- yuriy555320
- 6 апреля 2014, 17:33
- юрий, кременчуг
Добрый день Александр!!! Вопрос о банке Кредит днепр. Предлагают продлить депозит. Что с этим банком? Стоит ли доверять? Данных нет возможности найти. Спасибо. И еще, зачем это хитромудрая система. %, если уж решили, то удерживайте с депозита. Я, простой обыватель, мне нет желания тоскаться по налоговой и считать свои кровные, с которых и так удержали %. Я, прожил в Европе долгое время. Там берут % с %-ов депозита и все. Наше мудренное правительство приспосабливается под США, но ведь там другая жизнь и другие нормы. Может, я, что-то не понимаю? Уж очень все непонятно с этой революцией. Но основной вопрос о Кредит Днепр. Спасибо.
Ответ эксперта
- Александр Охрименко
- 6 апреля 2014, 23:50
Это банк Пинчука. Баланс слабенький и уже давно. Я лично бы поискал другой банк. Хотя, Ваше решение может быть другим. На счет налога на проценты по депозиту, это списано из учебников по МВА, которые так очень любят читать американские и европейские гуру нашим людям. Вот они и выучили эти книжки, а теперь решил теорию внедрить в практику
Следить за новыми комментариями
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Комментарии - 9
а проще вернутся к старой редакции
Можно ввести 10% для всех к примеру или 5% как было ранее и удерживать автоматом. Кстати есть еще такое равенство перед Законом всех(а то получается вкладчик который вложил 100 тыс но под 19% или в доллары перевел и вложил под 10% не будет платить %, а тот кто положил те же 100 но под 21% в гривне, будет платить...) Это явная дискриминация!!!
Чем больше писем тем лучше!!!
ЛИСТ
Зміни у Податковому Кодексі України, що призвели до того, що з 01.07.2014 року буде введений податок на відсотки по депозиту, вкрай негативно сприймається вкладниками усіх банків, незалежно від їхнього соціального статусу. Передусім, це пов’язано з обов’язковим декларування у податковій інспекції процентів і їх підрахунок. Модель 5% з 01.01.15 року з автоматичною оплатою податку Банком під час нарахування відсотків набагато краще і ефективніша, а запропонована система гірша через декілька причин:
1) Багато вкладів (Майже 50%), за якими сплачуються відсотки у кінці строку, і оформлені на рік або більше — за новою системою, фізична особа повинна заплатити податок наприклад, у лютому-березні, а відсотки отримає у липні (якщо договір у нього закінчується у липні). Відтак якщо сума податку утримувалася Банком, то Банк сам би виплатив податок, а так фізичній особі потрібно буде платити податок на ті відсотки, котрі людина ще не отримала.
2) 15% достатньо великий відсоток враховуючи нестабільність курсів валют плюс зростання цін на комунальні послуги і на деякі товари, а також на фоні прогнозованої інфляції.
3) Із-за обов’язкового подання декларацій багато людей буде відмовлятися від депозитів, і буде вивід грошей з банківського сектору! Тим більш треба зауважити, що будуть виводитися великі депозити, а на маленьких депозитах Банки не проживуть.
4) У 2013 р. було зростання депозитів ФО, а відтак зростання довіри до Банків, не підривайте довіру до Державного Апарату Управління. Захищайте навпаки інтереси вкладників, а не робіть так, щоб вкладники всіляко тікали або приховувалися від Банків.
5) Ряд банків є проблемними у наші дні. Відтак чимало хто, постраждав від того, що у банках є чи були Тимчасові адміністрації (ТА), і деякі Банки знаходяться на стадії банкрутства. Людина, котра мала депозити в таких банках, і у наприклад, «робочому банку» повинна мати якусь компенсацію з боку податкової, адже фактично гроші у «проблемних банках» під час ТА до виплат Фондом гарантування вкладів Фізичних Осіб знаходилися 3-4 місяці на рахунку, проте відсотки реальні Фізична особа не отримала, і «потенційно» втратила частку грошей (можливих відсотків, якби дані кошті були розміщені в інших банках). Тому встановлювати податок у розмірі 15% на відсотки від «робочого депозиту», теж для даної особи недоречно (а таких осіб не мало).
6) Закон діє і на вкладі, відкриті раніш (до 01.04.14/01.07.14 ) з дня набрання чинності, проте згідно з Податковим кодексом, податок не може встановлюватися усередині бюджетного року, а також слід зауважити, що багато хто, якби знав, що буде такий податок не відкривали б великий депозит раніше, тобто правила помінені під час гри. А Банк, якщо розірвати наприклад депозитний договір наприкінці червня, мотивуючи розторгнення угоди новим Законом, перерахує згідно з Договором відсотки! Проте коли Договір укладався, про 15% мова не йшлася, а було лише задекларовано 5% з 01.01.15 р. і кожен вкладник про це віддавав собі звіт.
…../можете ще привести причини самі/
Внаслідок вище переліченого, для розвитку Банківської системи в Україні, і з огляду на дефіцит бюджету в Україні, треба погодитися на 5% податок за відсотками на депозити, проте на будь-які депозити (щоб була рівність, і люди не жадали оформлювати на друзів, родичів і т.і. свої депозити), а також для облегшення процедури і виходячи з економічного сенсу, дане відрахування у Податкову інспекцію повинно відбуватися самим Банком під час нарахування Банком відсотків за вкладом.
Відтак, задля стабільності Банківської системи і заохочування вкладників треба негайно повернути стару редакцію Податкового кодексу у частині відсотків за вкладами (депозитами) і сертифікатами.
Вкладник з Харькова /вказати місто/ /П.І.Б/ Дата
Трошки може кожний змінити на своє бачення дане письмо, + додати шапку звертання і слова шановний і т.п. /це черновик орієнтовний варіант/
виключити (процент на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок; ) т.е. попадает процент от депозита в общий список или я не прав??? даже Охрименко писал что налог имеет место фигурировать!
167.2. Ставка податку становить 5 відсотків бази оподаткування щодо доходу, нарахованого як:
процент на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок;
*******
Это положение содержалось в первом абзаце, который не был исключен и остается в силе!
4. У ст 164 База оподаткування: у п 164.2: пп 164.2.8 викласти в такій редакції: «164.2.8. дохід у вигляді дивідендів, виграшів, призів, процентів (крім процентів у сумі, що не перевищує в рік 17 прожиткових мінімумів для працездатної особи, встановлених законом на 1 січня звітного податкового року,
IV. Прикінцеві положення
1. Зміни, передбачені розділом I цього Закону, набирають чинності з 1 квітня 2014 року, крім:
пунктів 4-9 щодо оподаткування доходів фізичних осіб, які набирають чинності з 1 липня 2014 року;
Я так понимаю, что к 1 июля эти изменения внесут в Налоговый кодекс и сформулируют п.4, в соответствии с которым и надо будет платить налог на начисленные прооценты, если эта сумма „перевищує в рік 17 прожиткових мінімумів для працездатної особи“…
Смотрим п.167:
«167.1. Ставки податку становлять: (в п.п. 167.1.1.-167.1.5 описывается прогрессивная шкала налогообложения ), однако, следующий пункт:
167.1.6. Встановлені в підпунктах 167.1.1.-167.1.5 цього пункту ставки податків не застосовуються до доходів, визначених у пунктах 167.2 — 167.5 цієї статті.
Смотрим п.167.2. Ставка податку становить 5 відсотків бази оподаткування щодо доходу, нарахованого як:
процент на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок;
*****************************
Кроме того, необходимо различать ПРОЦЕНТ от инвестиционной деятельности (см. Стаття 14. Визначення понять):
14.1.54. дохід з джерелом їх походження з України будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні, у тому числі, але не виключно, доходи у вигляді:
а) процентів, дивідендів, роялті та будь-яких інших пасивних (інвестиційних) доходів, сплачених резидентами України;
и процент от размещения банковского вклада:
14.1.44. депозит (вклад) — кошти, які надаються фізичними чи юридичними особами в управління резиденту, визначеному фінансовою організацією згідно із законодавством України, або нерезиденту на строк або на вимогу та під процент на умовах видачі на першу вимогу або повернення зі спливом встановленого договором строку.
*****************************
По поводу изменений в НК и сроков введения в действие.
Во первых, все изменения в НК уже прописаны в принятом Законе Украины «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні».
Какие-либо изменения конечно же могут быть, но мы пока еще этого знать не можем.
Во вторых, что касается сроков введения в действие, то необходимо дождаться законодательно оформленного устранения технической ошибки, о которой я писал ранее (Читайте: «Введение 5% налога на доходы от депозитов техническая ошибка — Минфин» delo.ua/ukraine/vvedenie-5-naloga-na-dohody-ot-depozitov-tehnicheskaja-oshibka-m-232391/?supdated_new=1396719362)