скарга на страхову компанiю СК«Кредо» м.Запорiжжя
1/5
Прошу розiбратися у роботi CК«Кредо» та його партнеру СК«IНГОСТРАХ», а саме у навмисному затриманнi вiдповiдi на наторiальний запит з приводу страхового випадку Коноваленко В.М., що призводить до затримання подальших нотарiальних дiй (я мешкаю у м. Запорiжжi ....40км вiд лiнii бойових дiй).
До СК«Кредо»було направленно нотарiусом: перший лист вiд 04,06.24, другий лист та електронне зверненя вiд 26.07.24 надiслане о 16,39годинi на адресу inscompanydoc@gmail.com (для прискорення надання вiдповiдi).
Пiсля багаторазових дзвiнкiв 05.08.2024р на тел 0 (5671) 9 90 46 (загальний та единий), мною було отриманно призвiще страхового експерта, яка веде цю справу, а саме Божко Iрина, яка повiдомила, що 02.08.2024 до страховоi надiшлов лист (йшов 1,5 мiсяця), а Електронний запит вiд 26.07.24 ЩЕ НЕ НЕДIЙШОВ???? Також експерт не змогла внятно вiдповiсти коли очикувати вiдповiдь… один мiсяць, чи два, чи три… лист з м.Днiро до м.Запорiжжя iде 10днiв (це для справки)
Бажаю отримати вiдповiдi:
1питання — коли очiкувати вiдповiдь на запит( бажано на електроний запит для пришвидшення дii)…
2 питання- щодо iндескацii суми страховоi виплати, так як запити на виплату почали надаватися мною, ще з 10.08.21р -№ 2026620, 25.10.21р- №2040091, 07.12.21р-№2046105 через Приват банк та продовжились 14.05.2024р -№128946088, на якi надавались постiйнi перепони зi cторони Привату та страховоi, i тiльки пiсля звернення до Вас справа зрушила з мiсця на один крок.З травня 2024р коли я дiзналась, що виплата нарахована, я Не можу добитися цього листа для натарiуса(можете перевiрити телефон страховоi, дзвоню кожен понедiлок та постiйно отримиваю уселяку вiдмову.
Прошу поспрiяти ускоренню вирiшення цiеi справи (надання вiдповiдi), взявши до уваги де я мешкаю, у який час ми живемо i що життя- це мить.Що треба поважати своiх клiентiв та iх родини, якi опинились у такiй ситуацii( мiй батько помер вiд отриманних травм, хоча дуже любив ЖИТТЯ… i жив ще б довго якби не ця трагедiя).
Заздалегiдь Вам вдячна,,,,
До СК«Кредо»було направленно нотарiусом: перший лист вiд 04,06.24, другий лист та електронне зверненя вiд 26.07.24 надiслане о 16,39годинi на адресу inscompanydoc@gmail.com (для прискорення надання вiдповiдi).
Пiсля багаторазових дзвiнкiв 05.08.2024р на тел 0 (5671) 9 90 46 (загальний та единий), мною було отриманно призвiще страхового експерта, яка веде цю справу, а саме Божко Iрина, яка повiдомила, що 02.08.2024 до страховоi надiшлов лист (йшов 1,5 мiсяця), а Електронний запит вiд 26.07.24 ЩЕ НЕ НЕДIЙШОВ???? Також експерт не змогла внятно вiдповiсти коли очикувати вiдповiдь… один мiсяць, чи два, чи три… лист з м.Днiро до м.Запорiжжя iде 10днiв (це для справки)
Бажаю отримати вiдповiдi:
1питання — коли очiкувати вiдповiдь на запит( бажано на електроний запит для пришвидшення дii)…
2 питання- щодо iндескацii суми страховоi виплати, так як запити на виплату почали надаватися мною, ще з 10.08.21р -№ 2026620, 25.10.21р- №2040091, 07.12.21р-№2046105 через Приват банк та продовжились 14.05.2024р -№128946088, на якi надавались постiйнi перепони зi cторони Привату та страховоi, i тiльки пiсля звернення до Вас справа зрушила з мiсця на один крок.З травня 2024р коли я дiзналась, що виплата нарахована, я Не можу добитися цього листа для натарiуса(можете перевiрити телефон страховоi, дзвоню кожен понедiлок та постiйно отримиваю уселяку вiдмову.
Прошу поспрiяти ускоренню вирiшення цiеi справи (надання вiдповiдi), взявши до уваги де я мешкаю, у який час ми живемо i що життя- це мить.Що треба поважати своiх клiентiв та iх родини, якi опинились у такiй ситуацii( мiй батько помер вiд отриманних травм, хоча дуже любив ЖИТТЯ… i жив ще б довго якби не ця трагедiя).
Заздалегiдь Вам вдячна,,,,