ШвидкоГроші - горячая линия
AnnaSolonitskay2020-08-10 14:32:06
Доброго дня!
1. Чому у швидко гроші немає гарячої лінії, куди модна звернутися і зареєструвати скаргу.
Бо обшукала весь сайт і немає номеру, куди можна зателефонувати, аби мене проконсультували щ усіх моїх питань.
2. Чому компанія не перевіряє номери контактних осіб, які надає людина, що бере кредит.
Дуже малознайома мені людина вказала мій номер. Бере постійно кредити. І вже протягом двох років компанія фамільярно, нахабно мені погрожує. Після кожної позики цієї людини. Тобто вона взяла гроші, не виплачує кілька місяців, а тероризують мене.
3. Чому компанія не перевіряє кредитну історію людини, якій позичає гроші.
Повторюся. Протягом двох років людина бере у цій компанії кредит і жодного разу ще без проблем і вчасно не повернула. А Швидкогроші продовжують надавати їй кредити.
4. Перевіряйте кваліфікацію працівників Швидкогроші!!!
Якщо ви вже мене тероризуєте, то хоча б слідкуйте аби ваші оператори (не колектора, а саме оператори) говорили ввічливо, а не: «Ну то тваі праблєми, связуйся через соцсети Как-то». Не було б питань, аби я говорила вже з колектором, але від операторів такої наглості терпіти немає бажання.
1. Чому у швидко гроші немає гарячої лінії, куди модна звернутися і зареєструвати скаргу.
Бо обшукала весь сайт і немає номеру, куди можна зателефонувати, аби мене проконсультували щ усіх моїх питань.
2. Чому компанія не перевіряє номери контактних осіб, які надає людина, що бере кредит.
Дуже малознайома мені людина вказала мій номер. Бере постійно кредити. І вже протягом двох років компанія фамільярно, нахабно мені погрожує. Після кожної позики цієї людини. Тобто вона взяла гроші, не виплачує кілька місяців, а тероризують мене.
3. Чому компанія не перевіряє кредитну історію людини, якій позичає гроші.
Повторюся. Протягом двох років людина бере у цій компанії кредит і жодного разу ще без проблем і вчасно не повернула. А Швидкогроші продовжують надавати їй кредити.
4. Перевіряйте кваліфікацію працівників Швидкогроші!!!
Якщо ви вже мене тероризуєте, то хоча б слідкуйте аби ваші оператори (не колектора, а саме оператори) говорили ввічливо, а не: «Ну то тваі праблєми, связуйся через соцсети Как-то». Не було б питань, аби я говорила вже з колектором, але від операторів такої наглості терпіти немає бажання.