Минфин - Курсы валют Украины

Установить
maks177
maks177
26 апреля 2013, 22:50
Максим
Вибачте, що не по темі, але, можливо, мені тут підскажуть.

Придбав планшетний компьютер у магазині. Досить швидко виявилося, що пристрій має чи то брак чи такі параметри за яких його експлуатація для мене неприйнятна (недоліки зображення на екрані).

Звернувся до магазину за заміною або поверненням товару (пройшло лише декілька днів). Не хотілося мати справу з експертизою, сервісними центрами і т.п., а тому формально причину вказав іншу: відсутність у комплектації планшета інструкції українською мовою, що не дозволяє використовувати його за призначенням, та зіслався на п.1. ст.9 ЗпЗПС.

У магазині міняти товар чи повертати гроші відмовилися. Склав акт за підписом трьох сторонніх осіб про відмову прийняти товар назад. Як я маю діяти далі? І чи щось у цій країні допоможе?
Ответ эксперта
ivantsebak
Іван Цебак
26 апреля 2013, 23:10
яка причини відмови у обміні ???
подати скаргу до захисту прав споживачів
а якщо не поможе то до суду

в разі потреби готовий допомогти
пишіть на мейл — є у профіілі
Следить за новыми комментариями

Комментарии - 5

+
0
maks177
maks177
27 апреля 2013, 0:45
#
Дякую за відповідь. У магазині відмовляють у обміні товару по статті «товар належної якості», говорять що товар був у вжитку, хоча реально пройшло кілька днів і планшет не має ознак використання — все у комплекті, жодних пошкоджень. Говорять, що можуть прийняти лише як товар неналежно якості на експертизу і т.д. При цьому на час усіх перевірок я залишаюся без планшету та грошей.
В понеділок піду до служби захисту прав споживачів.
+
0
Іван Цебак
Іван Цебак
28 апреля 2013, 18:51
#
Здайте товар на екпертизу
але вам повинні на час екпертизи надати такий же планшет для коритсування
інакше ви пишете скаргу у захист парв споживачів
+
0
maks177
maks177
28 апреля 2013, 23:22
#
Не впевнений, але кажуть, що існує перелік виробів (товарів) на час ремонту яких видається аналогічний товар, і, ніби то, планшети не входять до того переліку.

Крім того, скажу чесно, я не вірю «незалежній» експертизі від продавця. Одного разу я відправляв до сервісного центру НОВИЙ телефон — в документах на приймання виробу до ремонту було зазначено щось на зразок: прийнятий з невеликими подряпинами на корпусі, кришці. Чи не стане такий чи подібний запис, у разі потреби, підставою для зняття з гарантії через механічне пошкодження. До речі, тоді діагностика навіть не виявила такий недолік як непрацюючий сенсор на екрані (не працювили кнопки в нижній частині екрану). Довелося відправляти вдруге. А тут якесь мирихтіння зображення, вони можуть взагалі не визнати це за недолік.
+
0
Іван Цебак
Іван Цебак
30 апреля 2013, 21:38
#
МОЖУТЬ
ЦЕ ПИТАННЯ ТЕХН ЕКСПЕРТУ А НЕ ЮРИСТУ
+
0
maks177
maks177
30 апреля 2013, 23:34
#
Дякую за допомогу та підтримку, сьогодні гроші за товар повернули!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться