Служба підтримки жахлива
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Яку надати відповідь схоже що питають у рандомайзера. Бо спочатку надають одну інформацію, потім після моїх наполягань що вона не відповідає дійсності, надають іншу.
Сьогодні звернувся з простим питанням: де в мобільному застосунку побачити рух коштів по рахунку ФОП?
В результаті 40 хвилин займалися моїм питанням, очікували відповідь від якогось іншого відділу, а в результаті написали щоб я чекав і мені передзвонять для консультації. Вже півдня пройшло. Ніхто не дзвонив.
І це на просте питання :)
Компетенція на рівні випадкових перехожих з вулиці.
А це нагадую банк!!! :)))
Якому люди ніби як мають довіряти свої кошти. Як же тут довіряти, якщо нічого ніхто не знає і ні за що не відповідає.
Інформація про рух коштів за рахунком ФОП відображається у Клієнт-Банку (окремому застосунку для підприємців). У додатку UnexBank.Online, який використовується для обслуговування фізичних осіб, інформація щодо рахунків ФОП не відображається.
Центр турботи передав Ваш запит на менеджера Вашого відділення. З Вами зв’яжуться та проконсультують щодо користування рахунком ФОП.
Перепрошуємо за незручності та тривалий час очікування. Ми цінуємо Вашу довіру та робимо все можливе, щоб покращити якість обслуговування.