Накопичувальне страхування від Starlife: правда чи міфи?
0/5
Доброго вечора! Хочу звернутися як до консультантів СК, так і до всіх, хто може пояснити і дати відповідь на викладене далі.
Почну з самого початку. Місяців 3-4 тому моя знайома розповіла мені про Метлайф та запросила мене з чоловіком на презентацію, на якій нам малювали гарний малюнок з переконаннями, яка це чудова можливість застрахувати життя і накопичити собі на безбідну старість і можливість подорожувати.
Моєму чоловікові 42 р., а мені 39р. Ми довго вагалися, але нам часто дзвонили, казали, що не варто довго думати, набридали так, що ми не хотіли ні трубки брати, ні зустрічатися з ними. Врешті-решт, ми вирішили спочатку зробити чоловікові поліс, а потім і мені. На презентації нам казали, що по накопичувальному полісу на даний час 15% — середній дохід клієнта і це було вирішальним аргументом для нас. Чоловік навіть
порахував, що через 20 років (а саме на такий термін вирішили оформити поліс) вийде «кругленька сума». Проплатили десять тисяч за поліс чоловіка, з яких на накопичення мало йти 7000, а на страхування життя — 3000. Поліс мав бути випущений десь через 12-14 днів. Тим часом почався карантин і з'явилося багато вільного часу і ми вирішили більш детально розібратися з діяльністю СК. І тут почалося саме цікаве: виявилося, що СК протягом трьох років зовсім не нараховує% по вкладах і про 15-16%, як вони заявляють на семінарах, не слід і мріяти. Коли ми почали питати своїх консультантів з приводу того, що на семінарах реально нам показують не дохід клієнта, а дохідність СК. На питання який % нараховується вкладнику насправді і чому такі, як ми не отримуємо перші три роки ніяких %, ми не отримали чіткої відповіді і відбили бажання наших консультантів з нами спілкуватись. Єдине, що вони казали: « не переживайте, все буде добре, це компанія номер 1 в світі, всіх все влаштовує, а вам щось не подобається.»
Дали нам номер центр.офісу в Києві, щоб там нам все пояснили. Як з'ясувалось, наші консультанти і самі цього всього не знали. Але вони і далі
Почну з самого початку. Місяців 3-4 тому моя знайома розповіла мені про Метлайф та запросила мене з чоловіком на презентацію, на якій нам малювали гарний малюнок з переконаннями, яка це чудова можливість застрахувати життя і накопичити собі на безбідну старість і можливість подорожувати.
Моєму чоловікові 42 р., а мені 39р. Ми довго вагалися, але нам часто дзвонили, казали, що не варто довго думати, набридали так, що ми не хотіли ні трубки брати, ні зустрічатися з ними. Врешті-решт, ми вирішили спочатку зробити чоловікові поліс, а потім і мені. На презентації нам казали, що по накопичувальному полісу на даний час 15% — середній дохід клієнта і це було вирішальним аргументом для нас. Чоловік навіть
порахував, що через 20 років (а саме на такий термін вирішили оформити поліс) вийде «кругленька сума». Проплатили десять тисяч за поліс чоловіка, з яких на накопичення мало йти 7000, а на страхування життя — 3000. Поліс мав бути випущений десь через 12-14 днів. Тим часом почався карантин і з'явилося багато вільного часу і ми вирішили більш детально розібратися з діяльністю СК. І тут почалося саме цікаве: виявилося, що СК протягом трьох років зовсім не нараховує% по вкладах і про 15-16%, як вони заявляють на семінарах, не слід і мріяти. Коли ми почали питати своїх консультантів з приводу того, що на семінарах реально нам показують не дохід клієнта, а дохідність СК. На питання який % нараховується вкладнику насправді і чому такі, як ми не отримуємо перші три роки ніяких %, ми не отримали чіткої відповіді і відбили бажання наших консультантів з нами спілкуватись. Єдине, що вони казали: « не переживайте, все буде добре, це компанія номер 1 в світі, всіх все влаштовує, а вам щось не подобається.»
Дали нам номер центр.офісу в Києві, щоб там нам все пояснили. Як з'ясувалось, наші консультанти і самі цього всього не знали. Але вони і далі

