Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Min23 21 января 2024, 20:35
Вікторія, приємна дівчина та професіонал своєї справи надала розгорнуті відповіді на всі питання в онлайн зв’язку. Це було важливо. Дякую
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 21 января 2024, 21:05
Я впевнений, що Вікторія буде дуже задоволена, побачивши ваш відгук про її допомогу вам 🤗
А я вже поспішаю до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити дані та зафіксувати подяку своїй колезі.

Дякую вам за такий приємний відгук 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
taibadp 15 января 2024, 16:28
За неозвучуваних («Банк аналізує різноманітні фактори та в односторонньому порядку
приймає рішення…залишає за собою право не розголошувати причини відмови в пролонгації дії кредитної лінії») причин банк закрив кредитну лінію за карткою. Але не власне кредитну лінію, а саму картку. При чому використаний кредитний ліміт залишився кредитом із звичними умовами погашення. Але з дивними якостями:
1) Спершу був видимий значок, але невидима історія за ним. Це швидко виправили і все відображається фактично так, як раніше.
2) хоч значок є на головному екрані і в розділі Рахунки та картки, але погасити звичайним перетягуванням (як зроблений переказ між своїми картками) неможливо.
3) можна зайти в цей рахунок, натиснути Поповнити, але пропонується лише погашення з «Зібрати гроші», GPay або з «іншої картки» — своїх карток я тут не бачу
4) як повідомили в чаті підтримки навіть зробити переказ зі своєї картки в сенс банк на цей рахунок за номером IBAN я не можу — лише зі стороннього банка.
Який тоді sens?
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 16 января 2024, 16:20
Якщо ви отримали смс про закриття кредитної лінії, це означає, що за вашою карткою не продовжено кредитний ліміт.
В залежності від типу картки вона або залишається активною, або буде анульована (банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб).
Якщо банк анулював картку — користуватись нею ви не можете, тільки сплачувати заборгованість.

Поповнення анульованої картки можливе тільки за реквізитами рахунку через:
— банкомат з функцією cash-in через кнопку «Поповнити картковий рахунок»;
— каса відділень банку;
— каса інших банків України;
— додатки інших банків;
— відділення Укрпошти.

Якщо в застосунку Sense SuperApp ви натискаєте на анульованій картці кнопку «поповнити», то таким чином оплату ви не проведете, адже це йде поповнення за номером картки, а не за номером рахунку.

Ми розуміємо, що це дійсно незручно і додає складнощів при оплаті😔
Тому вже взяли в роботу дану проблему і сподіваємось, що в майбутньому буде можливість погашати борг по картках з закритою кредитною лінією саме за номером картки в застосунку!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Ольга Чужко 15 января 2024, 15:59
Мені не пощастило, влаштувалася на роботу де зарплатний проект саме в банку «снес»
Після звільнення вирішила закрити рахунок, це було на початку грудня 2023 року. Я впевнилась що на картці та на рахунку «0» в додатку натиснула закрити картку та закрити рахунок після чого отримала повідомлення «операція виконана успішно, ваш рахунок буде закрито протягом 40 днів». І тут все почалося:
Я зломала та викинула картку так як я її закрила, видалила додаток вже і забула про цей банк, як в січні цього року прийшло повідомлення «Ваш рахунок не закрили сплатіть 8.14грн». Не довго міркувала, одразу подзвонила в банк за уточненнями: відповідь була така «Ви не могли закрити картку у додатку так як в вас був мінус», але як я писала раніше був «0» і в додатку написало що операція виконана успішно. Звідки цей мінус на зарплатній картці мені також не пояснили. Але після розмови в 20 хвилин, оператор запевняв, що можливо помилка і все вирішать та закриють рахунок.
Я знов вже забула про той банк, як сьогодні надійшло смс, що на мій рахунок накладено арешт тому рахунок не закрито. Я пів ранку намагалася вияснити звідки, чому і т п- мені оператор відповів, що для деталей потрібно звернутися в мін'юст, що банк не володіє інформацією. На протязі години мені вдалося дотелефонуватися в мін'юст за рекомендацією оператора банка. Згаїла свій час, мін'юст відповів, що по ваших даних нічого нема в базі, в мін'юсті притензій нема і не накладали вони арешт на мій рахунок. Ну і тут знов мені довелося звертатися в банк, мені сказали почекати 30 хвилин, я зачекала, відповіді так і не отримала ((((Потім знов сказали зачекати …і ось так чекаю не зрозуміло чого.
Мін'юст сказав, що по запиту в виконавчу службу банк передає рахунки, а тільки після цього накладається арешт на рахунок, непрофесійність операторів даного банка просто лякає… Відповіді не дочекатися… На питання кому ви передали рахунок мій мені також не відповіли…
Є в мене не один знайомий які судилися з цим банком і вигравали суд.
Я не розумію хто в загалі користується їхніми послугами …Це безглуздо…
Можу сказати одне ні дай Бог ще раз потрапити в пастку цього НЕДОБАНКУ!!! Це ДНО!!!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 16 января 2024, 9:17
Добрий ранок! На жаль, від вас так і не отримали у приватних повідомленнях персональних даних для перевірки та аналізу ситуації, яка виникла. І на жаль, із-за цього відповідь буде не повною, без можливості деталізації нарахувань по картці.
Дійсно, картку можна закрити у Sense SuperApp, проте закривається вона 30 днів. Тобто, на момент подачі запиту, сама картка анулюється, а рахунок заморожується. Після чого клієнт очікує 30 днів, і потім отримує СМС, що його рахунок успішно був закритий.
Чому рахунок може не закритися? Ви проводили операцію оплати, вона проходить по рахунку (до 3-х робочих днів), і саме в цей час робите запит на закриття. Додатково у вас по операції може бути досписання (наприклад, сума оплати збільшилася), отже виникає заборгованість, яку потрібно сплатити, щоб була можливість закрити рахунок.

Щодо арешту, на жаль, немає можливості перевірити без ваших даних. Але щоб хотів уточнити, що по рахунку арешт може бути накладено згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем, і арешт може бути накладено на будь-який рахунок у банку.
Перевірити, чи є виконавче провадження ви можете на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:
▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;
▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;
▪️ у застосунку Дія — для пошуку перейдіть у «Сервіси», натисніть «Виконавчі провадження». Додатково є можливість дізнатися суму заборгованості та сплатити її.

Я дуже сподіваюся, що ви напишите нам у приватні повідомлення і я особисто зможу перевірити ваші дані та повністю допомогти вирішити ваше питання 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
adkud 10 января 2024, 19:25
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 185
Хочу відзначити спеціаліста Анастасію, відділення на Соборному, 185. Вона завжди запропонує оптимальне вирішення питань, оформить все швидко і в найкращому вигляді. Дуже приємно співпрацювати. А загалом весь колектив банку чітко та злагоджено виконує свою роботу. Дякую!
Сенс Банк
Ответ банка
10 января 2024, 19:38
Дуже приємно бачити такі відгуки, працюємо і надалі і стаємо з кожним днем ще краще)
Вже спішимо до вас в особисті повідомлення за деталями

*Анастасія
Pmila 9 января 2024, 15:45
Сьогодні, 9.01.2024 банк, без будь-яких попереджень заблокував мені рахунок з коштами. На мої питання щодо причини — зсилаються на статтю з купою пунктів, жоден з яких не має до мене відношення, і вони не мають жодних доказів. Не було жодного попередження або питань щодо тих чи інших операцій.
Всі «спеціалісти» все що вміють, це копіювати та вставляти текст. Жодного діалогу не можливо.
Банк жахливий. До цього всі звернення були без нормального пояснення на мої питання, а блокування без попередження стало останньою краплею. Ще й гроші я можу забрати коли їм це захочеться, а не коли вони заблокували одразу.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 января 2024, 17:27
Ситуація неприємна, бо коли нам потрібно щось оплатити у магазині або скористатися карткою для переказу рідним/близьким і виявляється, що картка заблокована, це визиває подив. Але я впевнений, що в цьому випадку можна дізнатися, що ж стало причиною.
Тому написав вам у приватні повідомлення для деталізації ваших даних, але, на жаль, їх так і не отримав 😔

Проте я б хотів уточнити, що дійсно, банк може припинити ділові відносини з клієнтом, але на то є причини, наприклад:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— та інші випадки, передбачені договором.
Більше інформації можна знайти у нашій статті: «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Що стосується видачі коштів, то при закритті карткового рахунку, власні кошти ви можете забрати через 20 днів у касі з паспортом та ІПН.

Хочу розібратися в цій ситуації та допомогти вам, а щоб це було можливо, буду очікувати на ваше повідомлення 🤗

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
07412533 9 января 2024, 10:50
Спочатку повномаштабки відкрив разунок у цьому банку, колеги казали про зручний додаток ще коли він був Альфою. Такі що вам маю сказати — відразу після скачування додатку ви отримуєте ДЕЩО перенасичене багами і різного роду глюками. Просто щоб відкрити картку вам потрібно раз за разом перезапускати додатку. Цілковито контрінтуїтивний незрозумілий інтерфейс в якому довго і нудно треба шукати потрібні функції. Періодично вони присилають цілковито-незрозумілі оновлення тарифів або умов обслуговування. Єдине що там зрозуміло — будуть якісь комісії. Чи зачеплять ці комісії мене і скільки саме треба буде платити — невідомо.

Неври здали коли вони заблокували поповнення моїх карток переказом з монобанка. У відповідь на питання кажуть — що монобанк їм ніякі гроші не шле. Моно поклявся що гроші просто повертаються, і чомусь я вірю Моно, а не Сенсу.

В останній місяць з мене зняли комісію за обслуговування хоча я виконав умову по обов\язковим платежам і комісую не мали знімати.

Я познімав усі гроші і закрив рахунки. Через тиждень прийшло повідомлення «Ваші рахунки НЕ закриті, зробіть переказ 43 гривні 77 копійок».

Операторка чату підтримки сказала що це комісія за обслуговування рахунку за січень. Хоча по їх тарифам має бути 50 гривень. Додаткові питання і чому саме 43 гривні я поставити не зміг — чат додатку перестав приймати мої повідомлення. Сам додаток почав зависати.

PS: до цього слід додати постійні проблеми із касами і гамнопроцеси.
На приклад, мені треба зняти кошти. Бронюєте готівку, через тиждень приходите — на вході стоїть апарат в який треба ввести номер телефону і обрати касу, йдете в касу — там кажуть що мені не в касу, а до оператора, знову записуєтесь і їх чергу, оператор присилає якусь СМС щоб підтвердити мою особу в дії, друкує якусь бомажку із якою я маю знову записатися та йти в касу.
PSS: за 2 роки була один раз адекватна касирка яка попросила просто пікнути картою безконтактно і ввести PIN, а далі просто видала гроші. Але це була разова акція. Очевидно банк вирішив, що це занадто просто і зручно.

Підсумовуючи: гімнопроцеси, гімнододаток, некваліфікована служба підтримки, незрозумілі тарифи.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 12 января 2024, 16:39
Звертались до вас в особисті для уточнення даних, але, на жаль, ви нам їх не надали😔

Так, наш застосунок може бути неідеальним, мати деякі баги, але ми постійно удосконалюємо його, намагаємось зробити максимально зручним, тому всі ваші зауваження та пропозиції дуже важливі для нас💙

Оскільки даних ви не надали, перевірити чому могли виникнути проблеми при переказі коштів ми не можемо(

Якщо у вас відкрита картка Вайт, то згідно з тарифами картки дійсно є плата за обслуговування в розмірі 50 грн. Користуватися весь місяць пакетом послуг безкоштовно ви можете легко та просто при виконанні будь-якої з умов — здійсніть від 10 покупок карткою (або одну на суму від 2 500 грн) або зберігайте залишок на вкладах та рахунках від 50 000 грн. Якщо ж умови ви не виконуєте плата буде списана.

З початком повномасштабного вторгнення, банк тимчасово скасовував плату за обслуговування, але з 01/10/22 року її повернули. Про що банк проінформував всіх клієнтів заздалегідь. Було відправлено пуш-повідомлення та розміщена новина на сайті банку 31/08/22 року, за місяць до повернення комісії.
https://sensebank.ua/news/zmini-do-tarifiv-po-debetnim-platiznim-kartkam-at-alfa-bank-dla-fizicnih-osib

Що стосується суми яка була списана. Оскільки перевірити вашу виписку без ваших даних неможливо, можемо припустити, що на момент списання плати за обслуговування рахунку у вас були власні кошти, і частина комісії списалась за рахунок власних коштів, а частина пішла в мінус.

Бронювання коштів на даний час дійсно трішки складний, адже щоб ви точно змогли отримати потрібну вам суму в касі, її потрібно забронювати. Це можна зробити через чат, відеочат чи контакт-центр.Бронювання відбувається на 5 календарний день від дати звернення.Після бронювання наші агенти попереджають всіх клієнтів про те, що спочатку необхідно звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу для отримання коштів.

Дуже сумно, що у вас склалась саме така думка про наш банк, і ви вирішили відмовитись від обслуговування в нашому банку, але ми все одно вдячні вам за ваш відгук, та за те що були з нами💙

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
ZaNOza13 8 января 2024, 16:51
У відділенні банку по вул. В. Васильківській 28, вранці 08.01.24р. приватна особа будучи клієнтом банку зареєструвалася у електронній черзі за номером два. Касир другої каси власним волевим рішенням, проігнорувала його реєстрацію, і перед ним обслужила дві юридичні особи, тобто одну незареєстровану в електронній черзі. Ганьба.
Сенс Банк
Ответ банка
16 января 2024, 10:36
При напливі клієнтів менеджери юридичних осіб можуть обслуговувати фізичних осіб, але все ж таки в першу чергу вони обслуговують саме юридичних осіб. Тому могла виникнути ситуація, що менеджер взяв роботу юридичну особу поза чергою.
Нам шкода, що ми засмутили вас цією ситуацією(

Анастасія*
Проблема решена
Володимир Закомірний 8 января 2024, 16:17
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
Війна, форс-мажорні обставини скрізь і повсяк час на території України-неньки. Будь-коли вам можуть знадобитися гроші для термінової евакуації, зміни місця проживання, придбання їжі, одягу, медикаментів — словом, для виживання, позаяк усе ваше майно залишиться під завалами внаслідок рашистського бомбардування.
Тримати гроші вдома — вкрай ризиковано, у банку — значно надійніше. Але БОЖЕ ЗБАВ вас розмістити свої кошти у начеб-то українському, нібито державному банку «СЕНС»! Вам їх не віддадуть раніше, ніж за 5 днів.
Щоб отримати кошти з дебетової картки чи особового рахунку у банку «Сенс», вам доведеться спочатку «вмовити» цифрового диспетера Call-центру з'єднати вас з живим фахівцем (вдасться — ви щасливчик). Людина-фахівець повідомить Вас, що для отримання коштів (готівки) ви повинні замовити (забронювати) їх, після чого ви зможете отримати готівку у касі вибраного відділення лише через 5 днів. Причому ця процедура НЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД СУМИ коштів! Та хоч 50 доларів — приходьте через 5 днів, крапка! Доречі, послуга з переказу коштів в іноземній валюті на рахунок в іншому банку відсутня.
Будь-який комерційний банк — це лихвар. Коли людина розміщує свої кошти у банку, вона кредитує банк, тобто позичає банку гроші, які банк використовує для власного збагачення. Кожен день, навіть кожну ніч (бо ніч в Україні — це день в іншій частині земної кулі, на ринках якої з’являються т.зв. «швидкі» гроші українських банків) гроші працюють, приносячи зиск банку.
Отже, банк «СЕНС», свавільно затримуючи ваші гроші, продовжує використовувати їх для власного збагачення, на вас йому начхати — можете хоч померти.
Дивно, неочікувано, що НБУ дозволяє подібне свавілля і шахрайство. Але, зрештою, НБУ за визначенням піклується про державу, а не про людей.
Банк «СЕНС» продовжує бути проросійським. Банк «СЕНС» допомагає неонацистам російської имперії знищити вас. Тому про власний порятунок ви маєте подбати самостійно. Хочете вижити — оберіть будь-який інший український банк.
Сенс Банк
Ответ банка
8 января 2024, 21:22
Розуміємо вас, проте дійсно бронювання валюти на такий термін зумовлене попитом та логістикою, так як це в т.ч замовлення готівки, її доставка/підкріплення валюти, рекомендовано бронювати від 2000 грн або еквіваленту в валюті для того, щоб вона гарантовано була в касі, але це не відміняє можливості зняття без попереднього замовлення.

З приводу боту Алли достатньо декілька разів сказати «оператора» для з'єднання, але в нас також є і чат підтримки в застосунку, там також достатньо написати оператора, або після бота(вибір зі списку) вийти на оператора, або пряме з'єднання на відеочат сервісі в тому ж розділі.

Переказати валюту на рахунок в іншому банку ви можете, але дійсно не онлайн, а у відділенні банку шляхом свіфт (з відповідною тарифікацію) та підтверджуючими документами

Сенс банк — був і є українським банком, та від 22.07.2023 являється державним банком у 100% власності Міністерства фінансів України: https://sensebank.ua/akcioneri-ta-vlasniki-istotnoi-ucasti

*Анастасія
Проблема решена
Sl13 8 января 2024, 1:28
Користуюсь карткою банку досить давно, ще з часів Альфа банку, не закривав їх картку і не йшов від них, у важкі для них часи відкривав депозит у їх банку (дзвонив їх менеджер і благав відкрити депозит). Колись у них були гарні умови по кешбекам — зараз вже ні. І зручний додаток, зручний депозит на 3 дні, з високою ставкою, тому там і тримав гроші. Знав про умови про переказ на картку іншого банка лише про 20000 в міс без комісії. Там є зручна строка, яка пише розмір комісії за переказ, я на неї по надіявся, а вона чи не працює, чи спеціально вводить в оману людей, щоб на них заробити гроші. Переводив з картки кошти частинами, думав, що напишуть про комісію, то переведу у наступному місяці, але не тут воно було. Під час переказу написало комісія за переказ 0, а потім зняло комісію. Як на мене це не чесно і виглядає як прихована комісія, вводять в оману людей, що комісія буде 0, а потім знімають не 0. Як на мене це підло зі сторони банку. Але якщо врахувати, що це російсьікий Альфа банк, тоді все зрозуміло не закрив вчасно карту (24,02) отримую приховану комісію, а далі ще щось придумають… дуже шкода, що із-за цього втрачають репутацію і не жалкують… Добре що є інші банки, які такого не роблять і честно показують комісію, яка буде знята за платіж, перед тих як його проведеш.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 8 января 2024, 11:55
Дякую що залишалися з нами та продовжуєте залишатися 💙
Щодо ситуації, котра у вас виникла з карткою Хамелеон, дозвольте уточню для вас.
У застосунку, при переказі з Хамелеону ви бачите комісію — 0 грн, бо це відображається комісія сервісу (а вона по картці Хамелеон відсутня). До прикладу, якщо б це був переказ з картки дебетової, то по ній завжди є комісія сервісу — 1% + 5 грн, і цю комісію ви відразу побачите у застосунку.
Тобто, вже по факту списання коштів з рахунку, якщо було перевищено ліміт в 20 000 грн / міс по Хамелеону, ви побачите списану комісію. Бо це вже списання відбувається згідно тарифу картки.
Так само, якщо це буде списання за рахунок кредитних коштів — 4% мін 20 грн.

Відслідкувати, чи не використали ви ліміт на місяць, можна у застосунку. Заходимо на картку, переходимо у Меню картки, далі у розділі «Керування» — Ліміти картки — Переказ на картки інших банків в Україні та за кордоном. І період ліміту обираємо «На місяць».

Щодо кешбеку, то у нас є різні пропозиції, наприклад зараз «Кешбек на вихідні по кредитній картці», де додатково сплачуючи за рахунок кредитних коштів можна отримати +2% кешбеку. А ще так багато пропозицій від наших партнерів 😉

У 2022 році було ухвалено рішення про відмову від бренду Альфа-Банк, здійснено зміну юридичного найменування банку на АТ «Сенс Банк» та створено новий бренд Sense Bank. А вже 22 липня 2023 року Міністерство фінансів України та Фонд гарантування вкладів фізичних осіб уклали договір купівлі-продажу 100% акцій АТ «Сенс Банк».
Sense Bank перейшов у власність держави.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Чекала я свою виплату зі страхової, звернулася у чат з оператором, дівчина Ірина Корнієнко дуже швидко вирішила мою проблему (зробила запит на прискорення виплати) В той же день гроші надійшли на рахунок! Величезне дякую за сумлінне відношення до клієнтів! Дуже зручно що не потрібно було нікуди їхати, звертатися у кассу, все онлайн, зручно та швидко!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 5 января 2024, 17:19
Вже передав вашу подяку своїй колезі Ірині 🤗
Дякую, що відзначили її та допомогу, котру вона вам надала.
Наше завдання в будь-якій складній ситуації знаходити вихід та отримувати позитивний результат!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
VMaria 5 января 2024, 14:32
Мої рахунки в банках було заблоковано приватним нотаріусом. У Сенс Банк в мене є соціальний рахунок, на який надходять соціальні виплати, такий рахунок не має підлягати блокуванню, але банк все одно його заблокував. Я звернулась до нотаріуса, і він видав постанову про визначення рахунку для розрахункових операцій, постанова надійшла до банку, але замість того, щоб розблокувати рахунок, як це роблять в усіх інших банках, банк залишив його як є з мінусовим балансом і мені повідомили, що я не можу користуватись електронним гаманцем, а можу тільки зняти гроші в касі. При цьому, для зняття грошей, мені потрібно звернутись до каси, не пізніше, ніж за 4 години до її закриття, там мені потрібно написати заявку на видачу мені моїх же коштів і чекати на її розгляд банком протягом 3-х годин, після чого, якщо банк схвалює, то я можу зняти готівку. Тобто, кожного місяця, щоб зняти власні гроші, я повинна їздити до банку як на роботу і витрачати на це цілий день. Я не можу користуватись власними грошима, коли мені це потрібно, а тільки коли на це дасть згоду сам банк. Окрім того, в цьому банку в мене є кредитна картка, яка просто зникла з меню сенс банк, я не бачу що на ній коїться і можу тільки по смс здогадуватись скільки грошей треба внести. Минулого місяця я внесла платіж який було вказано в повідомленні, а наступний платіж у мене 22.01 (при тому більший ніж попередній), але мені приходять повідомлення про умови закриття боргу, якого я навіть не бачу власними очима.
Хоча у відділенні банку дуже приємні працівники, я не можу кататись туди постійно і сидіти там по 3 години, маючи маленьких дітей.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 8 января 2024, 11:32
На кошти на вашому рахунку накладається арешт згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем. Арешт може бути накладено на будь-який рахунок (картковий, депозитний, поточний, кредит).
Питання потрібно вирішувати з виконавцем (на зняття арешту/або для зняття обмеження на видаткові операції по рахунку), після чого Постанова про зняття арешту/на видаткові операції надходить у банк.
Для зняття обмеження на видаткові операції по рахунку (а не арешту по рахунку) банк має отримати від виконавця Постанову (поштою, а саме рекомендованим листом), в якій і буде вказано цей рахунок. Самостійно ви не може надати даний документ до відділення банку. Це заборонено на законодавчому рівні. Тому для зняття обмеження на видаткові операції вам потрібно звертатися до виконавця, який наклав арешт.
Для того, щоб у новому місяці зняти кошти з рахунку, потрібна нова Постанова від виконавця.
Згідно з доповненням від 06.05.2023 № 3048-IX дозволено фізичним особам здійснювати видаткові операції з рахунків, на які накладено арешт органами державної виконавчої служби/приватними виконавцями на суму в розмірі, що протягом одного календарного місяця не перевищує двох розмірів мінімальної заробітної плати встановленої законом про Державний бюджет України на 1 січня поточного календарного року, на сьогодні ця сума — 14 200 грн.
Щодо вашої кредитної картки, якщо арест накладено і на неї, то вона не відображається у застосунку. Проте дізнатися всю необхідну інформацію ви можете у чаті підтримки, відділенні або у контакт-центрі 0 800 50 20 50 (безкоштовно).

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Infestro 4 января 2024, 16:12
Отделение по адресу: Житомир, ул. Победы, 7-А
Зіштовхнувся з проблемою наступного характеру.
Колись користувався карткою RED, перед війною само собою зрізали весь ліміт, а те що я використав залишилось як мінусовий баланс. Далі мені арештували рахунки (сенс банк цього не стосується) але саме у них я відчув весь спектр клієнтоорієнтованості навіть у їх власному застосунку. При арешті рахунків, логічно, що не можна користуватись кредитками, окей, заберіть цю можливість, але інформацію по балансу картки, яку мені треба гасити я хоч можу бачити? Добре, що хоч не відняли можливість звертатись до підтримки в чат, хоча що тут доброго теж не розумію, бо підтримка працює жахливо, і 3 місяці морочила мені голову не надавши основної інформації, за якою я до них бігав як на роботу. У відділення теж бігав, оскільки вносив через касу щомісячний платіж, але навіть там я не отримав інформації, через яку виникла сама проблема.
1. Постійні розсилки які не відповідають дійсності.
Почався просто максимально набридливий спам про кредитну картку, смс-ки в форматі «щоб вирішити проблему з кредитом зверніться за номером», при тому, що банк самостійно зі мною не хоче зв’язуватись, номер активний, нікуди не тікаю.
Пишеш у підтримку, говорять що все добре, це особливості обслуговування арештованих рахунків, вся сума відображається як просрочка і через це приходять повідомлення. Думаю, окей, але почали дзвонити рідним… Для чого? Інформація про особливості обслуговування мені надавалась рази 3, через що я і не хвилювався ні про що.
2. Вносив платіж щомісячно через відділення банку, всю інформацію можна переглянути за номером телефону, у вас же термінали для реєстрації стоять. Співробітники банку теж мене запевнили що у мене все добре, і що я можу вносити щомісячний платіж через касу як я і робив раніше.
Але виявляється що мою кредитну лінію взагалі закрили, про що мені напевно забули повідомити, і дізнався я про це після 5-го звернення до підтримки у чат (скріншоти всіх діалогів є).
3. Написав черговий раз у підтримку для роз’яснення. Повідомили що кредитна лінія закрита і потрібно внести всю суму (зауважу, що дату, до якої мені це потрібно було зробити не було сказано, знову ж таки всі скріншоти є і історію моїх звернень можна переглянути). На питання, «як бути якщо я не можу всю зараз закрити» мені повідомили, що я можу вносити ту суму, яку можу але до вказаної дати, як і раніше. Що я відповідно і робив далі.
4. Дзвонить мені співробітник банку, який дуже впевнений в тому, що вся інформація мені попередньо надавалась, і повідомляє, що до кінця року (2023) мені потрібно погасити всю суму, інакше передають діло до суду. Це при тому, що я вносив платежі у вказаний термін, а інформацію про закриття до кінця року мені ніхто не надавав за більше ніж 15 звернень загалом (як в підтрику так і у відділення банку). Починаються дзвінки рідним з погрозами «Піде служить заодно і віддасть», дослівно що моїй мамі сказали.
Сенс, у вас як там, все добре? В той час, коли інші банки не зважаючи на різні обставини пропонують варіанти вирішення таких питань, Ваш банк, при тому що платежі вносяться і я нікуди не тікаю закриває кредитну лінію, про що повідомляє в неправильній формі, не оголошуючи дати до якої потрібно закрити, і говорячи що я можу вносити платежі як і раніше. При цьому всьому в застосунку, я знову ж таки нічого не міг подивитись.
Сенс Банк
Ответ банка
17 января 2024, 16:23
Дійсно доволі не приємна ситуація, але відгук не в повній мірі відображає реальну картинку, тут ми не можемо детально описати так як ця інформація містить банківську таємницю тому спішимо до вас в особисті повідомлення, а ось що стосується пунктів:

1. У випадку якщо є прострочення, то дійсно автоматично відправляється про це смс, як ви описали що сума прострочення вже більше ніж мінімальний платіж, тобто і відповідно надходять платежі менші, відправляється смс, а за номером який вказаний в банку не вийшло з вами контактувати, в чаті вам надали також альтернативу та номер за яким можна зв’язатись в месенджері.

2 та 3. Вносити потрібно як мінімум подвійні платежі. Оскільки мінімальний платіж це 5% від суми боргу і зазвичай цей платіж покриває лише нараховані відсотки та комісії. Також додам, що вносити кошти також можна і з іншого банку за реквізитами рахунку аналогічно як і в касі.

Якщо ви отримали смс про закриття кредитної лінії — за вашою кредитною карткою не продовжено кредитний ліміт. В залежності від типу картки вона або залишається активною, або буде анульована (банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб).
У разі наявності заборгованості її треба погасити в повному обсязі.

4. З приводу інформування, у випадку якщо є зменшення ліміту то автоматично смс про закриття кредитної лінії не відправляється з чим ми зараз розбираємось, а дзвінки родичам та фрази які звучать, також не повинно такого бути, будемо розбиратись

*Анастасія
Проблема решена
Maddlvn 3 января 2024, 12:17
Заблокували картку ще в минулому році без всяких на то причин. Я зайшов в мобільний додаток і мені вибиває ваш пристрій заблоковано, зверніться в службу підтримки. Я звернувся по відео звязку мені сказали що банк прийняв рішення розірвати зі мною ділові відносини без всяких пояснень. Мені навіть не дали змогу надати якісь докази чи ще щось.
Сенс Банк
Ответ банка
3 января 2024, 13:14
Дійсно, таке можливо, адже банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні та подальшому обслуговуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування ( https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-16022023.pdf ). Причин, для такої відмови, може бути багато. Починаючи від порушень умов договору і закінчуючи наявністю обґрунтованих підозр зі сторони служби безпеки банку. Ознайомитись з переліком причин ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554?source=search.
В такій ситуації, клієнту рекомендується закрити рахунки та отримати залишок коштів, після повного їх закриття. Для закриття ви можете звернутись до підтримки банку в чаті або зателефонуватив на гарячу лінію чи відеочат.

З повагою, Андрій
AL1 2 января 2024, 12:43
Блек-пакет. В грудні спробував скористатися перевагами картки і відвідати лаунж зону. Всі умови були виконані і відвідування мало бути безкоштовним. Однак, після надання картки в лаунж зону, з неї було списано 27 долларів США, і більш того, все одно відмовленням відвідати зону, так як «ваша карта не проходить». Отож, з мене неправомірно списали 27 долларів та ще й все одно сервісу надано не було. Але місяць вже пройшов — кошти повернути не вдається, сенс банк робить запит (а може й не робить) в візу, чи лаунж, а там хз що, але факт в тому, що кошти не повернуті до цих пір. Не кажучи вже про те, що я був змушений витратити готівку для проходу в лаунж зону, тобто ще раз заплатив 27 долларів кешем. Всі документи, чеки, фото — звісно були надані відразу. Але банк нічого не хоче (кажуть — не може) зробити. Ось такий преміальний сервіс.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 2 марта 2024, 15:37
Вітаю! Дякую, що звернулися до нас у підтримку. Маю визнати, ваша ситуація зайняла не один місяць очікувань, проте відповідь ми отримали від Visa вже остаточну (яку продублювали вам у чаті).
Отже, підтримка Lounge Key надала наступну інформацію, що списання 27$ було за одне гостьове використання послуги 05.12.2023. Відвідування було за вашою карткою безкоштовним.
Чек, який ви надали нам у чаті підтримки, є фактичним підтвердженням того, що ви оплатили готівкою лише 2.98$ від суми чека, оплата готівкою було здійснено не на всю суму, а лише на 2,98$, з яких ви заплатили 3$, тому отримали решту 0,02$.
Відповідно решта суми 54$, згідно з квитанцією 54$ еквівалентні 2 відвідуванням, не були оплачені готівкою, вони були покриті знижкою в рамках Lounge Key.
Перша знижка була надана вам безкоштовно, в рамках безкоштовного візиту. Друга знижка була за одного гостя, з яким ви відвідали ресторан. Та оскільки гостьові візити платні за карткою, то за одного гостя було списання.

Додатково можу порадити звернутися у підтримку Visa, щодо деталізації вашого питання.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 31 декабря 2023, 0:02
Пришла рассылка на актуализацию данных. Обновляют данные. Очевидно, чтобы по указке чтобы слить данные в военкомат и заблокировать счета. При этом пройти черед Дию нельзя, нужно идти в отделение.
Сенс Банк
Ответ банка
31 декабря 2023, 8:33
Актуалізація даних це вимога НБУ, що регламентована ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Також інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п.4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб. (https://sensebank.ua/tarifi-ta-umovi)

Тому дана кампанія з оновлення даних немає жодного відношення до працівників ТЦК, тому не варто хвилюватись, що після оновлення даних, вони потраплять до військоматів. Цього не буде в жодному випадку 👌

Стосовно оновлення в Дії, то воно доступне, якщо у вас ID-картка та остання версія додатку Дія. У випадку, якщо у вас паспорт «книжечка», то оновлення буде доступне лише у відділенні банку.

З повагою, Андрій
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 31 декабря 2023, 0:02
В отделении нельзя получить или заказать нормальные купюры, какие ты в банк приносил. Приносил — новые. Выдают — убитые. Даже если VIP.
Сенс Банк
Ответ банка
31 декабря 2023, 8:39
Зі свого боку, як такий самий клієнт банку, я вас повністю розумію. Адже завжди хочется отримати нові купюри, але, на жаль, бажання не завжди співпадають з реальністю 🙁
Справа в тому, що на протязі дня залишки постійно змінюються, адже хтось знімає кошти в касі, а хтось, навпаки, вносить кошти на картку чи депозиту.
Тому касири працюють з тим, що є в них на момент звернення клієнта, через що при знятті коштів ви можете отримати як нові, так і більш старі купюри.

*Андрій
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 31 декабря 2023, 0:02
Рассылают тупые новости от которых нельзя отписаться.
Сенс Банк
Ответ банка
31 декабря 2023, 9:08
Будь-яка розсилка не робиться просто так. Таким способом банк має можливість інформувати клієнтів про певні зміни в обслуговуванні чи якісь оновлення, як було нещодавно з актуалізацією даних. Тому відписатись чи відмовитись від таких сповіщень не можна.

*Андрій
Huper Huper 30 декабря 2023, 12:19
У грудні звернувся до банку з можливістю отримання кредитних коштів, мали дуже привабливі відсотки. Дякую працівнику відділення за оперативний зв’язок але процес отримання, точніше верифікації просто жах, такого не бачив в жодному банку.
На сайті чітко вказано перелік документів — він стандартний, все підготував та відправив. На другий день працівник банку попросила самостійно зробити звіт з кредитного рейтингу, тобто за мої кошти — зробив. Надав довідку про доходи за останні 6 місяців, навіть ОК-5 та ОК-7 по якій чітко є підтвердження офіційного надходження але це не все, працівник бек офісу повідомила, що кредит може бути погоджений у разі якщо я надам щей виписку з іншого банку. Тобто банк вже просить мою особисту інформацію, на питання, чим саме я не підтвердив заробітню плату — жодної відповіді. Вважаю, що таке цікавлення особистою інформацією — це занадто для працівника банку. Просто витратив даремно час, вони навіть не мають доступу до УБКІ, просять самостійно перевіряти за власний кошт, перелік документів на сайті не відповідає дійсності, згаїв декілька днів на спілкування та відмовився далі мати з ними справу.
Сенс Банк
Ответ банка
19 февраля 2024, 8:54
Для оформлення потрібні стандартний перелік документів, а саме паспорт, ідентифікакційний код та витяг з реєстру територіальної громади, що підтверджує відомості про місце проживання (обов’язкова наявність для клієнтів з паспортом у формі ID-картки). Інформація про доходи також потрібна, якщо сума кредиту від 50 000 грн. Виписка з іншого банку є таким самим підтвердженням доходів, як і довідки ОК-5 та ОК-7, які ви надавали нашим працівникам.
Розуміємо, що така зацікавленість вашими даними може викликати деякі питання, але все це потрібно для прийняття рішення щодо оформлення кредиту. Ця інформація залишається в банку і нікуди не передається, так як всі дані наших клієнтів захищені.
Прикро, що ви відмовились від подальшої співпраці з нами, але ми сподіваємось, що в майбутньому ця ситуація зміниться.

З повагою, Андрій
ukrx 28 декабря 2023, 16:07
Обратился в банк с документами родства и просьбой перевести средства с моего счет на счет отца в валюте, подобная операция в других банках делается онлайн и в 1 клик, а здесь надо ехать в отделение, выносить себе мозг обедами, отправлять документа, подписывать документы, потом ожидать, а потом еще и дебильный ответ.
Менеджер сказал, банк отказал в переводе поскольку часть свидетельства от рождении на русском.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 3 января 2024, 10:39
Стукались вам в особисті повідомлення для уточнення даних, щоб детальніше розібратись в даній ситуації, але ви, на жаль, нам не відповіли😔

Якщо у вас в документах дані були вказані російською мовою, платіж міг бути відхилений, про що вам мали повідомити при проведенні операції.

Всі офіційні документи, які викладені російською мовою чи іншою мовою, яка не є державною мовою в Україні, мають бути перекладені на державну мову України (українську), а переклад має бути посвідчений офіційно, відповідно до законодавства (перекладені у бюро перекладів українською мовою, їх відповідність засвідчена нотаріально).
1. Стаття 10 Конституції України встановлено, що державною мовою в Україні є українська мова.
2. Рішення Конституційного Суду України від 14.12.99 р. № 10-рп/99:
«Положення частини першої статті 10 Конституції України, за яким „державною мовою в Україні є українська мова“, треба розуміти так, що українська мова як державна є обов'язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята статті 10 Конституції України).
3. Закон України „Про зупинення дії та вихід з Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах та Протоколу до Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22 січня 1993 року“: Україна зупинила дію Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22.01.1993 р. та Протоколу від 28 березня 1997 року у відносинах з рф та рб.

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
YuliaChemyorkin 27 декабря 2023, 15:48
Сьогодні через додаток Sense Super App надійшло повідомлення щодо необхідності здійснення повторної ідентифікації та актуалізації даних. Це абсолютно зрозуміла та законна вимога, але як це практично зробити? Банк пропонує лише два варіанти — або через Дію, або у відділенні. Але мій випадок: я живу в Донецькій області, в мене паспорт-книжка. Тобто Дія відпадає одразу. Єдине відділення Сенс Банку знаходиться в Покровську та не працює під час відключень світла (а вони там постійні через обстріли Кураховської ТЕС) та під час повітряних тривог (тривоги у нас майже безперервні). Тож клієнтам банку, які мешкають в Донецькій області та мають паспорти-книжки необхідно якимось чином попасти в Покровськ в єдине відділення та молитись, щоб «проскочити», коли не буде тривоги та буде світло? Чи може все ж таки необхідно створити додатковий механізм для категорії клієнтів, які проживають в містах, де немає відділень та мають паспорти-книжки? Це ж не важко. Є ЕЦП, яким клієнт може засвідчити свої документи та надіслати банку, є Банк ІД, на Дії світ клином не зійшовся. Навіщо самим множити порушників вимог НБУ? Сподіваюсь, що це питання буде вирішено.
Сенс Банк
Ответ банка
27 декабря 2023, 21:58
Дійсно дана вимога з'явилась у зв'язку з виходом постанови 110, яка додає додатковий параметр «максимальна місячна сума зарахувань на рахунки» і для цього необхідно оновити дані/також існує і планова актуалізація раз в 3-5 років згідно вимог НБУ, та в поточній реалізації процес єдиний, який оновлює і документи в банку і опитувальник, тому можливий віддалено виключно з верифікацією дія(при наявності айді картки або закордонного паспорта або ж у відділенні банку з оригіналами документів), і при можливості якщо дійсно буде якась альтернатива ми її впровадимо, але це не швидкий процес.

Критичних та прямих наслідків не проходження ідентифікації немає, тому при можливості коли буде час з'їздити до відділенні та оновити або якщо буде альтернатива то тоді оновите дистанційно

Анастасія*

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.1
USD 39.4 40
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.1
USD 39.4 40
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