Минфин - Курсы валют Украины

Установить
27 апреля 2024, 13:50 Читати українською

«Король облигаций» Билл Гросс не советует покупать акции техногигантов

Инвестор Билл Гросс, которого называют «королем облигаций», не рекомендует инвесторам покупать акции крупных технологических компаний, кроме Microsoft. Об этом пишет Bussines Insider.

► Подписывайтесь на телеграмм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

Он также рекомендует не держать облигации, поскольку их доходность резко возросла в четверг после отчета ВВП США. На фоне отчета доходность американских облигаций подскочила более чем на 4,7%, а технологический сектор упал более чем на 1% в четверг днем.

Напомним, что в 2021 году Гросс назвал бонды инвестиционным «мусором».

Комментарии - 17

+
0
Moonlighter
Moonlighter
27 апреля 2024, 14:10
#
«Король облігацій» Білл Гросс не радить купувати бонди. Джеймс бонды.
+
0
Smerch747
Smerch747
27 апреля 2024, 19:09
#
То есть чувак инвестировал в облигации по 1% но не хочет по 5%?)
+
0
gucci
gucci
27 апреля 2024, 23:24
#
Дефолт сша чи податок на майкрософт? я схилний вірити в друге. Хоча що втратить сша від дефолту?
+
0
SAndreyS
SAndreyS
27 апреля 2024, 23:40
#
А нащо США дефолт?
+
0
gucci
gucci
28 апреля 2024, 15:47
#
Дефолт — відмова сплачувати за боргами. У сша боргів 35 трлн, і борг росте. +5% тільки по нових боргах. То друкувати доляри, то обкладати податками майкрософти, то дефолт. Щось треба одне, а можна і всі 3. Американські нігери (виборці) все прохавають. Я не знаю, нащо сша дефолт.
+
+30
SAndreyS
SAndreyS
28 апреля 2024, 17:37
#
Коли країна має борги тільки у власній валюті, це щастя і нічого не загрожує.
+
0
gucci
gucci
28 апреля 2024, 18:02
#
Мені подобається ваша відповідь.
+
+30
SAndreyS
SAndreyS
28 апреля 2024, 19:30
#
Насамперед ситуція складніша. США може мати великий держборг, тому що має не просто найбільшу економіку, а ще вона реально прогресивна, на вістрі, а крім того там зрозуміла грошово-кредитна політика, реальне розділення гілок влади.
Тому всі хочуть інвестувати в США (напряму, чи просто через борг), це місце де безпечно. Коли в тебе 10 000 дол. то важлива не безпека, а дохід, коли в тебе 10 млрд., то треба передати дітям, тобто вже безпека.
Поки США мають таку систему, поки вони ще мають 1-шу армію світу, їм загрожуюсь лише 2 вороги: термоядерна зброя та внутрішні популісти.
А дефолт ні.
Якщо вони програють реальним ворогам, то дефолт буде сам по собі.
Тільки тупі-популісти можут цей дефолт зробити, і після цього США втратять право мати такий борг і розвиток. Вони перестануть бути безпечним місце для грошей і зрозумілим і контрольованим партнером.
+
0
gucci
gucci
28 апреля 2024, 20:17
#
І знову мені подобається ваша відповідь. Тоді скажіть, от є 35 трлн дол борг, це відсотки тільки з боргу у розмірі 1.5−2 трлн на рік. Сильний долар робить боляче решті світу, спонукаючи шукати способи вийти з залежності. Що ми використовуємо окрім мета, гугл, майкрософт американського, з чого сплачуються податки в сша? В принципі від продукції американської економіки світ може відмовитися легше, ніж від долара. Так, в них сильний внутрішній ринок. Але все тримається на їхній системі виробництва-споживання-оподаткування. Збій в цьому ланцюжку — і депресія гарантована. Я не пам’ятаю, щоб я бачив щось реально якісне там. А щодо дефолту, я з вами згоден, вони швидше почнуть десь нову війну, ніж дефолт, бо наслідки ви абсолютно вірно окреслили.
+
0
gucci
gucci
28 апреля 2024, 20:19
#
Так, пипання таке, от через 5 років борг в них буде за 50 трлн, через 10 — 70 трлн. Тобто, думаєте, вони просто будуть собі так жити? Без наслідків?
+
0
gucci
gucci
28 апреля 2024, 20:30
#
Наслідків саме для мене, інвестора в долар, в американську економіку, а не їхніх нігерів. Коли я тримав в амнриканських банках гроші, там були пункти, що кошти можуть бути вилучени унаслідок надзвичайних подій національного масштабу. Я , звісно, намагався вписуватися в 250 тис на банк, щоб в їхній fdic влізти, але й то таке рішеня, швидше для заспокоєння душі. Я значно відредагував свій валютний портфель у бік євро, долару там залишив десь відсотків 10. І тримаюсь подалі від американських трежеріз, хлч і обіцяють 5%. Краще вже бунди під 2.5% євро і італійці під 4%. Але принципова позиція така, що бонди то не є погано як спосіб тримання грошей. Просто є сенс брати на 1 рік, на 3, 8, 13 років, воно все там має свою ціну, ба навіть якщо буде бажання щось придбати цікаве, можна з тих бондів і вийти, навіть із втратою, якщо новий актив цікавий і перспективний.
+
0
gucci
gucci
28 апреля 2024, 20:33
#
Мені стрьом по сша саме в тому, що вони сильні, можуть дозволити собі будь-яке неподобство по відношенню до маленьких інвесторів-іноземців. Що я потім буду з дядею семом тягатися пл судах? Коли йому щось збрикне вигадати. Рівень боргу сша мене непокоїть. Тому і подалі від них.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
28 апреля 2024, 22:22
#
1. Вот і що таке 35−50−70−100 трлн. дол. само по собі? В аналітичному контексті? Та нічого. В дефржборгу цікаві 3 речі - відношення до ВВП, % ставка, валюта боргу, та динаміка.
Те що для нас це захмарні цифри не означає нічого. в реальності.
2. Якщо борг буде рости дуже швидко наслідку будуть, вони вже є. Кожне підняття боргу вже проходить складно між демократами та республіканцями. Тобто естеблішмент вже баче потенційну проблему і реагує. Коли почне приперати, почнуть різати кости. Не всі програми ефективні, є як і будь якій країні популізм і марні витрати. Але є конкурентна середа, є дискуссія.
3. Нащо вас кидати, якщо можна напечатати та заплатити. Вони навіть гроші диктаторів, людожерів дуже складно конфіскують, нащо звичайного інвестора кидати. Кинути на 250к, щоб 1000 мілліардерів вивели гроші? Нісенітниця.
4. Відмовиться можна від будь яких послуг, але світ виберає найкраще за якістю і ціною. Конкуренція. Якщо він не відмовляється зараз, це означає що те що виробляє США потрібно, як потрібно те що виробляє ЄС. Тут треба щоб весь світ Кім Чен Ини захопили, та й то він те ж полюбляє Західні речі.
+
0
gucci
gucci
28 апреля 2024, 23:20
#
Дякую за відповідь,
1. згоден, проте ж ввп теж не гума. ВВП до 70 трлн — це як? Так, дійсно, техногіганти заробляють, багато, не знають, куди ті долари дівати, але ж, все одно складно органічно збільгити споживання всього продукту у 2 рази, щоб тримати таке співвідношення. 5% - це на рівні держави дуже багато, але якщо вони уріжуть, то навіщо бонди брати на 3%, коли є трлн на 5%, просто купити та й усе. Але підйом вартості грошей на 1% спричиняє втрату вартості 10-річного бонда на 10%. А в цих бондах сидять майже всі фінанси, цього боргу дуже багато. Вони тупо збанкротують. Між іншим, західні банки середньої ланки і інша безліч усілякий інвест фондів ледве виживають. Саме через це. А такого мотлоху дуже багато. Падіння малюків спричинить падіння чогось більшого накшталт Креді Сьюісс. І тоді треба вже буде гасити пожежу.
Має значення реальна цінність. Це нафта, газ, іжа, інший природний ресурс, засоби виробництва і кадри. За це іде війна.
2. тут все зрозуміло. Вони патякають (дискусії) і приходять все одно до того, що стелю треба піднімати, бо стане бюджетка. Ніхто цього не хоче з чиновників, бо зп.
+
0
gucci
gucci
28 апреля 2024, 23:31
#
3. Так тут і питання, кидати можна брутально — як росія або хитро, коли ти ніби і активи маєш, але не можеш ними розпоряджатися через певні обмеження. Для мене з америкою і англією дуже просто: там все заточене так, щоб ти не міг вивести нормально свої кошти, якщо ти не знаходишся там фізично. А фізично туди можна і не доїхати. Ну, і навіщо мені той дол, яким за умови якоїсь халепи я не зможу ніяк керувати. Просто щоб він працював і далі на нігера?
1000 міліардерів тримають гроші всюди. Тому вони і міліардери. Вони не виведуть з сша їх, бо в них в самому сша багато активів, які обслуговуються і обслуговуються тими грошима. Вони можуть лише втратити багато, але точно не вивести.
4. Те, що виробляє сша і за що отримає податки — це повітря, ефір, патенти, авторські права і таке інше. Саме з цього вони і сосуть найбільше зі світу. Тому вони так ненавидять китайців, що ті плювали на все це, на всі ці права і роялті, зробили свій гугл, навіть тік-ток навязали американцям, які його і прирізали у себе. Звісно, нафта, газ. Завдяки розвязаним війнам вони добре наживаються на цьому. Мабуть заводів переробників (refineries) в них більше за близький схід, рашу і європу разом. Реальний продукт в америці - то фігня. Епли, ціско, інтели — навіть ті вже набудували заводів по всьому світу. Або інші країни створили аналоги. По іншим продуктам аналогічно. То звідки брати ріст ВВП, щоб БОРГ компенсувати?
+
0
gucci
gucci
28 апреля 2024, 23:36
#
Між іншим, схожа проблема (але масштаби менші) в Італії. Класна країна. Але великі платники податків біжать звідти в Морокко, Бангладеш тощо. А в Італію лізуть нігери і араби. І серуть. Борг 2 трлн. Бонди 4% на рік.
Вихід нормальний тільки один: підвищення податків, урізання соц виплат, мігрантів-біженців-ухилянтів на вихід. Тобто закритися разом із реально багатими країнами, а решта нехай справляєтся як може.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
29 апреля 2024, 22:40
#
Gucci, знаєте в чому ваша проблема? В тому що крім Майкрософт, Фейсбук ви про США нічого не знаєте, але це й Боінг, CNH, Chevron, General Electric і ще дохріна фірм про яких я і ви не знаєте, але які виробляють бузліч продукції від якої дуже складно відмовитись. США не мильна бульбашка, а реально сильна економіка.
А всі ваші побоювання слідують з вашого незнання.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться