Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не ведіться на рекламу СГ ТАС. Розводять на гроші.

1/5
Anatoliy1652019-11-20 20:12:49
Під час поїздки на відпочинок за кордон скористався послугами цієї «фірмочки». Так, як їхав на відпочинок з дітьми, то оформив у них найдорожчий пакет медичного страхування, з тих, які мені запропонували, заодно в них і оформив «зелену карту» для подорожі автомобілем. Однак під час подорожі мені все ж таки прийшлося звернутися в медичну установу для надання дитині мед. допомоги. Відразу після надання мед допомоги повідомив асистуючу компанію про настання страхового випадку, де мені повідомили про документи, які необхідно оформити в лікувальній установі, для отримання відшкодування. І от після приїзду в Україну я подав весь пакет документів на відшкодування. І тут все почалося. Спочатку ніяк не могли передати документи з регіонального офісу (м.Рівне) до головного офісу т.з. фірмочки. Спочатку казали що моїх документів немає взагалі, потім казали що вони « можливо валяються десь на столі» (записи всіх телефонних розмов збережені). Те ж саме казали і в головному офісі. Однак після численних дзвінків документи все ж таки «знайшлися». Але і тут ця фірмочка знайшла собі лазєйку. Мені надіслали відповідь про те, що я в телефонному режимі не повідомив страховика або асистуючу компанію по настання страхового випадку. Для підтвердження свого дзвінка, я звернувся до Водафон, однак вони такої інформації мені не надали, так як я не контрактний абонент. Вийшло замкнуте коло. Вже закінчується третій місяць моїх спроб отримати компенсацію, однак крім купи переписки результату немає. То ж хочу порекомендувати всім, не повторюйте моїх помилок і не займайтеся із СГ ТАС. Бережіть свій час і нерви.
Страховая группа «ТАС»
21 ноября 2019, 9:17
Шановний пане Анатолію!
Як ми вже повідомляли Вам, з гідно з умовами договору страхування, надання застрахованим особам медичної допомоги під час їх перебування за кордоном здійснюється виключно за погодження та на підставі рекомендацій представників асистуючої компанії. Іншими словами, зверненню до медичного закладу має передувати звернення до асистансу. Водночас Вами було самостійно, без погодження з асистансом, прийнято рішення щодо звернення до медичного закладу, і лише після цього, за Вашими словами, Ви проінформували про це асистанс. Таким чином, йдеться про порушення з Вашого боку умов договору страхування, що є підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування. З повагою, СГ «ТАС»

Комментарии к отзыву - 1

Anatoliy165Anatoliy1652019-11-23 16:57:44
Я ще раз повторюся. Люди, добре дивіться рейтинг і відгуки про цю компанію. Те що вони пишуть, то це відписки. Мені терміново потрібно було звернутися до лікувальної установи для надання невідкладної допомоги дочці і одночасно я повідомив атестуючу компанію. І асестуюча компанія погодила лікування, а СГ ТАС навіть не відшкодування ліки, які були вже куплені після відповідного погодження з асестуючою компанією.
Отзыв успешно отредактирован