Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Vlas19 23 марта 2023, 9:35
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 111-А
Самый жахливий банк.З самими високими тарифами! Навіть за обслуговування зарплатної карти є комісія. Тарифи за кордоном захмарні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антон Бец 20 февраля 2023, 17:57
Отделение по адресу: Киев, ул. Немецкая, 5
Все довольно зручно та швидко, є особливості з внутрішніми процесами — можна попасти на довгу чергу, але вцілому менеджери дуже добре стараються вирішити всі питання. Оформлення депозиту в валюті з гривні — чітко та швидко, видача без проблем. Особлива подяка менеджеру Наталії.
Олена Онопрійчук 7 января 2023, 9:39
Я є клієнтом Укрексімбанку. Зараз я знаходжуся у Туреччині, та продовжую працювати віддалено та отримувати з/п на дану карту. У зв’язку з тим, що я орендую тут житло, я вимушена часто знімати готівку з даної карти в банкоматах Туреччини у турецьких лірах. Останній раз я успішно зняла кошти у розмірі 4 тис турецьких лір (~8800 грн) 01.11.22, що є в межах ліміту на 7 днів (ліміт 12500 грн) Починаючи з 09.11.22 всі мої спроби зняти готівку не вдалі, банкомати різних банків пишуть що не можна виконати операцію і щоб я звернулася в свій банк. Я третій місяць не можу дозвонитись на гарячу лінію банку, ніхто просто не відповідає! Я написала звернення на ел.пошту банку (вказавши свої дані і номер карти) з наступного питання: чому я не можу знімати кошти за кордоном як і раніше. Я так розумію, що ніхто в питанні не розбирався, мені надали шаблонну відповідь, цитую:«Звертаємо Вашу увагу, що обмеженнями НБУ доступно зняття готівки за межами України еквівалент 12500 гривень на тиждень." Дуже прошу розібратися з цим важливим як ніколи для мене питанням, бо я у розпачі, знаходжусь у важкій ситуації за кордоном, маю власні кошти на картці, а скористатись ними в повній мірі не можу!
Весельчак У 30 декабря 2022, 17:02
Отделение по адресу: Днепр, ул. Воскресенская, 26
При анализе условий покупки валюты под 3-месячный депозит в линейке госбанков Укрэксимбанк стоит каким-то особняком. Из-за комиссии в 500 грн (которая не может быть ни меньше, ни больше при действующем ограничении НБУ о покупке безналичной валюты на межбанке в размере до 100000 гривен) и курсе валютообмена 37,50 грн за доллар, приобретение валюты в данном банке невыгодно в сравнении с другими госбанками, участвующими в программе, один из которых вообще комиссий никаких не берёт, а другой хоть и берёт комиссию, но использует более выгодный для вкладчика курс валютообмена.
При этом Укрэксимбанк стартовал с программой приобретения валюты под 3-месячный депозит с курсом 36,9343 грн за доллар и с комиссией в 250 грн, но затем в итоге значительно ухудшил условия, потеряв часть вкладчиков. Очень жаль, потому что банк не имеет от меня претензий к обслуживанию кроме того, что он нетехнологичный. И рекомендовать для покупки валюты и последующего открытия валютных вкладов данный банк не могу.
Ірина Ревенко 29 декабря 2022, 18:04
Протягом місяця тричі знімала гроші з зарплатної картки. Перший раз при знятті 15000 грн з банкомату ПриватБанку Ексім взяв комісію за зняття готівки в іншому банку 232 грн, при знятті 10000 грн — комісію взяли в розмірі 157 грн, на днях за зняття 5000 грн — комісія 82 грн. Без попередження. Дізналася я про наявність комісії лише зараз при перевірці історії платежів. І ще, що смішно, зняли комісію 10 грн за те, що я переглянула баланс на картці. Не зрозуміло, який саме відсоток знімається, оскільки кожного разу відсоток різний. Гроші тримати на рахунку цього банку не збираюсь. Жахливе ставлення до клієнтів, байдуже ставлення до НБУ і їх розпорядчих документів. Нікому не рекомендую цей банк!
