►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«Ми з вами вже маємо досвід роботи з резервними каналами зв’язку, якими обладнані банківські відділення та центри обробки даних, тож пропоную розглянути можливість реалізації такого підходу спільно з операторами національних роздрібних мереж і до роботи банківської інфраструктури, зокрема POS-терміналів», — зазначив він.
Атака на Київстар
12 грудня мобільний оператор «Київстар» заявив про технічний збій у мережі, через що можуть бути недоступні послуги зв'язку та доступу до інтернету.
Причиною масового технічного збою в роботі найбільшого мобільного оператора «Київстар» стала атака хакера на ядро мережі.
Читайте: Як кібератака на «Київстар» вплинула на роботу НБУ та банківської інфраструктури
За інформацією банків, переважна більшість банкоматів і терміналів самообслуговування працюють у штатному режимі. Безперебійно працюють банківські відділення. Безготівкові розрахунки здійснюються в штатному режимі.
Також немає складнощів у роботі мобільних застосунків банків, вони стабільно функціонують, адже здебільшого використовують у процесі входу й для підтвердження операцій не смс-повідомлення, а інші елементи багатофакторної автентифікації.
Читайте: Частина банкоматів та терміналів Ощадбанку не працює через збій у «Київстарі»