Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Верифікація карти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Валерій Антюхов 19 апреля 2023, 12:30
6 березня 2023 року мною була додана до гаманця на сайті MEEST America платіжна карта Банку Власний Рахунок для оплати доставки посилок з США. Цей процес передбачає проведення верифікації платіжної карти оператором послуги шляхом списання певної суми з балансу та повернення її на рахунок після підтвердження операції. Враховуючи свій досвід з іншими банками я розумів, що процес повернення може бути від 10 діб (як у Монобанку) до 1 місяця (як у Forward Bank). При цьому мною було поставлене питання до підтримки банку щодо терміну повернення коштів. Тоді мене завірили, що кошти одразу повернуться щойно оператор скасує цю транзакцію.
Минув місяць і 12 квітня я знову звернувся до підтримки банку стосовно повернення коштів, списаних під час верифікації карти. Мене завірили, що операція не була скасована відправником і вони не можуть повернути ці кошти. Також порадили звернутися до оператора послуги з проханням надати відповідь про скасування операції. Під час такого звернення фінансова служба надала звіт, що операція була скасована в той же день, тобто 6.03.23 щойно була введена коректна сума вказана в повідомленні під час верифікації та рекомендувала знову звернутися до підтримки банку для повернення грошей по процедурі Chargeback.
Зі свого боку працівники банку знову відмовили у поверненні коштів та рекомендували мені в додатку самостійно оформити скасування цієї операції. При цьому тільки після мого запитання про вартість та строки цієї процедури мені повідомили, що вона може коштувати мені 100 грн та дане розслідування займе від 45 діб! Тобто та процедура, яка виконується всіма банками автоматично і безкоштовно в Банку Власний Рахунок відбувається тільки після звернення клієнта та ініціації даної процедури та ще й в такі терміни!
Враховуючи, що сума списання не значна, а терміни повернення занадто довгі я відмовився самостійно розпочинати процедуру оскарження операції тим паче, що вважаю це за обов’язок банку.
Вважаю, що банк в такій ситуації не правий і повів себе не коректно стосовно клієнта.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться