Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Халатна робота банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Yevcheniiafdrv 20 августа 2025, 17:36
13.08.2025 мені було повідомлено про намір банку закрити рахунок. Після цього я самостійно подала заяву на закриття рахунку за власним бажанням (№ 1237903 від 13.08.2025).

Вже 14.08.2025 банк повідомив про погодження закриття рахунку за власним бажанням. Проте в той же день рахунок було повторно заблоковано. Після численних звернень до операторів мені щоразу надаються різні строки розгляду (2 дні, 5 днів, місяць), при цьому раніше було підтверджено перевірку та погоджене закриття.

Вважаю такі дії банку безпідставним затягуванням процесу, що порушує мої права як клієнта.

Я шокована з роботи банку та щиро надіюся, що будуть прийняті оперативні рішення для вирішення даної ситуації.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться