- Валентина Миронова
- 26 августа 2017, 22:20
- Валентина, Дніпро
Сергію, роз'ясніть, будь ласка, що означає МЛМ в системі функціювання КБК?
Ответ эксперта
- uainvestor
- 27 августа 2017, 17:22
Попри широко розповсюджену негативну думки про мережеву систему або МЛМ, і не менш широких у всьому світі досягнень в бізнесі, я ставлюсь до цього явища досить помірковано, — з холодним серцем і здоровим глуздом.
Хочу нагадати, що англійській вираз МЛМ (Multi Level Marketing), варто назвати українською БРЗ (багаторівневий збут), з’явився ще у 1945 році в США, а в Україні – на початку 90-х років минулого століття. На фінансових ринках, використовують лише деяки страхові компаніі і брокери у накопичувальному страхуванні життя (НСЖ). Про це я публікував ще кілька років тому статтю «МЛМ в фінансах»: http://pensioneriya.blogspot.com/2013/12/blog-post_2.html.
Чи функціонує БРЗ у повсякденності Кєш-бєк-клубу пенсіонерів (КБКП)? Аж ніяк! Наш клуб оснований на дружніх стосунках, фінансовій грамоті, розумному супільному використуванні фінансовими продуктами.
Звичайно, у розумного читача повинно виникати слушне питання: а звідки береться той славнозвісний кєш-бєк? З наукової точки зору, клуб – це афіліянт (англ. Affiliate), а фінансова компанія – це вендер (поставщик). Докладно про все це можна прочитати в Википедии: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B5%D1%88%D0%B1%D1%8D%D0%BA
Коли БРЗ не має стосунку до КБКП (або навпаки), то як можна зрозуміти табличку зі статті «Від клубу інвесторів до клубу пенсіонерів»: http://pensioneriya.blogspot.com/2017/08/blog-post_24.html?
Кільксть особистих або груповых покупок фінансових продуктів за весь час, починаючи з 07.04.17р. Розмір кеш-бек від групових покупок
От 1 до 10 1%
От 11 до 50 2%
От 51 до 100 3%
От 101 до 300 4%
От 301 до 600 5%
Якщо певна група друзів досягне загальної кількости покупок до 11 (51, 101, 301), то всі вони отримують право на підвищений кєш-бєк 2%-5%, а далі вже – воля громади і керівника: розподіляти кєш-бєк порівну чи за особистим вкладом у весь успіх. Керівник кожної групи, порадившись з громадою, може заподіяти особливі правила всередині свого маленького колектива. Чи будуть вони схожі на мережу, БРЗ, — то справа кожної групи і його керівника, а Клуб завадити не стане.
Звичайний учасник КБКП може проголосувати (своїми «ногами») за ті чи інші правила, власним вільним переходом до відповідної групи. Це буде демократично. Можливо, з часом всі ми побачимо, який спосіб бізнес-організації стане домінуючим у клубі.
Хочу нагадати, що англійській вираз МЛМ (Multi Level Marketing), варто назвати українською БРЗ (багаторівневий збут), з’явився ще у 1945 році в США, а в Україні – на початку 90-х років минулого століття. На фінансових ринках, використовують лише деяки страхові компаніі і брокери у накопичувальному страхуванні життя (НСЖ). Про це я публікував ще кілька років тому статтю «МЛМ в фінансах»: http://pensioneriya.blogspot.com/2013/12/blog-post_2.html.
Чи функціонує БРЗ у повсякденності Кєш-бєк-клубу пенсіонерів (КБКП)? Аж ніяк! Наш клуб оснований на дружніх стосунках, фінансовій грамоті, розумному супільному використуванні фінансовими продуктами.
Звичайно, у розумного читача повинно виникати слушне питання: а звідки береться той славнозвісний кєш-бєк? З наукової точки зору, клуб – це афіліянт (англ. Affiliate), а фінансова компанія – це вендер (поставщик). Докладно про все це можна прочитати в Википедии: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B5%D1%88%D0%B1%D1%8D%D0%BA
Коли БРЗ не має стосунку до КБКП (або навпаки), то як можна зрозуміти табличку зі статті «Від клубу інвесторів до клубу пенсіонерів»: http://pensioneriya.blogspot.com/2017/08/blog-post_24.html?
Кільксть особистих або груповых покупок фінансових продуктів за весь час, починаючи з 07.04.17р. Розмір кеш-бек від групових покупок
От 1 до 10 1%
От 11 до 50 2%
От 51 до 100 3%
От 101 до 300 4%
От 301 до 600 5%
Якщо певна група друзів досягне загальної кількости покупок до 11 (51, 101, 301), то всі вони отримують право на підвищений кєш-бєк 2%-5%, а далі вже – воля громади і керівника: розподіляти кєш-бєк порівну чи за особистим вкладом у весь успіх. Керівник кожної групи, порадившись з громадою, може заподіяти особливі правила всередині свого маленького колектива. Чи будуть вони схожі на мережу, БРЗ, — то справа кожної групи і його керівника, а Клуб завадити не стане.
Звичайний учасник КБКП може проголосувати (своїми «ногами») за ті чи інші правила, власним вільним переходом до відповідної групи. Це буде демократично. Можливо, з часом всі ми побачимо, який спосіб бізнес-організації стане домінуючим у клубі.
Следить за новыми комментариями
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Комментарии - 2
Везде МЛМ.
Распостранение методами МЛМ полисов ''накопительного'' страхования полностью дискредитировало и ''лайфовые'' СК, и саму идею такого страхования.
Потому практически никто там добровольно не страхуется.
Теперь хотите, чтоб и НПФы тоже воспринимали как разновидность финансовых пирамид?
Надо будет задать вопрос в АЦПО, как они смотрят на такое чудо.
И главное, где возьмут деньги для выплат этого ''кэшбека''.