Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Незаконно банк знімає з рахунку кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
OlenaShabronova 3 августа 2021, 23:41
Доброго дня!
Критично не раджу користуватись послугами даного банку
Як співробітник мережі «Сільпо» вирішила спробувати новий продукт, щоб з власного досвіду консультувати інших
І дуже про це пошкодувала
Перші півроку користування послугами були нормальні, жодних претензій у мене не було
Поки 28 липня не побачила, що з мого рахунку щодня зникають кошти. Я залишила звернення на гарячу лінію і мені пообіцяли розглянути його протягом 2 робочих днів. Минув тиждень, кошти продовжують зникати з мого рахунку, на мої повторні звернення приходить відповідь «Ми робимо все можливе. Не хвилюйтесь, коли проблему буде вирішено, ми обов’язково Вам повідомимо» Після детального аналізу руху коштів прийшла до висновку, що з картки за місяць зникло 1380 грн і гроші продовжують зникати далі.
Також було залишено звернення № 255859 з проханням надати виписку по рахунку за останній місяць. Отримала відповідь, що зворотній зв’язок нададуть протягом 2-х робочих днів. І? 2 робочих дні минули, а мені досі відписують, що моїм питанням займаються спеціалісти і вони дуже розраховують на моє розуміння і терпіння
Висновки
1. З системою безпеки банку є проблема — кошти з рахунку зникають в невідомому напрямку і навіть після залишеного звернення, ніхто не намагається заблокувати рахунок чи якось обмежити до нього доступ. Дати відповідь, чи то шахраї, чи то збій в системі, ніхто не може. На всі повідомлення гречно відповідають, що займаються моїм питанням.
2. Проблемами клієнта ніхто не займається — банку або не вистачає спеціалістів, або керівництву відверто байдуже на своїх клієнтів. Задовольнити навіть просте прохання щодо виписки з рахунку не можуть вже третій день.
3. На Гарячій лінії працює дуже вихований персонал. За останній тиждень прочитала купу вибачень та обіцянок. І жодного повідомлення з конкретною інформацією щодо вирішення проблеми
4. Вже тиждень висить в системі звернення № 254884, а кошти продовжують з рахунку танути.
Дякую, банку Власний Рахунок, що своєю бездіяльністю завдали мені клопотів, зіпсували настрій та розчарували в своєму банку

Комментарии - 1

+
0
kingcity
kingcity
1 октября 2021, 11:45
#
Зниклі кошти відображаються в історії операцій? Що написано у призначенні платежу?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться