Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Рекомендую. Компанія виконує зобов\'язання.

5/5
YuliaUa2020-02-24 12:59:12
Особисто є клієнтом компанії, члени моєї родини мають по декілька полісів. Працюю з Граве Україна Страхування життя з 2000 року. У практиці було все: смерть, непрацездатність, дострокове розірвання, виплати по дожиттю, пенсійний опціон. Завжди компанія несе свою відповідальність та виконує зобов'язання! Навіть іде на зустріч клієнтам, коли це здавалося фінансово нецікаво їй. Якщо Вам донесли правдиво умови договору, проблем ніколи не буде!!! Коли читаю у відгуках, що щось не доплатили чи зменшили сплату, то там багато запитань, номер полісу і стане зрозуміло. В мене часто траплялося, що і відновлювали договори, і підказувала, як отримати по закінченню більш привабливо з урахуванням податків. Звертайте таку ж увагу, як на вибір надійності компанії, так і на консультанта!!! Це дуже важливо!!! Компанія Граве Україна Страхування життя несе відповідальність, а роботу з клієнтами і обслуговування на консультантах! Я завжди з розумінням ставлюся до клієнтів, яким не пощастило, людський фактор, тому вже безліч раз допомагала і роз'яснювала умови договору. Запитуйте, як умова більше при оформленні договору про випадки, коли можуть бути відмови у настанні ризику, коли можуть виникнути обставини і неможливо сплачувати договір, як знизити знецінення накопичень, які податки та інше. Це дуже важливо і не буде розчарувань.
Що стосується ризикового страхування компанії Граве Україна, перевірила теж на собі. Авто страхую вже багато років, неприємну ситуацію мала. Здавала задню і в'їхала у двері іншої машини. Під'їхали до офісу, заповнили документи і все закінчилося добре, усі задоволені. У моїх друзів теж сталося дтп, винуватець був застрахований у Граве Україна, подзвонили мені, згадали, що розповідала про компанію. Відбувся суд і отримали виплату, теж все без проблем.

Рекомендую, але важливо на момент оформлення мати справу з професійним консультантом. Це як до доктора звернутися, черги до того, який лікує.

Комментарии к отзыву - 13

marymary2020-02-24 21:06:50
Клиент компании, все члены семьи — тоже клиенты СК.
Все заработанное уходит на страховые премии в СК.
Типичная история)
Напишите просто, что вы из МЛМ ''Евролайф'')

Вы впариваете страховки, и теперь решили порекомендовать эту СК.
По странному стечению обстоятельств, полисы именно этой СК вы впариваете внутри МЛМ.
Нужно ли писать, что ваш отзыв — написан заведомо заинтересованного лица?)

Насчет ''пенсионных опционов'', интересно:
Какие выплаты при каких страховых суммах, много ли получателей пожизненных аннуитетов?
Платится ли некий % от инвестирования рещервов получателям аннуитетов?

Насчет ''профессионального консультанта'', а разве они бывают в нашей стране?)
YuliaUaYuliaUa2020-03-03 12:10:24
Мені дуже шкода, що у Вас сформувалося таке уявлення про цю компанію. Від консультанта багато що залежить, від підбору договору, враховуючи Ваші можливості, до пенсійних виплат чи виплати по закінченню.
Я особисто є клієнтом компанії. Відкрито кажу, що працюю у страхуванні життя, де нашим партнером є Граве Україна. 
В мене особисто є клієнти, які вже отримують пенсійні виплати. І я говорю про умови договору та його мету, щоб люди не попадали до складних ситуацій. А не мати проблем можливо, якщо Вам професійно нададуть правдиву інформацію щодо умов, оподаткування, виплат по закінченню, врахують Ваші можливості та витрати на страхові ризики.
Як і на момент укладення договору, так і на період виплат враховуються вік, стать, розмір накопичення, а також термін виплат. На практиці перевірено, що при виплатах пенсій більше 3-х років, людина отримує з плюсом від накопичень. 
Я прихильник розрахунку на цифрах і на порівнянні. Тоді стає зрозумілим найкращий варіант. Також наперед треба прорахувати отримання коштів з податком чи без (це залежить від віку по закінченню), сам розмір виплат і розмір страхової суми, важливо знати вік нащадків (теж вид договору від цього залежить)... Багато різних обставин, тому публічно нерозумно називати цифри без пояснень. Це індивідуальне рішення і повинен бути індивідуальний підхід! 
Нажаль, людський фактор існує. І з цим треба боротися, для цього я написала коментар. Бо не компанія винувата, а ті, хто невміло її послуги рекомендує. Граве несе зобов'язання!
marymary2020-03-03 22:09:29
Есть вопросы к СК, и к посредникам (вопросов больше).

СК например не публикует детализированную статистику выплат, какая часть — возмещения, а какая — выкупные суммы.

Так же интересна ''стабильность'' их инв.дохода.
Страховые резервы на 90% в гос бумагах.
По ОВГЗ купоны были 17-19% и более в гривне, по еврооблигациям (они у ''Граве'' тоже есть) доходность 7-9%.
А клиенты получают 12,5% в гривнах и 0% в долларах независимо от ставок.

По аннуитетам, по ним клиенты получают инв.доход, или только то, что гарантировано?

Насчет качества работы консультанта — согласна с вами.
Но качество будет, когда наши СК распрощаются с МЛМ-пирамидами.
А консультанты будут сдавать экзамен и получать дорогую платную лицензию, которую при наличии жалоб можно будет отозвать.
Стать консультантом станет трудно, их будет немного (но будет много работы), и будет смысл ''держаться за место'', и в конечном итоге, максимально качественно информировать клиента.
Вы прекрасно знаете, как далеки мы до этого.
YuliaUaYuliaUa2020-03-03 12:15:26
Я не пишу свої реквізити, не раджу звертатися саме до мене. Мене насправді турбує, що навіть якісні послуги перетворюють в негатив. І є люди, які до інших відносяться, як до себе. Треба саме їх шукати, брати рекомендації. 
Професіоналу важлива довгостроковість своєї сфери, а не одноманітний заробіток. Довіра коштує дорого, тому шукайте саме Вашу людину, як радника зі страхування життя! Ви з нею будете пов'язані на протязі усього договору!!!!
marymary2020-03-03 22:19:58
Допустим, вы не пишите свои контакты.
Хотя, при желании можно писать в л.с.

Насчет качества — очень мало информации о качестве услуг.
А соответственно, трудно выбрать.
Отзывов мало, положительные следует воспринимать критически, их могут писать сами консультанты.

Насчет ''брать рекомендации'', неправильно следовать советам заинтересованных лиц.

Повторю, когда СК поганой метлой выгонят все непрофессионалов-МЛМщиков, и на город будет 2-3 лицензированных страховых агента — все скорее всего будет гораздо лучше.

Кроме того, СК сами должны публиковать как можно больше информации о своей деятельности, а не умалчивать, как сейчас.
Чтоб клиент мог сравнить и выбрать сам.
YuliaUaYuliaUa2020-03-05 12:53:39
Я згодна з Вами на 100%, що якість послуг значно буде тоді, коли і відповідальність буде юридично оформлена! Я підтримую наявність ліцензії та жорсткий відбір на усьому фінансовому ринку!

Щодо інвестиційного доходу ануїтету, то на гривню +7,5% з капіталізацією. 

Хочу зауважити, що страхування життя - це неприбутково, це більше резерв та збереження коштів, накопичення малими частинами! Це Ваше перестрахування, якщо впродовж договору стануться труднощі. Ми не знаємо, що чекає нас попереду, але вже багато разів я бачу, як рятують ці виплати, навіть з витратами при достроковому припиненні, тому що життя непередбачуване. А без відкладання резерву майже весь бюджет зникає щомісяця в невідомому напрямку у більшості випадків, це факт.
Не біжіть за відсотками у консервативному інвестуванні. Для цього існують інші шляхи від банків, нерухомості, бізнесу та тощо... 

Важко визначитися буде у наступні 2-3 роки, тому що ми все гучніше розмови про накопичувальну пенсію. Буде виникати багато чого для наших українців. Граве все ж свої обов'язки виконує, те, що пропонує, те і отримує людина.
​​​​
marymary2020-03-05 14:21:26
Видите, в чем-то мы согласны. Все же инв.доход есть, что хорошо. Это до налогообложения? В принципе, на уровне вклада ''до востребования''. Давайте так - страхование жизни не может быть неприбыльным, у СК есть резервы, которые вполне можно инвестировать. Другое дело, что СК это обычно не любят.
marymary2020-03-07 23:32:54
Насчет разговоров про накопительную пенсию, странно, что вы их с 2000х годов не слышали.
Первые упоминания в законах в 1998 есть)

Кстати, эта самая накопительная пенсия СК практически не касается.
Накапливать планировали сначала в едином накопительном фонде, потом — в НПФ, теперь снова хотят ЕНПФ, примерно, как в РК.
''Лайфовые'' СК могут поучаствовать только в выплате пожизненных аннуитетов с уже накопленных в НПФ/ЕНПФ сумм.
Лет так через 20.

Потому, ''брокеров'' прошу лишний раз не беспокоиться, они тут 100% пролетают)
VikaVPVikaVP2020-04-27 00:42:08
Мэри, мне кажется, Вы немного путаете.
эта самая накопительная пенсия СК ... касается НАПРЯМУЮ.
Это третий уровень нашей пенсионной реформы ;). Почитайте матчасть.

Два органа, которые в принципе имеют право выплачивать пожизненый ануитет - это Страховая Компания и НПФ.

Только вот последним я б доверяла еще меньше, чем страховой. На данном этапе развития, так точно.
Мало того, что они не имеют у себя четкого многовекового контроля и опыта, как у крупных лайфовых СК (понабирали по объявлению кумов да сватов), так они еще доходность в принципе не гарантируют и запросто могут уйти в минус.
marymary2020-04-27 14:14:50
Вика, надо внимательнее читать законодательство.
''Лайфовые'' СК там упомянуты именно чтоб выплачивать пожизненные аннуитеты, из денег, накопленных в НПФ/ЕНПФ/пенсионных депозитных счетах.



НПФ не может выплачивать аннуитет.

Это вид страхования.

Лицензию на страхование в Украине выдают только СК.

Потому, НПФ может выплачивать только дополнительную пенсию на срок.



''Только последним я б доверяла меньше'' — еще меньше, чем СК?)

''Мало того, что они не имеют у себя четкого многовекового контроля и опыта, как у крупных лайфовых СК'' — не существует никакого ''многовекового контроля''.

Та же ''Граве'' страхованием жизни с 1973 года занимается.

До того страховала здания от пожаров.



''Опыт'' — ага, многочисленные махинации, растраты и банкротства)

Погуглите историю с австрийски ''Hypo bank'', и кто им владел)



''понабирали по объявлению кумов'' — точно, про наши СК)



''доходность в принципе не гарантируют'' — а чем гарантируют доходность СК?

Тем, что у новых клиентов возьмут чуть больше страховых премий, и отдадут старым клиентам, отчитавшись о ''гарантированных'' 4% годовых?

Так это принцип финансовой пирамиды.



''запросто могут уйти в минус'' — СК регулярно уходят в минус. Только, особенности ведения отчетности и тот
marymary2020-04-27 14:21:51
… и тотальная закрытость этих организаций позволяет создавать благостную картину.
А потом как ''Гарант-лайф'')
VikaVPVikaVP2020-04-27 18:32:52
Хм, а откуда у Вас информация про то, что Граве лайфовым страхованием занимается с 1973 года?

тотальная закрытость этих организаций позволяет создавать благостную картину.
Настолько закрыты, что даже отчеты в публичном доступе публикуют.


а чем гарантируют доходность СК
Как минимум, изначально в Договоре прописывают.
marymary2020-04-27 19:26:13
Вам там в ''Евролайф'' должны были показать картинку на презентации)

Вы эти отчеты анализировать не пробовали?)
Кстати, ''Гарант-лайф'' подала вполне хорошую отчетность, а потом исчезла со всеми деньгами клиентов)

Как минимум, вы не понимаете, что там прописывают.
Впрочем, ваша хроническая некомпетентность меня не удивляет)
Это ''техническая норма доходности'', которая включается в ГСС.
Отзыв успешно отредактирован