У п’ятницю, 26 серпня, в столичному Freedom Hall відбулася ювілейна, п’ята, церемонія нагородження премії FinAwards.
Організатори премії — сайти Finance.ua та Мінфін — відзначають найкращі фінансові та інвестиційні продукти, клієнтські сервіси, IT-впровадження, рекламні проєкти ринку фінансових послуг, а також найуспішніших і найефективніших топменеджерів галузі.
«Спочатку ми, як організатори, думали, що захід не на часі. Але потім побачили, ціною яких величезних зусиль фінансові компанії трималися на плаву. Ви за цей час стали бійцями економічного фронту. Ви зберігали робочі місця, підтримували співробітників і всіляко допомагали українцям, які через війну втратили платоспроможність», — наголосив співзасновник Treeum Сергій Віндерських у своєму вітальному слові.
Народний і стійкий банки
З початком повномасштабної війни банкам, фінансовим і страховим компаніям було непереливки. Утім, вони доволі швидко й успішно зуміли підлаштуватися під нові реалії, в яких опинилася Україна через імперські амбіції Росії.
Райффайзен Банк уже п’ятий рік поспіль отримує на FinAwards звання найстійкішого банку.
«Звісно, першою задачею була безпека наших співробітників і безперервна підтримка бізнесу для наших клієнтів. Це був, мабуть, виклик для нас, але ми були готові. Були готові де-факто, але, може, не були готові морально, емоційно, але технологічно підготувалися», — розповіла заступниця голови правління Райффайзен Банку, відповідальна за корпоративний бізнес і ринки капіталу, Лариса Бондарева.
А от звання народного банку так само вп’яте отримав monobank, який працює на ліцензії Універсал Банку.
«У нас уже був досвід 2014 року (саме тоді Росія розв’язала гібридну війну проти України, анексувавши Крим і окупувавши частину Донецької та Луганської областей, — ред.), акціонери, керівники зробили правильні кроки, які дозволили нам вистояти. Зараз ситуація стабілізувалася, покращилася, ми з оптимізмом дивимося у майбутнє. Якщо банк правильно себе рекомендує у тяжкі часи, робить правильні кроки, допомагає своїм клієнтам, то клієнти у міру можливостей платитимуть тим самим», — зазначила заступниця голови правління АТ «Універсал Банк» Юлія Акуленко.
Банкір року
Цьогоріч банкіром року був визнаний голова правління Райффайзен Банку Олександр Писарук.
Свою кар'єру Писарук розпочав у банку «Україна» (існував із 1990 до 2001 року). Тут він пройшов шлях від начальника сектора зовнішньоекономічної діяльності у Миколаївській області до директора міжнародного департаменту всієї кредитної організації.
У 2001 році Писарук закінчив курс у бізнес-школі INSEAD у Фонтенбло (Франція), отримав підвищення і став регіональним менеджером ІНГ Банку у Центральній та Східній Європі.
До речі, за цим посиланням ви можете почитати інтерв'ю з Людо Ван дер Хейденом, який у 2010 році започаткував INSEAD Corporate Governance Center, у програмах якого беруть участь майже 2,5 тис. членів різних рад директорів, включно з провідними бізнесменами та державними високопосадовцями. З Людо Ван дер Хейденом ми говорили про вітчизняну економіку, корупцію, корпоративне управління і українське економічне диво.
На хвилі структурних реформ банківського сектору 2014 року, Олександр Писарук перейшов до НБУ на посаду першого заступника голови правління Нацбанку, де займався питаннями пруденційного нагляду та регулювання банківської діяльності.
З 2016 до 2019 року працював у МВФ на посаді старшого експерта фінансового сектора.
На чолі українського Райффайзен Банку Олександр Писарук став у жовтні 2019-го.
Торік перемогу в номінації на звання банкіра року отримав голова правління ПУМБ Сергій Черненко. А 2020 року переміг теперішній голова Національного банку Кирило Шевченко — тоді він очолював державний Укргазбанк.
Найкращий банк для клієнтів МСБ
У цій номінації брали участь банки, які надають комплексне банківське обслуговування для клієнтів МСБ, зокрема ФОП, включно з такими послугами, як: розрахунково-касове обслуговування, кредитування на розвиток бізнесу, можливість використання дистанційних систем управління рахунками для ведення підприємницької діяльності.
Усього номінувалися 23 банки.
Трійка переможців така:
-
Третє місце посів банк Конкорд;
-
Друге місце відійшло Приватбанку;
-
Перше місце присудили ПУМБ.
«Для нас клієнт — найголовніше. Це наша філософія. Ми щодня, коли щось робимо, запитуємо себе: для чого ми це робимо — для себе, тобто для прибутку, або для наших клієнтів. І клієнт завжди перемагає, а не PNL (Profit and Loss — певна величина, яка показує різницю між прибутком і збитками, — ред.)», — прокоментувала перемогу маркетинг-директорка ПУМБу Ксенія Сікорська.
Найкраща платіжна картка
У цій номінації були представлені картки 19 банків. Перше місце посів Альфа-Банк зі своєю карткою Сaméléon — першою карткою з нескінченним пільговим періодом.
Друге місце відійшло ПУМБ із карткою «всеМожу», а третє — А-Банку з карткою «Зелена».
«З 24 лютого багато користувачів платіжних карток зіткнулися з закінченням терміну їх дії. Однак, відвідати відділення у воєнний час не завжди було можливо, а в зонах бойових дій — небезпечно для життя. Ми автоматично продовжили дію карток на 180 днів наявним клієнтам. А нові клієнти банку мали можливість оформити цифрову картку у застосунку Sense SuperApp протягом 10−15 хвилин, в той час, як для наявних клієнтів ця опція доступна миттєво», — розповіла керівниця блоку «Роздрібний бізнес та маркетинг» Альфа-Банку Ольга Філіпенко.
Вона також окреслила переваги платіжної картки:
«Безкоштовне зняття готівки у будь-якому банкоматі світу (у межах чинних обмежень НБУ), 6,5% на залишок коштів на рахунку „Дохідний сейф“ та можливість оформити 2 безкоштовні картки: грн, дол. або євро».
Найкраща преміальна картка
Відзначили й картки для найвибагливішої категорії — преміальних клієнтів.
У цій номінації взяли участь комплексні пропозиції (продукти) банків для заможних клієнтів, із рівнем доходу вищим за середній, які передбачають видачу преміальних карток, а також індивідуальне обслуговування та наявність привілеїв Life Style підтримки, таких як: консьєрж-сервіс, сервіси в аеропортах, дисконтні програми сорту luxury тощо.
За першість боролися 26 банківських продуктів. Трійка лідерів 2022 року така:
-
третє місце дісталося пакету «Ексклюзивний» від Райффайзен Банку;
-
на другому місці опинилася картка «Графіт» від Альфа-Банку;
-
а беззаперечним лідером номінації стала платинова картка від monobank | Універсал Банк.
Найкращий банк із дистанційним обслуговуванням
Під час війни важливим напрямком роботи банків стало дистанційне обслуговування, адже багато наших співгромадян опинилися на окупованих територіях, були змушені залишати свої домівки та переїжджати на безпечніші території, або ж узагалі виїжджати за кордон.
У номінації взяли участь банки, які надають клієнтам технології та сервіси, що дозволяють своїм клієнтам здійснювати основні фінансові операції дистанційно, такі як: інтернет-банк, мобільний банк, клієнт-банк для юридичних осіб, чат-боти в месенджерах, цілодобовий контакт-центр, банкомати та термінали самообслуговування.
Усього за звання найкращого боролися 18 банків. Почесне третє місце посів Приватбанк, «срібло» цьогоріч дісталося monobank, який працює на ліцензії Універсал Банку, а беззаперечним лідером став А-Банк.
«А-Банк активно рухається в декількох напрямках дистанційного обслуговування. По-перше, у нас файний застосунок ABank24, через який клієнт може стати власником картки А-Банку, не виходячи з дому. По-друге, ми підтримуємо вебверсію кабінету клієнта, в якій функцій менше, ніж в застосунку, але достатньо для тих, хто обирає десктоп. По-третє, наша крута цілодобова підтримка клієнтів допомагає в будь-якій ситуації. Наприклад, наш банк одним із перших запустив нещодавно купівлю валюти на депозит саме через операторів чату, доки версії застосунку були на тестуванні. Саме ці „три кити“ привели нас до перемоги», — розповіла формулу успіху керівниця напрямку інтернет-банкінгу Ольга Вовк.
За її словами, напрямок дистанційного обслуговування клієнтів для А-Банку наразі є пріоритетним, із погляду залучення клієнтів.
«На майбутнє ж ставимо собі амбіційні плани на автоматизацію операцій, що клієнтом повторюються, щоб зробити обслуговування в банку максимально безшовним, відточуємо бізнес-процеси оформлення продуктів, щоб вони оформлювалися в одне торкання, та думаємо над co-brand проєктом», — поділилася з журналістами представниця банку.
Найкращий депозит
У цій номінації розглядалися банківські вклади у гривні, терміном на 12 місяців, із щомісячною виплатою відсотків і без можливості дострокового розірвання. І умови такого депозиту мали бути не акційними, а діяти на постійній основі.
Національний банк України в червні підвищив облікову ставку з 10% до 25%, що змусило банки збільшувати відсотки за депозитами. Утім, журі оцінювало не тільки розмір відсоткової ставки, а й додаткові можливості щодо пролонгації, капіталізації, поповнення, зручності оформлення та бонуси лояльності для повторних клієнтів.
Усього за звання найкращого депозиту змагалися пропозиції 26 банків. Трійка переможців така:
-
«Бронза» дісталася депозиту «Накопичувальний» від Глобус Банку;
-
«Срібло» виборов izi-депозит від izibank;
-
«Золотим» призером став депозит «Капітальний» від Альянс Банку.
«Ми дякуємо, що здобули перемогу в цій номінації. Зупинятися не плануємо. У нас є ще декілька гарних продуктів, наприклад, депозит із 1% на ЗСУ, який ми зробили задля того, щоб підтримати наші збройні сили, валютні депозити, які мають свої переваги», — зазначив директор із роздрібного бізнесу Альянс Банку Павло Макарєєв.
Читайте також: Чи є сенс зберігати гроші на депозиті
Найкращий кредит готівкою
Розглядалися пропозиції щодо видачі кредитів готівкою від 10 тис. грн, доступні для будь-якого нового клієнта без довідки про доходи — тільки паспорт і податковий номер.
Усього в цій номінації були представлені 13 банків. Трійка лідерів сформувалася так:
-
Третє місце — Форвард Банк;
-
Друге місце — Ідея Банк;
-
Перше місце — Банк «Львів».
«Ми дещо зменшили максимальну суму кредиту, але почали кредитувати. Ставки за кредитами зросли — такі наразі вимоги ринку. У нас плаваюча відсоткова ставка, це залежить від фінансової стабільності клієнта. Підхід до вивчення клієнтів детальніший, до його ситуації, чого він потребує, ризики детальніше вивчаються», — зазначила керівниця відділення Банку «Львів» у Києві Яна Савочка.
Найкращий мобільний застосунок
У номінації взяли участь банки, які надають клієнтам технології і сервіси, що дозволяють клієнтам здійснювати основні фінансові операції дистанційно, такі як: інтернет-банк, мобільний банк, клієнт-банк для юридичних осіб, чат-боти в месенджерах, цілодобовий контакт-центр, банкомати та термінали самообслуговування.
Усього на звання найкращого претендували 19 банків. Трійка ж лідерів така:
-
третє місце — sportbank;
-
друге місце — Альфа-Банк;
-
перше місце — monobank | Універсал Банк.
Найкраща інвестиційна пропозиція
У номінації взяли участь проєкти/пропозиції щодо інвестування від фінансових компаній (окрім банківських вкладів), які гарантують приватним інвесторам стабільний дохід із прийнятним рівнем ризику.
Номінувалися як банки, так й інвестиційні компанії. Усього за звання найкращого боролися десятеро учасників.
Третє місце посів monobank, друге місце — компанія ICU, а перше — Альфа-Банк.
«Альфа-Банк Україна на початку цього року першим в країні серед банків запустив торгівлю акціями у цифровому банку Sense SuperApp. Ми бачили, що клієнти мають попит на цей продукт, тож зробили процес купівлі акцій максимально простим для користувачів всередині єдиного мобільного банківського застосунку. Процес повністю відповідав українському законодавству, виводити гроші за кордон не було потреби, адже угоди проводилися всередині країни та у гривні.
Для багатьох клієнтів також було вкрай важливим питання права власності. Тож ми подбали, щоб після придбання іноземних акцій клієнт ставав їх законним власником. Усі акції зараховувалися на особистий рахунок у цінних паперах клієнта в депозитарній установі", — розповіла керівниця блоку «Роздрібний бізнес та маркетинг» Альфа-Банку Ольга Філіпенко.
Сьогодні в інвестиційному розділі Sense SuperApp є можливість інвестувати у військові облігації країни.
«У такий спосіб підтримати економіку країни під час війни може будь-який повнолітній клієнт, витративши на це до 5 хвилин. Усі операції з військовими облігаціями в Sense SuperApp проводяться без комісій та повністю онлайн. У застосунку клієнт може побачити, коли відбудеться виплата відсотків за погашення військових ОВДП, а також прогнозований дохід від портфеля», — додала представниця Альфа-Банку.
Провідні технології та інновації в банках
У номінації взяли участь банки, які протягом 2021−2022 років реалізували/впровадили нові технологічні розробки, що дозволили оптимізувати процеси та створити додаткову цінність для клієнтів (підвищили якість обслуговування, скоротили час операцій, дали доступ до нових продуктів, сервісів тощо).
Усього номінувалися 15 банків.
На третьому місці опинилися відразу двоє переможців — державні Ощадбанк і Приватбанк. Друге місце посів monobank. А «золото» номінації отримав Альфа-Банк.
За словами керівниці блоку «Роздрібний бізнес та маркетинг» Альфа-Банку Ольги Філіпенко, диджитал-розвиток зараз став необхідною стратегією розвитку бізнесу, хоча навіть до повномасштабної війни був ключовим трендом.
Стійка МФО
З огляду на ситуацію, одними з ключових номінацій стали ті, що пов’язані зі стійкістю. Мікрофінансові організації — не виняток.
Третє місце в номінації «Стійка МФО» посів КредитМаркет.
Друге місце дісталося CCLoan.
«Ми — воїни економічного фронту. Поки наші відважні воїни захищають нашу вітчизну на передовій, ми робимо все можливе, щоб підтримати економіку та дати нашій державі якомога більше, щоб була змога розвиватися та рухатися вперед», — зазначила директорка компанії CCLoan Наталія Клєвакіна.
Пальма першості відійшла компанії CreditPlus.
«Відчуття команди, відчуття ринку й правильного моменту для старту стали запорукою нашої стійкості. Ми одні з перших відновили кредитування і зараз видаємо найбільшу кількість кредитів на ринку. Основна частина клієнтів — це ті, які прийшли до нас ще до 24 лютого. Ми намагаємося залучати нових клієнтів, але це складно. Фактично зараз відбувається повний перезапуск бізнесу, тобто це нові скорингові моделі, нові підходи в маркетингу, нова поведінка клієнтів, абсолютно інший середній чек — він суттєво нижчий, ніж був до 24 лютого. Клієнти стали свідомішими, вони запитують менші суми, не бажаючи надміру ризикувати», — розповів журналістам CEO компанії Володимир Довгаль.
Найкраща МФО онлайн
У цій номінації були представлені компанії, що видають мікропозики через інтернет без прив’язки до живого офісу, мають ліцензію на видачу кредитів без претензій на відкликання з боку регулятора та видали не менше 20 тис. мікропозик протягом останніх трьох місяців.
Усього за звання найкращих боролися 20 фінансових компаній. Трійка лідерів така:
«Цей рік надзвичайно складний для фінансового сектору, економіки України, тому цінною є кожна перемога. Усі ми зараз на своєму місці чинимо опір на всіх фронтах, зокрема на фінансово-економічному. Я впевнений, що кожна така маленька перемога у своїй сфері — це такий значущий крок для відновлення економіки нашої держави. Може, це пафосно звучатиме, але це такий невеликий вклад у нашу перемогу», — прокоментував перемогу своєї компанії COO Moneyveo Сергій Сінченко.
Минулого року Moneyveo так само перемогла в номінації «Найкраща МФО онлайн». Сінченко каже, що це корисна звичка, якої вони дотримуватимуться.
Найкраща МФО офлайн
Перші місяці повномасштабної війни для МФО виявилися непростими, більшість з них були змушені припинити свою діяльність. Але чим більше перемог ми мали на передку, тим більше впевненості у своїй роботі отримували фінансові компанії. Особливо це стосується тих МФО, які працюють в офлайні, тобто мають фізичний офіс і видають позики готівкою.
Саме тому однією з ключових номінацій стала «Найкраща МФО офлайн». У ній взяли участь мікрофінансові компанії, які видають мікропозики через офіси/точки продажів, мають ліцензію на видачу кредитів без претензій на відкликання з боку регулятора (НБУ), видали не менше 20 тис. мікропозик за останні три місяці.
У цій номінації було представлено небагато компаній — усього п’ять. Трійка лідерів така:
-
«бронзовий» призер — FinX;
-
«срібло» дісталося компанії ШвидкоГроші;
-
а беззаперечним лідером мікрофінансових організацій, що працюють в офлайні, став «КредитМаркет». Представники цієї фінкомпанії забрали почесне «золото» премії.
За звання найкращої змагалися також SlonCredit та Credit2u.
«Зважаючи на ситуацію, почуття змішані. Усе ж таки в країні триває війна, хочеться вірити, що ми здолаємо ворога, переможемо в цій війні та почнемо вибудовувати бізнес у мирних умовах, — коментує перемогу директор із продажів „КредитМаркет“ Денис Раковський. — Фінансовий сектор зараз перебуває у досить складній ситуації, як і вся країна. Але ми розуміємо, що ми так само є частиною фронту, яка має підтримувати наших клієнтів, наші Збройні сили, економіку».
Найкращий продукт МФО
Відновити кредитування під час війни — саме по собі завдання з зірочкою. А запропонувати клієнтам ще й гарні умови кредитування, розуміючи підвищені ризики неповернення наданих коштів, — то взагалі не кожному до снаги.
У додатковій номінації премії експертне журі визначило хто з фінансових компаній зараз має найкращі кредитні пропозиції.
«Бронзу» отримали відразу дві компанії. Їхні продукти виявилися ідентичними та привабливими для позичальників. Це компанії CCLoan та MisterCash.
«Срібло» дісталося компанії Moneyveo.
А от найкращою кредитною пропозицією визнали продукт від компанії SlonCredit, яка й отримала перше місце.
Провідні технології та інновації в МФО
За першість змагалися 11 фінкомпаній.
Третє місце посіла компанія SlonCredit за реалізацію видачі кредитів через сервіс NovaPay у відділеннях Нової пошти, розробку API та реалізацію вебформи для партнерів, які не мають технічної можливості підключення по API.
На другому місці опинився CreditPlus. «Срібло» принесли компанії проєкти з:
-
впровадження скорингового партнерства з Visa;
-
покращення сервісу ідентифікації через додаткові прямі посилання на monobank і Приватбанк;
-
реалізації механізму винагороди через поповнення мобільних.
Перше місце посіла компанія MyCredit.
Вона реалізувала інноваційний сервіс кредитування ClickCredit на основі Corezoid. Клієнт може отримати гроші через мобільний застосунок, а той, хто любить ігри, може заробляти бали в грі Турбо-голуб і обмінювати їх на знижки.
Також у MyCredit є можливість придбати товар та оплатити покупку пізніше, й механізм проходження скорингу відразу на два продукти: якщо за одним відмова, то можлива видача за другим.
Найкращий CEO МФО
У цій номінації взяли участь топменеджери (це можуть бути як керівники власного бізнесу, так і наймані) мікрофінансових компаній, під керівництвом яких у 2021 році компанія досягла значних якісних показників розвитку загалом. Це може бути збільшення частки ринку, хороші фінансові показники, впровадження інноваційних технологій, виведення компанії на нові ринки, інше.
Усього за звання найкращого боролися 15 претендентів.
Беззаперечним лідером став директор ТОВ «Авентус Україна», якому належить бренд CreditPlus, Володимир Довгаль. Саме за його керівництва CreditPlus зміг отримати першість у номінації «Найстійкіша МФО».
Страхові компанії-переможці
Найкращий клієнтський сервіс
У номінації були представлені шість компаній. Трійка лідерів така:
-
«Бронза» дісталася Арсенал-Страхуванню;
-
«Срібло» — Альфа-Страхуванню;
-
«Золото» — ARX.
Журі, зокрема, оцінювало наявність мобільного застосунку, підтримку 24/7, можливість оформлення полісів у вихідні дні, наявність програм лояльності.
Найкращий продукт: КАСКО
У номінації взяли участь сім страхових компаній, які пропонують добровільне автострахування КАСКО. За результатами голосування журі та голосами користувачів сайту Finance.ua, трійка переможців сформувалася така:
-
третє місце — Уніка;
-
друге місце — Арсенал-Страхування;
-
перше місце — ARX.
ВРІЗ
До речі, залишивши заявку на цій сторінці, ви отримаєте на пошту відразу п’ять пропозицій за КАСКО, кожна з яких дешевша, ніж у страховій. А все тому, що Finance.ua працює над тим, щоб зробити страхування доступнішим.
Найкращий продукт: ДМС
У номінації були представлені шість страхових компаній, які пропонують програми добровільного медичного страхування. Найкращими з кращих стали:
-
Уніка, яка посіла третє місце;
-
ІНГО страхування, отримавши «срібло» номінації;
-
Альфа-Страхування, виборовши першість.
«Ринок страхування тримається, наскільки це можливо. Було значне просідання в березні-квітні, наразі ж відчувається пожвавлення ринку, але до довоєнних часів ще треба йти. Дистанційна робота, загартована пандемійними часами, зробила своє: наш сервіс і далі надається 24/7, адекватність формувань страхових резервів та онлайн сервіси в частині дистрибуції дають можливість страховикам як здійснювати продаж страхових продуктів, так і повною мірою виконувати свої зобов’язання, всупереч війні», — розповіла директорка департаменту особистих видів СК «Альфа-Страхування» Юлія Маслова.
Провідні технології та інновації в страхових
У номінації взяли участь страхові компанії, які протягом 2021−2022 років реалізували/впровадили нові технологічні розробки, що дозволили оптимізувати процеси та створити додаткову цінність для клієнтів (підвищили якість обслуговування, скоротили час операцій, дали доступ до нових продуктів, сервісів тощо).
Усього номінувалися п’ять страхових компаній.
