Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ужасное обслуживание!!!

1/5
Tyti2020-10-21 16:23:22
Я потеряла мужа из-за этой страховой компании!!! Во время ТЯЖЕЛОЙ болезни в Турции на отдыхе, они продержали моего мужа аж 5 часов в сан. пропускнике, БЕЗ подтверждения на сдачу анализов и лечения!!! Мы потеряли аж 5 часов, а муж был с температурой 40 и задыхался!!! Его смерть на их совести!!!

Когда заболела я и задыхалась, я также провела 5 часов в том же месте, и только через 5 часов они соизволили подтвердить для меня сдачу анализов и лечения!!! ВУСО НЕ профессионалы и с ними СТРАШНО иметь дело!!! В госпитале Турции медики сказали, что хуже ВУСО страховки нет!!! Их больные ждут дольше всех!!!
Вусо
21 октября 2020, 17:25
Напишите, пожалуйста, Ваш номер полиса и контактный телефон в личные сообщения. С уважением, отдел контроля качества обслуживания клиентов.

Комментарии к отзыву - 2

ДмитрийДмитрий2020-10-23 12:07:13
+1 . Аналогічна ситуація . Туреччина червень 2020, травма і 5 годин чекання в клініці потім переїзд до іншої клініки. в решті решт зробили найнеобхідніше. Через 3 дні коли було призначено перев'язку - після 3-4 годин перемовин та переписок з міжнародним центром підтримки - мені було повідомлено : "ваша страхова компанія не підтвердила повторнго звернення до лікаря - звертайтесь до неї на пряму-Українську гарячу лінію". Гаряча лінія цієї страхової не має міжнародного номеру. Вимушений був звертатись за допомогою за власний кошт. Сума не велика тому по приїзду не став цим питанням займатись. (я так розумію на це і був розрахунок компанії)
П.С. Хочу підтвердити також інформацію з попереднього відгуку. За той час , що я провів в першій клініці, я встиг познайомитись з менеджером і він мені розповів, що вони не працюють з цією компанією (ВУСО) без гарантійного листа чи фактичної оплати, тому що ця компанія має заборгованість по 9 оплатам за їх послуги ще за 2019 рік.
ДмитрийДмитрий2020-10-23 12:08:31
Вибачте це був липень 2020 а не червень

Отзыв успешно отредактирован