Qr12345 Qr 11 декабря 2022, 12:27
Погоджуюся з попередніми відгуками, банк веде себе як напесточник з комісіями. Цього тижня знімала гроші в банкоматі іншого банку, ще донедавна за це не знімалася комісія з зарплатних карток. При цьому перевірила повідомлення з додатку і зайшла в сам додаток, там вказана була сума, яка знялася. Наступного дня помітила, що залишок менший, ніж мав бути. По телефону в банку сказали, що з 1.11 ввели комісію за зняття, про що ніби повідомили через додаток банку. В додатку за цей день 4 повідомлення, в тому числі і реклама заправки, тех.роботи, тощо, а саме повідомлення про зміну тарифів починається з інформації про введення плати в 15 грн за відкриття картки, тощо. Тобто щоб дійти до інформації про введення комісії потрібно пролистати лист до кінця. Окрім того, і на наступний день в квитанціях банку за зняття даних про комісію немає, я так розумію, що вона з’явиться тільки в понеділок або пізніше.
Вважаю це шахрайством банку, розрахованим на неуважних клієнтів — і повідомлення про важливу зміну тарифів серед безлічі рекламних та неважливих повідомлень, і те, що про наявність комісії можна дізнатися лише підраховуючи планований залишок на рахунку, бо вона ніде в документах від банку не фігурує (можливо, з’явиться пізніше в квитанціях). І це в той час, коли інші банки об'єднуються в нац.роумінги для видачі готівки без комісій в часи перебоїв в роботі банкоматів, Укрексім вводить драконівські комісії за видачу готівки понад 5000 грн — 1.5% +7 грн за операцію.
Степан Андрійович 28 ноября 2022, 14:50
Самий недолугий мобільний застосунок EnterExim в Укрексімбанку. Мене запевнили що при відкритті депозиту в on-line режимі Договір повинен надходити на E-mail автоматично. Але це тільки на словах. На ділі ж Договір не надійшов ні при минулому депозиті, а ні при відкритті нового. В моб.застосунку переглянути депозит повністю, а тим більше його роздрукувати у вас також не вийде! Я ніяк не можу зрозуміти чому така елементарна опція там не передбачена??? Телефонував на «гарячу лінію» не один раз, уточняв, звіряв E-mail адресу, просив надіслати і минулий договір, і діючий. Запевняли що все буде Ok', обіцяли обидва договори надіслати, але діло не йде ніяк!!! Я був шокований відповіддю співробітниці Інни, при крайній розмові, яка сказала що якщо на E-mail лист чомусь (???) не надійшов (при чому обидва рази), то я можу під'їхати в відділення і там роздрукувати, а іншого варіанту НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО!!! Ви в своєму розумі? На дворі ХХІ століття!!! Мені нема чого робити як їхати спеціально до Києва та по відділенням роз'їжати??? Я не можу зрозуміти що з вашими співробітниками коїться. Чому для вашого банку це є така велика проблема? В інших банках це елементарно робиться трьома кліками ''мишки''.
P. S. Після будь-якої транзакції ви її зможете побачити у виписці тільки через 2−3 дні, і ніяк не раніше. Таке враження що слово «діджиталізація» є забороненим в Укрексімбанку, і співробітники всі проводки набирають вручну, а зводять дебіт з кредитом на дерев’яних рахівницях.
kutuzovrv 10 ноября 2022, 20:09
Без жодного попередження самовільно банк ввів оплату за зняття готівки в банкоматах сторонніх банків (власних банкоматів банку майже немає).той що є 1на місто знаходиться на режимному підприємстві на окраіні міста на прохідну якого охорона не допускає сторонніх. Зняття готівки стосується зарплатних карток, за кожне знятя яке можливе лише по 1000грн раптово почала зніматись оплата 27 грн, крім того самовільно введена плата за утримання картки щомісячна 15грн… це окрім щорічноі оплати за обсуговування додатку 74грн… Шахраів та здирники.(все це з платежів звичайних працівників по зарплаті)всіх цих оплат при укладанні договору по зарплатній програмі не було,і працівники банку обіцяли іх не вводити! Крім того банк примусово видає кредитну карту (не повідомляючи де кредитна, а де зарплатна карта, всі цифри карт окрім останніх ідентичні з метою сплутати клієнта).на цю карту автоматом (без бажання та заявки клієнта)відкривається кредитний ліміт абсолютно рівний вашій зар платі…наприклад 15011грн.все це з метою заплутати клієнта .і випадкового зняття коштів з кредитки замісь зняття власних зарплатних коштів.з подальшим стягненням платежів за оформлення, відсотків і штрафів за несплату. І тп. Оператори на гарячій лініі та насмперед менеджмент банку вмисне замовчують інформацію щодо вищенаведених ситуацій і прямо зацікавлені в отриманні максимальноі кількості платежів від клієнтів шахрайским шляхом! В ЖОДНОМУ ВИПАДКУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАТИ СПРАВУ ТА ЗАРПЛАТНІ ПРОЕКТИ З ДАНИМ БАНКОМ! БЕЗЛІЧ ЗМІН В ДОГОВОРАХ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРОСТО З 1.11.жодного бажання допомогти клієнту та клієнторієнтованості… ЄДИНА МЕТА УКРЕКСІМБАНКУ ЦЕ ЗДИРНИЦТВО ДОДАТКОВИХ КОШТІВ З КЛІЄНТІВ БУДЬ ЯКИМИ ПІДЛИМИ СПОСОБАМИ!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
inulya68 3 ноября 2022, 15:15
Прекрасные девушки сотрудники в отделении Киев, Бульварно-кудрявская
innaturbova 29 октября 2022, 13:05
Отделение по адресу: Киев, ул. Немецкая, 5
С 27.09.2022 банк ввел комиссию в 1% за получение денег по наследству https://www.eximb.com/assets/files/download/tariffs-fo-rko-from-27−09−2022.pdf п. 21.11.

«Безготівкове перерахування коштів в національній/іноземній валюті за спадщиною з поточного/карткового рахунку клієнта на рахунок спадкоємця»

Просто воры во власти, отжимают деньги умерших людей просто ни за что. Это каким уже моральным уродом надо быть, чтоб воровать деньги людей, которые долго их собирали, доверили на хранение банку, и которых жизнь просто внезапно так подкосила, что даже не в состоянии были встать с больничной койки, не говоря о том, чтоб сходить банк забрать деньги. А наследникам, мало что отдай кучу денег нотариусам, еще и банку подари 1% за то, чтоб просто получить деньги со счета. Точно как коршуны и падальщики чувствуют где запах денег, чтоб можно было урвать хоть какой-то кусочек сбережений людей, которых внезапно забрала жестокая смертельная болезнь… Видно что банк нищает и нищает, комиссии практически на всем. Обидно, что люди, которых больше нет, доверили свои деньги банковским грабителям.
Names 5 октября 2022, 17:20
Отделение по адресу: Львов, пл. Мицкевича, 4
Мені знадобився звичайний поточний картковий рахунок. У відділенні Укрексимбаку м.Львів, пл.Міцкевича, 4, мені відмовили у відкритті рахунку, у зв’язку з тим, що я не хочу надавати інформацію щодо своєї нерухомості. Мої зауваження, що для ідентифікації клієнта мені потрібно надати паспорт та ідентифікаційний код і працівники банку банку перевищують свої повноваження вимагаючи особисту інформацію, яка не стосується денної операції, вони не брали до уваги, не зверталися за роз’ясненнями ні до юридичного відділу банку, ні до НБУ, лише наполягали на своєму нічим конкретним не обрунтовуючи свої вимоги.
При зверненні в три інших банки, після цього інциденту, уточнюючи чи потрібно надавати додаткову інформацію окрім паспортних денний і ідентифікаційного коду мені у всіх трьох банках відповіли що паспорту і коду достатньо. В одному з цих банків, де умови користування мене влаштовували, було відкрито рахунок і при опитуванні додатково лише запитали у шлюбі я чи ні без подробиць.
З усього цого можна зробити висновок, що Укрексим банк грубо порушує права своїх клієнтів.
valerinilova 19 сентября 2022, 10:03
Отделение по адресу: Днепр, ул. Воскресенская, 26
Не советую сталкивать с данным банком, если из-за границы вам отправляют евро, учтите что будет двойная конвертация из евро в доллар из доллара в гривны, по самому низкому курсу, который даже не указан, плюс комиссия и не где не расписано сколько стоит, по какому курсу был перевод, отрицательное впечатление. Разрываю с банком все отношение
eu733 25 августа 2022, 21:25
Отделение по адресу: Николаев, ул. Декабристов, 25-А
Ну что сказать. заходил я вчера 25 августа в отделение Укрексимбанка что на Декабристов в городе Николаеве и был поражен качеством обслуживания, т.к. из 2 девушек, одна из которых наверно какая-то стажерка от которой толку ноль и она не способна выполнить элементарных операций и не сильно отличается от мебели. В общем сидит хлопает ушами. Хотя разве сложно научить ее открывать карточки или депозиты? В общем она меня перенаправила к другой довольно толковой с виду женщине, которая пообщавшись с одним клиентом минут 20, более получаса общалась с другим клиентом, постоянно что-то подсчитывала на калькуляторе и предлагала ему варианты и это продолжалось 35 минут только до моего ухода. Конечно я не выдержал этого цирка и быстренько решил все вопросы в другом банке. Одного не понимаю неужели так сложно организовать работу быстрее? Неужели специалист банка должен по полчаса подсчитывать клиенту хорошие предложения? Возьмите хотя бы кого-то кто будет консультировать тех кто непонятно зачем забрёл в банк не изучив что ему надо. Регулярно бы пользовался услугами этого банка, но с таким обслуживанием воздержусь.
05.06.22 позвонили и сообщили что мою карту пытаются взламать. Позвонила на горячую линию мне сказали что карту заблокировали и все ок. Оператор был не очень вежливый! Сегодня 10.05.22 при попытке снять наличные оказалось что денег на карте нету. Зашла в приложение ексим в истории было 4 списания по 159.99 в итоге списали так деньги 4 раза!!! Мне при этом не приходилось ни смс уведомления ни уведомление о списании с приложения. Приехала в отделение банка где мне сказали что это скорей всего мошенники… я отдаю карточки оператору и говорю, закройте мне кредитку… она мне говорит что она обналичена на сумму 14 800… сказать что я была в шоке это ничего не сказать… задаю вопрос как так? Куда делись деньги с карточки? Ответили что произошла интернет транз акция… о которой я вообще впервые слышу! Теперь они требуют от меня погашения кредита которым я НИКОГДА не пользовалась… написала заявление в полицыю… жду результаты!
Вывод: защиты в банке НЕТУ. Клиент всегда виноват! Работники грубияны, на вопросы хамят! Такое впечатление что работники сами сливают инфу клиентов, а потом сбивают с них деньги которые люди не брали!!!
Не банк, а ЖЕСТЬ!
Звёздочку поставила только ради публикации отзыва!
Yulja 24 мая 2022, 19:25
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Гоголя, 288
Я була клієнтом даного банку понад 10 років. По закінченню валютного депозиту я захотіла отримати свої кошти назад. Але мені відповіли, що я повинна чекати, коли з’явиться готівка в касі і по дзвінку ходити отримувати свої кошти по 1 тис.у.о.на тиждень!!, (якщо пощастить). Тобто невелику суму я буду отримувати місяць! Я чітко переконана, що банк має великі проблеми з поверненням вкладів. І його реальна платоспроможність під великим питанням.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rbvfk84 29 апреля 2022, 8:21
Менеджеры делают все, как им выгодно, дурят клиентов, а потом я лично попала на комиссии,
Хотя мне рассказывали и я просила, чтобы снять деньги без комиссии. У меня закончился валютный депозит, и в итоге за снятие комиссии.
Счёт и депозит менеджер в Киеве быстро открыла, а карту поставила на херсон, где окулированная территория, хотя я ей говорила, что мне нужно снять деньги без комиссии, в результате карту никто не сделал, и деньги на карт счете снимаются без карты с комиссией!!!
Миллион раз просила, чтобы было без комиссии!!!
Нужно было открывать текущий счёт, а не карточный…
Минфин
Ответ администратора
2 мая 2022, 19:18
Відгук не зарахований (на 02.05.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
death2putler 8 апреля 2022, 18:26
Кращою назвою банку було б Кум-Сват-Банк, бо таке відчуття, чим вище вгору, тим гірше. Працівники відділення — різниці з іншими банками особливо нема. Щодо керівників, то інше. Найвідоміший випадок — це «розпальцовка» шефа Мецгера щодо журналістів. Уся страна побачила. Але й середнього рівня керівники там — не набагато кращі. Пояснюю.
Купляв рік тому ОВДП, бо були найнижчі розцінки. Напр., 50 грн/міс за зберігання ОВДП. З цього року тариф зріс у 4 рази!!! Але ОВДП купив на 2 роки. То доведеться платити. Гроші відносно невеликі — але ставлення стратегів банку до клієнтів зрозуміло: «оленів загнали, тепер — доїмо».
А зараз пригоди по купівлі ОВДП. Це — трилєр.
Гроші мої особисто, заробив у міжнародній організації за кордоном, мав усі абсолютно документи. Спочатку головна з ОВДП — Людмила (вже неначе не працює) — для підтвердження походження «треба нотаріально завірений переклад контракту та довідки про роботу», але виявилося, що і мій власний переклад теж ОК (після декількох моїх фе і тижня розмов та очікування). Цих доків неначе було достатньо. Коли вніс більшість грошей на поточний, виявилося що треба було ще депозитні договори з банків, де забрав гроші, та написати пояснення що до чого. Написав та відіслав купу. Тут виникає інша вимога: просять виписку з реєстру ФОП. Вислав. І так ще тиждень загубив. «Все можете вносити решту». Вніс (з них дюжину купюр не пройшло). Питаю, на заміну ще тисяча буде, можна довнести? Люда — так звісно, але як приїхав на Львівську, в день оформлення покупки, виявилося що ні, запізно.
Тепер основний прикол. Підлегла Люди підсовує стос різних доків, ввічливо гортала їх мені і останньою кладе заявку на покупку, в якій вартість замість номіналу інша. Але я це помітив, не міг не помітити. Так їм і кажу. Після декількох дзвінків комусь, втручання Люди, яка теж комусь дзвонить, виявилося, що «це дорозміщення, тому вони вже не номінал, бо вони вже розміщені», хоча проспект каже інше. Обидві: «та ви заробите свої хх%», але це була брехня. Завантажую знов з сайту Мінфіну проспект. По ньому, виявляється, номінал номінальний і мені роблять покупку за номіналом. Зрозуміли?
Не навчився я нічому і вирішив знов у них купити ОВД півроку тому. Хоч докази на походження, які надавав у 2021, охоплювали і суму додаткової купівлі, причипилися: «договір на продаж нерухомості не пройде…та те що заробив за кордоном — нема даних де гроші були з 2012 по 2018». Кажу — надайте мені ці претензії у письмовому вигляді — «письмово ні, бо нема повноважень». Написав скаргу через сайт — прийшла відписка.
Тим часом в банку де були гроші надав частину тих доків, що давав Ексіму за першої покупки — і все. Сплатив за рахунок, купівлю і питання закрите. Часу витратив десь разів в 30 менше. Ще й виявилося що тарифи у них вигідніші після Ексімівсбкіх змін цього року.
Як думаєте, як погасяться ОВДП в Ексімі, я приду туди ще?
OleksandrYuskov 1 февраля 2022, 11:14
01.01.2022р. звернувся в відділення в м.Хмельницькому для здійснення внесення на рахунок коштів. Касир взяла реквізити почала вносити дані, за спиною інший касир сказала що в них провітрюють приміщення і мене випровадили від каси з фразою «В нас провітрювання на 15 хв, йдіть погуляйте»!!! Сервіс та компетенція персоналу не перестає дивувати!
Mark08 29 декабря 2021, 12:57
4.12.2021 г. Потерял карту, заблокировали. И началось (((Чтобы восстановить надо ехать в другой город, в нашем нет такого банка. Отпрашиваюсь с работы (теряю день т. е. минус 600 грн з.п за этот день. минус деньги на дорогу в другой город туда и обратно, т. е. минус еще где-то 100 грн. Карту не разблокируют, надо только менять, заказываю, пишу заявление. Сегодня 29.12.2021 г. Карта ещё не готова. На карте зарплата, пришел аванс. Звоню в банк, говорят карта сделана 10.12.2021 г. в Киеве, и вот уже19 дней идет наверное пешком в банк Краматорска (((Был сегодня в банке, опять потратил время и деньги, перевел деньги на карту привата, потерял проценты, когда будет карта в банке не знают, говорят если не придет до нового года, то после праздников (((В наше время, когда в привате это делают за 10 минут, в этом банке почти месяц и то не факт, т.к. еще не получил. Уже потерял более 1000 грн. Надо или в корне менять политику банка или закрывайтесь, зачем людям морочить голову. Ещё минус, онлайн нельзя оплатить с карты на iban счет.,
Tetyana25 29 ноября 2021, 10:13
12 ноября банкомат не выдал деньги с зарплатной карты. Сразу позвонила на горячую линию. Оставила заявку. На горячей линии сказали, что ждать возврата средств в течении 30 дней. Сегодня обратилась повторно. Как оказалось, срок возврата составляет уже не 30 дней, а 45 дней. Что это за сроки такие? Инкассацию банкомата делают же явно не 1 раз в месяц.

Курс валют в Укрэксимбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 43.1
PLN 9.65 9.95
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Укрэксимбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 43.1
PLN 9.65 9.95
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрэксимбанк 💰 / Отзывы о Укрэксимбанке 📝