Затримання термінів, заниження суми виплати
1/5
ДТП сталася майже 3 місяці тому, у винуватця ДТП, як і в мене, була автоцивілка від Євроінс. Майже 2 місяці ми узгоджували зі страховою суму виплати, запропонована страховою виплата була в 4! рази нижчою, ніж погоджена сума ремонту на СТО страхової компанії.
Спершу мені погодили повний ремонт на їхньому СТО, з заміною двох дверей, потім сказали що відзивають погоджену суму ремонту (замість заміни передніх дверей — рихтування). Мої аргументи, що рихтування не поверне авто в стан до ДТП не працювали. Я залишила за собою право поскаржитися на якість ремонту, якщо рихтування не допоможе.
В ході ремонту виявилося, що все ж необхідна заміна дверей, відновленню двері не підлягають. Ось уже місяць як я без авто, ніякі терміни ремонту страхова мені не озвучує, заміну дверей не підтверджує, на мої листи не відповідає!
Всі переписки ведуть через вайбер, я повертаю листування через пошту, аби хоч якось зафіксувати хід справи, якщо дійде до суду. Швидше всього, дійде. Компанія не зацікавлена в тому, аби клієнти були задоволені співпрацею
Спершу мені погодили повний ремонт на їхньому СТО, з заміною двох дверей, потім сказали що відзивають погоджену суму ремонту (замість заміни передніх дверей — рихтування). Мої аргументи, що рихтування не поверне авто в стан до ДТП не працювали. Я залишила за собою право поскаржитися на якість ремонту, якщо рихтування не допоможе.
В ході ремонту виявилося, що все ж необхідна заміна дверей, відновленню двері не підлягають. Ось уже місяць як я без авто, ніякі терміни ремонту страхова мені не озвучує, заміну дверей не підтверджує, на мої листи не відповідає!
Всі переписки ведуть через вайбер, я повертаю листування через пошту, аби хоч якось зафіксувати хід справи, якщо дійде до суду. Швидше всього, дійде. Компанія не зацікавлена в тому, аби клієнти були задоволені співпрацею
