Страхові поліси
5/5
Читаю відгуки і дивуюся. Як людям вдається залишитися незадоволеними співпрацею зі страховими. Я 5 років користуюся цими продуктами. Це нормальна цивілізована практика цивілізованих відповідальних людей.
Це не просто папірець, де договір, яким ви оцінили вартість свого життя. Договір треба читати. Його, в першу чергу, треба складати з досвідченим професіоналом. Бо туди можна включити все, що ви хочете, або не включити нічого, або мінімум. При цьому загальна вартість договору не змінюється.
Я клієнт компанії Метлайф, ТАС і Кредо. Подавала по багатьох випадках. Майже всі були задоволені, компанія виплатила кошти. Це перелом руки, перелом пальця ноги, сонячний опік (лише у полісах укладених до 2023 року), скол двох зубів, травма ока. По двох зверненнях була відмова. Компанія надсилає лист, у якому написано з якої причини відмова. І якщо цей лист прочитати, то там все детально розписано. Я не писала негативні відгуки, бо розібралася в причині і вона справедлива.
Люди, будьте уважні і не байдужі до такого серйозного документу. Читайте що підписуєте, питайте свого консультанта що він включає вам у захист. Не бійтеся просити, щоб пояснив. Це нормально, бо цей документ повинен вирішувати вам фінансові проблеми, а не створювати підстави для негативних відгуків.
Не сумнівайтеся. Всі негативні відгуки від нерозуміння. Розбирайтеся, вчіться користуватися страховим полісом. І бережіть себе. Бажаю, щоб з вами ніколи нічого не траплялося. Як говорять євреї «краще забери грошима».
Це не просто папірець, де договір, яким ви оцінили вартість свого життя. Договір треба читати. Його, в першу чергу, треба складати з досвідченим професіоналом. Бо туди можна включити все, що ви хочете, або не включити нічого, або мінімум. При цьому загальна вартість договору не змінюється.
Я клієнт компанії Метлайф, ТАС і Кредо. Подавала по багатьох випадках. Майже всі були задоволені, компанія виплатила кошти. Це перелом руки, перелом пальця ноги, сонячний опік (лише у полісах укладених до 2023 року), скол двох зубів, травма ока. По двох зверненнях була відмова. Компанія надсилає лист, у якому написано з якої причини відмова. І якщо цей лист прочитати, то там все детально розписано. Я не писала негативні відгуки, бо розібралася в причині і вона справедлива.
Люди, будьте уважні і не байдужі до такого серйозного документу. Читайте що підписуєте, питайте свого консультанта що він включає вам у захист. Не бійтеся просити, щоб пояснив. Це нормально, бо цей документ повинен вирішувати вам фінансові проблеми, а не створювати підстави для негативних відгуків.
Не сумнівайтеся. Всі негативні відгуки від нерозуміння. Розбирайтеся, вчіться користуватися страховим полісом. І бережіть себе. Бажаю, щоб з вами ніколи нічого не траплялося. Як говорять євреї «краще забери грошима».
20 сентября 2024, 9:00
Відгук зарахований (на 20.09.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.