Минфин - Курсы валют Украины

Установить
25 августа 2017, 10:13 Читати українською

Как купить биткоин или эфириум

Криптовалюты сегодня — супер-модный актив. Цена биткоина ставит все новые рекорды, и многие украинцы начинают рассматривать криптовалюты как возможный инструмент для инвестиций. Где их можно купить и какие при этом возникают риски, на своей странице в Facebook написал член Совета НБУ Тимофей Милованов. 

Тимофей Милованов
Тимофей Милованов

Как купить биткойн или эфириум. Идете на kuna.io. Регистрируете аккаунт. Нужна только почта. Идете в активы. Выбираете гривну. Там будет 0 и функция депозит. Нажимаете депозит. У вас система попросит номер карты. Вы платите. Стоит это 1% + 5 грн.

После того как у вас появились гривны, вы идете в торговые операции, выбираете нужную криптовалюту. Там ставите ордер купить по цене которая вас устраивает. После того как ордер будет выполнен (возможно никогда, если цена неприемлема), вам на счет (в активы) засчитывается криптовалюта. После этого вы можете ее снять на свой криптокошелек, также через вкладку активы.

Исполнение ордеров стоит четверть процента.

Риски

1) Налоговые. Не забывайте платить налоги;

2) Анонимность. На самом деле ваши транзакции могут получить правоохранительные органы. При желании;

3) Ценовые. Стоимость криптовалюты может резко вырасти или упасть;

4) Банкротство или мошенничество. Биржа может обанкротиться или кто-то может обнулить ваш счет; 

5) Компьютерные. Любой человек с доступом к вашему паролю или к девайсу, на котором открыты ваши счета, может перечислить криптовалюту на любой счет. 

Комментарии - 28

+
+65
Fabron
Fabron
25 августа 2017, 12:35
#
Опять реклама. Скоро МинФин будет давать бонус к покупке Битка.
+
+81
Игорь Коляда
Игорь Коляда
25 августа 2017, 19:47
#
Цена биткоина ставит все новые рекорды, и многие украинцы начинают рассматривать криптовалюты как возможный инструмент для инвестиций.

Какие это нафик инвестиции?
Хотя о чём я, если дажечлен Совета НБУ (наверное с высшим экономическим образованием!) не в состоянии отличить инвестиции от спекуляций или ставки в казино.
+
+7
ballistic
ballistic
26 августа 2017, 21:25
#
За теорію Вам двійка.

Нема чіткої грані між спекуляцією та інвестицією.
Зазвичай короткострокові вкладення відносять до спекуляцій, а довгострокові до інвестицій (навіть якщо це ризикові вкладення в очевидну економічну бульку).
+
+15
Игорь Коляда
Игорь Коляда
27 августа 2017, 20:46
#
Нема чіткої грані між спекуляцією та інвестицією.

Проміж значеннями слів та термінів чіткі грані є завжди, справа в тому, що мало хто зацікавлений в їхньому пошуку.
Китайський філософ Лао-Цзи писав приблизно так — усі проблеми людства від неправильного слововживання.
Інвестиції, окрім коротко- довгостроковості відрізняються від спекуляцій ще й тим, що це є вкладення,пов*язаніз ГОСПОДАРСЬКОЮ діяльністю.
А яким чином з господарською діяльністю пов*язаний «биток», щоб це називати інвестування,а не спекуляції?
+
+7
ballistic
ballistic
27 августа 2017, 21:34
#
З Вашою логікою наступні вкладення коштів теж не можна віднести до інвестицій:
— золото
— антикваріат
— готові вироби мистецтва
— нерухомість на вторинному ринку
Тут же теж нема «господарської діяльності».
Також дуже суперечливо вбачати господарську діяльність в банківських депозитах, індексних фондах, біржових акціях та облігаціях.
Але все вищеперераховане є класичними об'єктами для інвестицій.

P.S.: Тільки не подумайте, що я адепт криптовалют. Навпаки, я всіляко критикую крипту в нинішньому вигляді за великі ризики і очевидні ознаки бульки.
+
+7
Игорь Коляда
Игорь Коляда
27 августа 2017, 22:13
#
Але все вищеперераховане є класичними об'єктами для інвестицій.

Тут Ви неправі,классичними є основнітаоборотні фонди підприємств, а перечислене Вами є накопичення багатства фізичними особами.
+
+7
ballistic
ballistic
27 августа 2017, 22:39
#
Ок, класичними чи традиційними об'єктами інвестицій для фізиків.

