Metlife - ВИПЛАЧУЄ і на цьому точка!

Tanya277 Tanya277
23 июля 2021, 12:58
без оценки
Всім доброго дня.

Я та моя сім'я вже являємось клієнтами 7-ий рік. На щастя, у нас було тільки 3 страхових випадки і компанія компенсувала все, що було прописано в договорах. У мого чоловіка нащербився зуб, ми витратили на пломбу 700 грн, компанія виплатила 1800 грн, для племіника було 2 виплати — 1) по травматизму (впав на дит. майданчику, на швидкі 3 шва наложили і на цьому все, сестра витратила 200 грн на мазь, компанія виплатила біля 1 000 грн) 2) по госпіталізаціії, відбулось харчове отруєння (сестра витратила на лікування 3 000 грн, компанія виплатила майже 6 000 грн).
Компанія виплачує не те, що ви витратили, а те, що прописано по договору. Якщо хочете, щоб великі суми виплачувались — то і не будьте «жлобами» на своє здоровя та страхуйтесь не на 10 000 грн в рік, а на 1 000$ і більше!))
… Мало виплатили… питання до таких людей, які живуть в «рожевих окулярах» — « А чому ви/ти платиш в компанію 10 грн в день, а вона тебе повинна страхувати на міліони???? Дивно, чи не так?… » Компанія виплачує те, що прописано у вас в договорі і в залежності від вашої ситуації. У таких міжнарожних компаніях, як Метлайф все вимірюється у %, є шкала недієздатності і всі випадки мають певний %. Перед тим як ви укладаєте Договір, рекомендовано почитати Правила страхування компанії де все описано. Тобто, якщо сумма покриття переломів 30 000 грн і відбувся перелом пальчика, то це може бути виплата 10% від 30 000 грн, тобто 3 000 грн+ включається травматизм і хірургія якщо вона була. — все дуже індивідуально і + все залежить від того, що написано в Довідці по заключенню діагнозу, тут також будьте пильними і дивіться, щоб ваш лікар написав все вірно в справці.
Перед тим як оформляєте поліс, вивчайте все добре, також беріть відповідальність у свої руки, і очікуйте реальності, а не ..« НАвіщо мені та страховка, краще більше в накопичення..»… а потом « Метлайф — не виплачує »… Включайте свідомість за своє життя!
Нічого не приховую і все можу розказати — 0970004352

Комментарии - 13

+
+30
turist1985
turist1985
23 июля 2021, 16:50
#
Вы очень интерестный субъект для изучения, мне нравится ваш дух и надежда в длительное существование компании метлайф. Но это ваши фантазии и вам нужно избавится от этого недуга. Попробуйте застраховатся и инсценировать несчастный случай например випасть из окна вместе с моющим средством… ю так будет понятно что случай действительно страховой и ваши родственики получат выплати если у вас всё получится и вы не на первом этаже живёте то все поверят что вы просто мили окна и случайно упали. тогда мы все поверим в метлайф если ваши родные оставят тут отзыв
+
0
Kwellentina
Kwellentina
28 июля 2021, 20:41
#
Ви зараз берете на себе величезну відповідальність за всіх. Будьте обережні, може статися страховий випадок від такого навантаження!!!)))))
+
+9
mary27
mary27
31 июля 2021, 15:00
#
С МЛМщиками тут после чтения комментариев регулярно страховые случаи происходят.
«Ожоги открытым пламенем нижней части тела пониже спины, III-IV степении».
Наверно, даже возмещения получают?)
+
0
Kwellentina
Kwellentina
31 июля 2021, 19:35
#
Прикинь, як нам щастить, а от тобі… Бідний!
+
0
mary27
mary27
1 августа 2021, 16:52
#
Ага, потому-то вы тут носитесь, с обгоревшими пуканами)
+
+9
mary27
mary27
24 июля 2021, 11:28
#
«Я та моя сім'я вже являємось клієнтами» — п​ереводится как признание «я брокер»)
У кого еще встречается такая аномальная концентрация «накопительных» полисов на душу населения?)

И «7-ий рiк» — это с 2014го года?
Феерически «разумное» финансовое решение)

«у нас було 3 страхових випадки і компанія компенсувала все» — естественно, за три «накопительных» и три «рисковых» страховки вы за год отдаете гораздо больше, чем вам выплатили возмещений.
Потому, для СК вы в пределах безубыточности)

«Перед тим як ви укладаєте Договір, рекомендовано почитати Правила страхування» — хороший совет.
А чего «договор» с заглавной буквы?
Он настолько важный?)
Скажу больше, после чтения «правил страхования» люди нередко передумывают страховаться)
Дело в том, что 99% клиентов эти «правила» никто не показывает.

«все дуже індивідуально і + все залежить від того, що написано в Довідці по заключенню діагнозу, тут також будьте пильними і дивіться, щоб ваш лікар написав все вірно в справці» — тут одна из милых шалостей наших СК.
Больному/раненому/покалеченому клиенту надо заранее прочитать мысли доктора, чтоб знать, что тот напишет в справке?
​​​​​​
«вивчайте все добре, також беріть відповідальність у свої руки» — известная манипуляция.
Сначала рассказать сладких сказок.
А потом предложить клиенту «взять ответственность» за явления, на которые тот никак не может повлиять.
​​​​​​


+
0
Kwellentina
Kwellentina
28 июля 2021, 23:20
#
Розберу по абзацах!

А вам, що до брокерів? Чому ходите купувати продукти в супермаркет, а не прямо на завод?

Яке Ви маєте відношення до вкладень людини? Ваші особисті гроші інвестуйте куди хочете! Чого заглядаєте в чужий гаманець?

Ви страховий агент? Звідки ви знаєте, що виплатили людині і в який період часу?

Ваше ім'я тут написано з маленької букви. Ви тут настільки неважлива особа і Ви цим комплексуєте, тому і звертаєте увагу на слова з великої букви? Ви що реально думаєте, що від клієнта прям ховають правила страхування в сейф за сімома замками? А нє, ще краще як тільки клієнт просить правила, то консультант зразу на ходу їх з'їдає і каже, що миші вкрали, щоб виправдатися. Хтось забороняє відкрити і онлайн прочитати правила? Що за брєд несете.

А тут які претензії до страхової? Лікарі часто пишуть аби написати, страхова не може виплату зробити через некоректний діагноз, і все. Тут виходить крайня страхова, не лікар, не хтось інший, а страхова. Проте, якби зробила виплату неправомірно і отримала шалений штраф, то ніхто і словом не обмовився, а тут роздули комедію, бо страхова не може зробити виплату проте і не відмовляється в повторній подачі нових документів по випадку.
Маніпуляція? Ви хоч розумієте значення цього слова? Якби Ви хоч трохи були компетентною особою, то знали б факт, що клієнт може з компанією вести діалог стосовно тієї чи іншої ситуації по договору. Хіба хтось забороняє? Є купа варіантів по вирішення проблеми. Проте мало хто хоче підняти свою «мадам Де сиджу».
+
+9
mary27
mary27
31 июля 2021, 15:10
#
«Чому ходите купувати продукти в супермаркет, а не прямо на завод» — я наверно от 150 МЛМщиков этот «довод» слышала.
В ваших головах ни одной своей мысли нет, все со «стартапов»)

Вы заглядываете?
Значит, и мне можно.
И, мне хватает совести не давать вредных советов)

Нет, у меня есть «справочники консультантов» и «правила страхования»)

Это не имя, а псевдоним на сайте)
Всегда смешит, когда так пишут, «Полис», «Договор».

Нет, говорят «зачем вам правила, я лучше все вам расскажу простыми словами».
И начинают фантазировать, как вы с банковским страхованием)

​​​​​​У консультанта правил конечно же нет, обычно посылают скачивать на сайте .pdf-ку.

Клиенту не предоставляют информации, и вместо консультирования запутывают.
А когда с полисом в конверте приходят «правила», у многих глаза на лоб лезут — «под чем это я подписался?!»

Ничего подобного.
Работа врачей очень четко регламентирована.
И в больничном листе написать что попало не получится.

Кто это «сделал выплату неправомерно»?)
И какой «шалений штраф»?
Опять ваши фантазии)

Клиент не может вести никакого диалога.
Он или соглашается со свем и платит, или сторнирование/редукция договора, и «до свиданья, деньги»)
+
0
Kwellentina
Kwellentina
31 июля 2021, 15:55
#
Хм. Чула 150 раз і ще не дійшло. Прикро, виявляється все ще гірше ніж я думала!

Я фінансовий менеджер, моя така робота, а ти хто? В тебе вистачає совісті давати тупі поради!

Ух ти «справочники консультантов». І ти вирішила, що тепер ти все знаєш ти навіть не розумієш різницю між МЛМ і пірамідами.

Ну раз смішить, то посмійся

Ну так, а хто забороняє взяти правила і почитати?

І що в тому поганого? Скачати файл з правилами?

І навіть якщо якийсь консультант не правильно проінформував клієнта, до 60 днів після випуску полісу, клієнт має право розірвати договір і забрати всі свої гроші до копійки.

А як тоді пояснити факт, коли є сильне ушкодження коліна з розтягненими зв'язками, накладеною пов'язкою, а в виписці лікар пише легкий забій коліна і синець?

Це називається моделювання ситуації

Ну якщо не пробувати вести діалог з компанією, то і нічого не вийде.

+
+9
mary27
mary27
31 июля 2021, 16:00
#
Действительно, как это «доводы» со «стартапа», и не работают?)
Надо срочно звонить структурному 8-го уровня!)

Ну да, у нас какая страна — такие же и «финансовые менеджеры»)
Не удивлена.

Ага, причем с пометочкой «не для копирования»)
+
+9
mary27
mary27
31 июля 2021, 20:31
#
Нихто нэ забороняэ.
Но средний клиент СК ленив и нелюбопытен, как вы)

Странно, при оформлении банковского вклада хоть на неделю клиенту дают почитать договор.
​​​​​А вот при впаривании полиса минимум на 10 лет сделано все, чтоб клиент не увидел полных условий.
Совпадение?)

Кстати, вы там определитесь, то 14 дней, то 30, то уже 60.
Кстати были случаи, когда успевали в этот срок вырвать деньги у СК)
Но те все равно сдирали по 150-200 грн «за выпуск карточки клиента».
Крохоборы.

Нет диагноза «ушкоджэння», посмотрите МКБ-10)

​​​​​А СК будет с вами разговаривать?
Зачем?)
Они с вами поступают и будут поступать с позиции силы, и все.
А на ваше мнение им — плюнуть и растереть)
+
0
Kwellentina
Kwellentina
31 июля 2021, 19:39
#
Ти напевне вже сумуєш за своїм стартапом, так багато акцентуєш на ньому. Бачу так і нічого не навчилася там. Тому ти недоменеджер і фінансово не грамотна!
+
+9
mary27
mary27
31 июля 2021, 20:02
#
Конечно «неграмотна», я ж по 25 лет не содержу наши «лайфовые» СК, вот я лошица?)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Все страховые компании / Метлайф / Отзывы / Metlife - ВИПЛАЧУЄ і на цьому точка!