Користуються вашими грошима у вигляді безвідсоткового кредитку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Поповнювала свою картку по номеру в ізіі пей. В додатку відображено операцію, на балансі коштів немає. Телефоную в підтримку. Кажуть — чекайте 20хв. За 20 хв жодних змін. Пишу в тг бот. Відповідь — за 15 хв баланс оновиться. Пройшло 15: хв, все без змін. Знов пишу в бот. Відповідь — надіслали запит в іт, чекайте. Скільки? — А не знаємо. Це що взагалі за ставлення до клієнта? Я мала ці гроші перевести за подарунок для чоловіка до 12 на день народження, тепер не встигну щоб замовити його вчасно, ви геть очманіли — не знаєте коли запит буде оброблено??? Хоч у цьому році???
Ответ банка
Unex Bank
2 декабря 2025, 14:45
Добрий день. Нам дуже шкода, що так сталося, та розуміємо, як це особливо неприємно перед днем народження близької людини. Запит у ІТ ми передали відразу після вашого звернення. На жаль, точний час обробки кожного запиту залежить від роботи платіжного сервісу та технічної черги. Наразі ваш платіж знаходиться в обробці, і ми стежимо за його виконанням, щоб кошти були зараховані якнайшвидше. Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за терпіння.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- Тетяна Стєклогорова
- 1 декабря 2025, 12:21
- #
Ще й видаляють відгуки на фейсбуці замість офіційної відповіді))) оце рівень турботи про клієнта)))). Де мої гроші, шановні???
- +
- 0
-
- Тетяна Стєклогорова
- 1 декабря 2025, 12:27
- #
Жодних причин затримки не озвучено, жодних термінів владнання ситуації, втрачений час, нерви, зламані плани, некомпетентність та просто шахрайство
- +
- 0
-
- Тетяна Стєклогорова
- 1 декабря 2025, 13:56
- #
Чому змінено статус заявки??? Проблему не вирішено!!!
- +
- +15
-
- Консультант порталу «Мінфін»
- 1 декабря 2025, 14:10
- #
Шановна Тетяна!
Відповіли вам у приватні повідомлення.
Відповіли вам у приватні повідомлення.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||