Повернемося до початку.
В статті рекомендації саме для фізичних осіб.
Тепер до Вас питання — в чому різниця між інвестиціями у вироби мистецтва та довгостроковими вкладеннями в бітки? Що такого принципово різного, щоб вкладення в бітки не можна було назвати інвестиціями?
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
28 августа 2017, 20:36
#
Різниця в тому, що ні перше, ні друге НЕ Є інвестиції.
Я вже писав, що — Інвестиції, окрім коротко- довгостроковості відрізняються від спекуляцій ще й тим, що це є вкладення, пов*язаніз ГОСПОДАРСЬКОЮ діяльністю.
Спробую пояснити іншими словами,інвестиції призводять до капіталізації суб*єкта господарської діяльності.
А накопичення багатства фізичними особами це є зовсім інша річ,і це не є вкладення в господарську діяльність, а навпаки — ВИЛУЧЕННЯ ,і тому НЕ Є інвестиція.
+
0
ballistic
ballistic
28 августа 2017, 23:18
#
Ви зараз намагаєтесь довести, що у випадку з фізичними особами інвестування не можливе за визначенням.

Залишаю за Вами право на теоретичні роздуми, але в мене питання — кому потрібне оце теоретичне занудство, якщо для переважної більшості читачів мінфіну нема ніякого протиріччя в тому, що фізичні особи інвестують?
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
29 августа 2017, 19:56
#
Ви зараз намагаєтесь довести, що у випадку з фізичними особами інвестування не можливе за визначенням.

Ви неправі, я намагаюся донести, що купівля золота, творів мистецтв, біткойна і тому подібного — НЕ Є інвестиції.
Тому що інвестиції є вкладення в господарську діяльність.
Ві ж мабуть згодні з приказкою «не все те, що блищить — золото», так чому ми маємо називати «інвестиціями» — любі витрати коштів?
+
0
ballistic
ballistic
29 августа 2017, 20:40
#
"інвестиції є вкладення в господарську діяльність"
— це Ваше вузьке теоретичне розуміння яке не корелює з загальноприйнятим розумінням (бо для більшості читачів нема ніякого протиріччя в тому, що фізичні особи інвестують в золото чи мистецтво).

І якщо вже говорити про теорію, то в широкому сенсі інвестувати можна не обов'язково в господарську діяльність (а в будь-що) і не обов'язково фінанси (можна будь-який ресурс) — головне в інвестиціях це вкладення зі сподіванням на прибуток чи вигоду у майбутньому.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
29 августа 2017, 22:12
#
Якщо говорити про теорію, то терміни використовуються саме НЕ в широкому сенсі.
В протилежному випадку теорія губить усю свою цінність саме через відсутність «чіткої грані» між значеннями термінів, за Вашими ж словами — «Нема чіткої грані між спекуляцією та інвестицією
Фізичні особи НЕінвестують,а — ЗБЕРІГАЮТЬ «у золоті чи витворах мистецтва».
Тільки не кажіть, що в широкому сенсіінвестувати та зберігати — одне й те саме.
+
0
ballistic
ballistic
29 августа 2017, 23:26
#
Фізичні особи вкладають кошти. Але в залежності від мети — вкладення може бути як зберіганням, так і інвестицією.

Хтось не очікує на прибуток і вкладає в консервативні інструменти, щоб зберегти. В такому випадку це зберігання.

