Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не прозоро, вводять в оману

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ТС ТС 17 ноября 2024, 4:59
Банк зручний, в сільпо бувають дійсно приємні знижки, проте в банку з’явилась послуга розстрочка, скориставшись нею під час оформлення у самому застосунку вказуючи інформацію — ми спишемо платіж в рахунок власних або кредитних коштіа і не вказали головного, якщо не буде на рахунку коштів як власних, так і кредитних, буде ПРОСТРОЧКА… про такі речі треба писати відразу!!! Скільки % людей відкриває правила та умови банку і читає той дрібний шрифт?) Це треба писати у застосунку відразу під час оформлення, а не десь там, або робити ці правила та умови максимально комфортними для читання! Отже, я написала в банк, з проханням, в якості клієнтоорієнтовності прибрати мені це з моеї кредитної історії, це моє перше прострочення в житті, ну і банк відповів, є правила та умови і давайте допобачення.

Вирішення питання жирний мінус, клієнтоооієнтовність мінус, повернулись до тих часів, коли банк робить все не прозоро, а все прописує дрібним шрифтом.

Моє питання не вирішено, ви будете і далі так в оману клієнтів вводити, поки всв нормальні банки просто вводять картку в овердрафт, що є ок, окрім вас 🤯 жах

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться