Раритет - горячая линия

Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
ihhymen777
Богдан Ихгумен
14 марта 2018, 18:49
Богдан, Тернополь
Заява. Прошу відшкодувати мені кошти витрачені мною на лікування в денному стаціонарі 1 міської лікарні м. Тернополя в період з 16.02.18 по 26.02.18. Відмову страхової компанії РАРИТЕТ у виплаті прошу переглянути компетентною комісією. В звязку з тим, що єдиним порушенням з моєї сторони було те, що я не повідомив страхову компанію про направлення мене в лікарню на протязі 48 годин. Це сталося з поважних причин. 1. За станом здоровя, я не міг думати про те, щоб робити повідомлення, тому, що мені було дуже тяжко. 2. Я не знав. що потрібно робити повідомлення. В звязку з тим, що я є інвалідом 1-групи по зору. І прочитати це в договорі фізично не міг. 3. Раніше не одноразово я відправляв документи про лікування в страхову компанію і отримував відшкодування в повному обсязі без зауважень, а навіть досилав оригінали чеків, і про те, що потрібно повідоляти про страховий випадок, мені ніхто не сказав і мене не було про це попереджено. Таким чином, те що вчора вважалося страховою компанією нікчемним, не важливим і на що ніхто не звертав уваги, сьогодні виставляється як велике порушення і взято за основну причину не виплати страхової суми. Прошу покаранням за не своєчасне повідомлення зробити відтермінування виплати на час потрібний для формування грошового фонду для страхових виплат. Тому, що відміна виплати, являється не адекватним покаранням, не співрозмірним з мірою порушення, яке сталося із поважних причин. Буду щиро вдячним за справедливе і милосердне рішення..
osad56
Анатолий Осадчук
29 ноября 2016, 10:45
Анатолий
условия страхования «стационар-с50»