Сергей Иванович здравствуйте. Увидел Вас на сайте prostobank.ua
Подскажите пожалуйста Вы как независимый эксперт.
Мне предлагают сделать себе страхование на 20 лет в МетЛайф или в СК «Юпитер Vienna Insurance Group".
У меня уже полная каша в голове что и как и к чему.
В общем Вы бы как эксперт сделали бы себе страховую программу в этих компаниях или нет? или лучше в банке сделать пенсионную программу.
С уважением, Владислав
- Vlad46
- 3 сентября 2015, 15:33
- Влад, Днепропетровск
Ответ эксперта
- uainvestor
- 4 сентября 2015, 13:23
Здравствуйте, Владислав.
Я вже неодноразово відповідав на подібні питання. Можливо, це допомогло окремим людям, але не змусило угомонитись страхових агентів. Я їх чудово розумію (сам був таким), але не виправдовую.
Тому, перша моя порада – перечитайте матеріали розділу «Страхування» на сайті «Пенсійний капітал»: pensioneriya.blogspot.com/. Інші розділи теж цікаві. Страховики беруться вирішувати будь-які проблеми своїх клієнтів за допомогою одного лише страхування, тому що нічого іншого просто не знають. А воно (інше) є.
Друга порада: ніколи не купуйте нічого, а особливо фінансові продукти, під тиском. Повірте, тиснуть на вас не з любові і не з турботи за ваші фінанси. Не варто також зважати на акційні пропозиції, бонуси, подарунки, тощо. Спитайте, в яку суму обійдеться вам черговий аукціон небаченої щедрості, — нічого безкоштовного не буває.
Третя порада: купляйте фінансову послугу у посередника в тому разі, коли її цінність вища, а вартість нижча, ніж безпосередньо у виробника. Це буває нечасто, але буває. В інших випадках, звертайтесь до першоджерела. В вашому випадку, це офіс (сайт) страхової компанії, але не, так званого, страхового брокера (по факту і українському законодавству, більшість з них не брокери, а агенти).
Четверта порада: не вкладайте гроші в те, чого ви до кінця не розумієте. Відносно якості послуг, в України прийнято радитись з продавцями. Тому, що це начебто безкоштовно. Краще заплатити за консультацію тому, хто не є агентом продавця, щоб потім не втратити більше.
П’ята порада: не поспішайте там, де вже нічого не можна змінити, ані компанію, ані умови угоди, ані свої зобов’язання. Ваш випадок саме такий.
Страхові продукти достатньо якісні і надійні. Проблема в тому, що потрібні вони далеко не кожному. Що потрібно конкретно вам, можна з’ясувати лише після розмови з вами.
Я маю кілька страхових програм, які більше 10 років тому, купив сам у себе, аби заощадити на комісійній винагороді агентам. В той час я працював безпосередньо у страховій компанії. Про зроблене я не шкодую, але сьогодні вчинив би інакше.
Існуючу фінансову проблему краще вирішувати комплексно, використовуючи кілька інструментів одночасно. Не можна сказати, що банк краще СК, а НПФ краще банка. Для фінансової безпеки, варто мати і те, і інше, і ще інше. А от пропорції вибираються індивідуально.
Якщо в голові каша, не поспішайте, поки вона не наповниться знаннями. Накопичуйте гроші на депозитах і вивчайте інвестиційні інструменти.
Я вже неодноразово відповідав на подібні питання. Можливо, це допомогло окремим людям, але не змусило угомонитись страхових агентів. Я їх чудово розумію (сам був таким), але не виправдовую.
Тому, перша моя порада – перечитайте матеріали розділу «Страхування» на сайті «Пенсійний капітал»: pensioneriya.blogspot.com/. Інші розділи теж цікаві. Страховики беруться вирішувати будь-які проблеми своїх клієнтів за допомогою одного лише страхування, тому що нічого іншого просто не знають. А воно (інше) є.
Друга порада: ніколи не купуйте нічого, а особливо фінансові продукти, під тиском. Повірте, тиснуть на вас не з любові і не з турботи за ваші фінанси. Не варто також зважати на акційні пропозиції, бонуси, подарунки, тощо. Спитайте, в яку суму обійдеться вам черговий аукціон небаченої щедрості, — нічого безкоштовного не буває.
Третя порада: купляйте фінансову послугу у посередника в тому разі, коли її цінність вища, а вартість нижча, ніж безпосередньо у виробника. Це буває нечасто, але буває. В інших випадках, звертайтесь до першоджерела. В вашому випадку, це офіс (сайт) страхової компанії, але не, так званого, страхового брокера (по факту і українському законодавству, більшість з них не брокери, а агенти).
Четверта порада: не вкладайте гроші в те, чого ви до кінця не розумієте. Відносно якості послуг, в України прийнято радитись з продавцями. Тому, що це начебто безкоштовно. Краще заплатити за консультацію тому, хто не є агентом продавця, щоб потім не втратити більше.
П’ята порада: не поспішайте там, де вже нічого не можна змінити, ані компанію, ані умови угоди, ані свої зобов’язання. Ваш випадок саме такий.
Страхові продукти достатньо якісні і надійні. Проблема в тому, що потрібні вони далеко не кожному. Що потрібно конкретно вам, можна з’ясувати лише після розмови з вами.
Я маю кілька страхових програм, які більше 10 років тому, купив сам у себе, аби заощадити на комісійній винагороді агентам. В той час я працював безпосередньо у страховій компанії. Про зроблене я не шкодую, але сьогодні вчинив би інакше.
Існуючу фінансову проблему краще вирішувати комплексно, використовуючи кілька інструментів одночасно. Не можна сказати, що банк краще СК, а НПФ краще банка. Для фінансової безпеки, варто мати і те, і інше, і ще інше. А от пропорції вибираються індивідуально.
Якщо в голові каша, не поспішайте, поки вона не наповниться знаннями. Накопичуйте гроші на депозитах і вивчайте інвестиційні інструменти.
Следить за новыми комментариями
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Комментарии