А когось цікавить не зберігання, а саме отримання прибутку, то він вкладає в ризикові інструменти. Такі вкладення нелогічно називати зберіганням (бо є ризик втрати і сподівання на прибуток). Спекуляція теж невірно, якщо мова про довгострокові вкладення.
А ось термін «інвестиція» цілком підходить і вже давно широко вживається.
+
+8
Игорь Коляда
Игорь Коляда
30 августа 2017, 19:49
#
Оте й погано, що термінінвестиції — широковживається, аж до відсутності сенсу.
+
0
ballistic
ballistic
30 августа 2017, 23:11
#
Як на мене вживання зрозуміле і логічне, протиріччя нема.
+
0
UncleArchi
UncleArchi
1 сентября 2017, 0:09
#
Игорь, прямо в точку. Я уже думал, что криптомания поглотила всех на этом ресурсе. Ничего против крипты не имею, но то что у людей сейчас в голове происходит касательно крипты, иначе как мракобесием никак не назовешь
+
0
ballistic
ballistic
1 сентября 2017, 0:30
#
Я не криптоман, єслічьо. Навіть можна сказати противник, бо критикую крипту в нинішньому вигляді.
Але я за правду.
:)
+
0
UncleArchi
UncleArchi
1 сентября 2017, 1:03
#
Я как бы тоже)
+
0
ballistic
ballistic
1 сентября 2017, 1:21
#
То є сенс об'єднати зусилля!
:)
+
0
Cyxou
Cyxou
25 августа 2017, 20:56
#
Отета да житие мое недо биржу постят
+
0
semenvekselberg
semenvekselberg
26 августа 2017, 7:01
#
У сильных мира сего есть большой интерес в том, чтобы все свободные средства, имеющиеся на руках у миллионов инвесторов, выводились прежде всего в акции, бонды, облигации и ещё сто пятьдесят восемь наименований различных финансовых продуктов. Крупные банки и все те клановые семьи, которые в каком-либо формате стоят за их собственностью, уже много лет поддерживают низкие процентные ставки как инструмент добровольно-принудительного «заманивания» несведущего инвестора (каких большинство). Действительно, в западных странах за размещённый капитал можно получить разве что подзадник, а вот вклады в какую-нибудь финансово-воздушную чепуху рекламируется клерком любого банка как красивая морковка в перспективе. Между прочим, у нас уже наблюдаются те же процессы (НБУ и госбанки, выполняя порученный мандат, давят рынок на понижение ставок) и всем нам не остаётся другой альтернативы как искать рентабельность на стороне… На каждом углу можно услышать о «пользе» того или иного финансового продукта — страна в системе, и ничего с этим не поделаешь…
Несмотря на углубляющийся кризис и в силу тех же причин, биржи, каким-то «магическим» действием, выдают рекорды.Рост золота, по геополитическим причинам, крайне не выгоден, и манипулируется на понижение уже в открытую…Что же остаётся??? Конечно же криптовалюты всех мастей и прочие МММ-скиие парадоксы, которые наверняка будут появлятся на рынке до
+
0
semenvekselberg
semenvekselberg
26 августа 2017, 7:13
#
Тех пор, пока будет жив спрос на эти продукты, впрочем, как и на любые другие азартные игры…
+
+7
ballistic
ballistic
26 августа 2017, 21:58
#
Клани, геополітика, всесвітня змова…

О, так це ж Семен з пафосом знатока-інсайдера багатословить про те як Ротшильди з Рокфелєрами смикають за всесвітні ниточки, а д'Артаньян Путін зі своїми адептами героїчно їм протистоїть.
До речі, Семене, як там справи ж півторарічним боржком? Може вже пора від слів до діла переходити?
:)
+
0
Цой Жив
Цой Жив
28 августа 2017, 8:58
#
Це ви про який борг? Чи не могли б розкрити подробиці?
+
+7
ballistic
ballistic
28 августа 2017, 12:07
#
http://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/103051/
+
0
UncleArchi
UncleArchi
29 августа 2017, 12:13
#
Та уже все купили. Все теперь ждут когда он будет расти. Только как он будет расти, если все уже купили и покупать уже некому
+
0
Fabron
Fabron
30 августа 2017, 9:22
#
Чтобы биток снова начал рост — нужен на него спрос. Они понакупали битков и боятся, что он снова упадет. Поэтому везде идет реклама, мол скупайте он вырастет, а самит будут его сливать.
+
0
UncleArchi
UncleArchi
31 августа 2017, 13:13
#
Полностью согласен. Мне эта мысль не дает покоя уже месяца 3-4 :D. Я думал это у меня у одного параноя такая началась.

Вообще в последнее время замечаю, что очень хорошие информационные финансовые сайты, которые всегда публиковали достаточно интересные и умные статьи, начали очень активно писать про крипту. Причем статьи эти до такого моразма иногда доходят, что даже боишься представить для кого они их пишут. Яркий пример insider.pro. Раньше публиковал очень класные и интересные статьи. Сейчас же все за забито биткоином, а тематика публикаций доходит до настоящего мракобесия.

Таким образом, тут два варинта:
а) Ребята пытаются хайпануть, чтобы раскрутить свой ресурс
б) подогревают людей к покупке крипты, чтобы максимально увеличить свою раздутую доходность, либо вовремя и сочно вшортить крипту

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться