Повідомили про можливість відшкодування стоматологічних послуг, надали перелік документів для відшкодування, назвали суму залишку та повідомили, що після отримання послуг маю відправити на Саксаганського 70. Пройшов практично місяць — ніякого повідомлення. Після звернення, через декілька днів нарешті знайшли інфо після моїх постійних дзвінків-відмовили у відшкодуванні по причині не повідомлення про страховий випадок — день візиту і мабудь час. Про те, що я повинна повідомляти про запис в клініці без прямого договору — ні слова. Крім того, я вже раніше отримувала відшкодування ще із цього ж закладу, весь процес абсолютно однаковий. Відправила лист 06.09. 2019 з описом ситуації, як порадив оператор в ніякої відповіді. Дуже дивно що навіть за таку суму компанія згодна, щоб цей коментар, поки що тільки тут, з»явився та втратити лояльного клієнта, який не порекомендує більше Уніку. Шановні керівники, ви знизили планку? Тепер робота заключається в пошуку неіснуючих причин, щоб відмовити у відшкодуванні?