«Бронзову» відзнаку премії отримала компанія ARX за проєкт Автоцивілка «Cмарт-Драйв» — інноваційний страховий продукт, що дозволяє отримати значну знижку водіям, які вміло та безпечно керують автомобілем.
«Срібло» в цій номінації дісталося компанії Альфа-Страхування. Допомогли їй у цьому мобільний застосунок Альфа-Асістанс й оновлений сайт alfaic.ua.
А переможцем із технологічною платформою EasyPeasy стала компанія Арсенал-Страхування.
Найкращий CEO страхової компанії
Усього були номіновані семеро керівників страхових компаній. За умовами конкурсу переможцем мав стати той, хто робить усе, щоб компанії під їхнім проводом примножували прибутки, впроваджували сучасні розробки, знаходили нові ніші.
Нагородою відзначили лідерів, на чиїх плечах лежить величезна відповідальність за персонал, команду, акціонерів. Капітанів, які мають провести компанію через будь-який шторм.
За результатами оцінки експертного журі та за рівнем симпатій клієнтів визнано, що цьогоріч звання найкращого СЕО страхової компанії дісталося голові правління ARX Андрію Перетяжко.
Як обирають переможців FinAwards
Рішення про участь у конкурсі кожна компанія ухвалює самостійно, або ж компанія може бути включена до конкурсу за рекомендаціями колег із інших фінансових компаній.
Для участі в конкурсі компанії обирають відповідні номінації та заповнюють відповідну заявку-анкету.
Кожна заявка проходить стадію модерації — перевірку на відповідність критеріям номінації та коректність заповнення даних. Модерацію проводить експертна група редакцій сайтів Finance.ua та Мінфін.
Після проходження модерації заявка допускається до суддівства та публікується на сайті для відкритого голосування.
Переможці у всіх номінаціях, за винятком «Народного банку» та «Стійкого банку», визначаються шляхом голосування незалежного авторитетного журі, експертної групи редакції сайтів Finance.ua та Мінфін, і відкритого голосування читачів. Для запобігання накрутки голосів на сайті, встановлена експертиза на бот-трафік.
Цьогоріч журі складалося з 28 експертів банківського, фінансового та страхового ринків. Детальніше зі складом журі можна ознайомитися за посиланням.
Допомагали провести FinAwards 2022
Проведення церемонії нагородження переможців стало можливим завдяки партнерській підтримці.
Digital identity партнером конкурсу стала компанія Identomat. Вона надає наскрізну перевірку особистості на відповідність KYC/AML, як послугу. У такий спосіб компаніям надається можливість безперебійної дистанційної реєстрації клієнтів, біометричної аутентифікації, перевірки віку та запобігання шахрайству.
Також фінтех-партнерами виступили лідер ринку небанківського споживчого кредитування в Україні — компанія Moneyveo, та сервіс швидких кредитів, орієнтований на оперативність, простоту й надійність, — Credit 7.
Як інноваційний партнер виступила компанія ZeCredit. Відновивши свою діяльність після вимушеної паузи, викликаної вторгненням росіян, компанія, зокрема, запустила мобільний застосунок і максимально спростила заявку на отримання позики.
Фінансовим партнером премії став топовий сервіс онлайнового кредитування CCLoan — одна з перших українських фінтех-компаній, яка розпочала свою діяльність у 2015 році.
Серед інших партнерів — компанії 4bill, Concord Fintech Solutions, мережа КредитМаркет, партнерська мережа SalesDoubler. А винним партнером заходу стали Casillero del Diablo.
***
Це вперше (і, сподіваємося, востаннє) за п’ять років, коли FinAwards відбувається в таких екстремальних умовах. Утім, судячи з результатів нагородження, учасникам банківського, фінансового та страхового ринку вдалося підлаштуватися під нову реальність і гідно пройти крізь випробування війни, які, на жаль, усе ще продовжуються.
Ми, зі свого боку, продовжимо слідкувати за учасниками ринку, щоб обов’язково нагородити їх премією FinAwards наступного року.
Джерело: Finance.ua