Брехня колл-центру керована? Як Юнекс-банк краде гроші у клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- mariya123qwer
- 11 июля 2025, 22:02
- #
21.04.25 була внесена сума 17 648грн. Коли ця сума була врахована?
- +
- 0
-
- mariya123qwer
- 11 июля 2025, 22:16
- #
Прокоментуйте, будь ласка, консультації операторів колл-центру «Юнекс-банку»
13.06.2025 оператор Володимир назвав для закриття кредиту суму 2 564 грн,
16.06.2025 смс-повідомлення наполягало сплатити 1 466 грн,
17.06.2025 оператор Руслан з номером 8052 вимагав сплатити вже 5 128 грн.
13.06.2025 оператор Володимир назвав для закриття кредиту суму 2 564 грн,
16.06.2025 смс-повідомлення наполягало сплатити 1 466 грн,
17.06.2025 оператор Руслан з номером 8052 вимагав сплатити вже 5 128 грн.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
21.04.2025 по телефону на моє питання, яку суму я маю сплатити, щоб закрити кредит, оператор назвав 17648 і довідкой підтвердили.
Натяку писати заяву про закриття кредиту не було.
Я сплатила названу суму і одержала повідомлення телефоном з банку, що 17648 грн в погашення кредиту № 84.8928.0624. одержано.
Проте кошти, як виявилось, не були зараховані банком у квітні.
Сплачені кошти в квітні «притримали», борг не списали, додаткові суми нарахували.
ЖОДНОГО повідомлення про оплату будь-якої суми в травні не надходило.
Натомість у червні 2025 року з боку банку було розпочато систематичну агресивну інформаційну кампанію — телефонні дзвінки людьми, спам ботами, смс-повідомлення (до 20 дзвінків на день)
Цей психологічний тиск і знущання над клієнтом
«прикрасила» «родзинка» — колл-центр Юнекс-банку.
13.06.2025 оператор Володимир назвав для закриття кредиту суму 2 564 грн,
16.06.2025 смс-повідомлення наполягало сплатити 1 466 грн,
17.06.2025 оператор Руслан з номером 8052 вимагав сплатити вже 5 128 грн.
А ще була Лариса з номером 80−17, яка 22 хвилини рахувала «щось» і намагалась давати не кваліфіковані плутані відповіді.
На питання, як утворилась сума, відповідь у всіх однакова: «згідно договору».
Диво Юнекс-банку: договір один, а суми різні.
Професійність операторів «зашкалює» в маніпуляції, а навмисна непослідовність у нарахуваннях, дезінформація клієнта носить ознаки організованого шахрайства.
Я письмово неодноразово через чат колл-центру зверталась до Голови правління Юнекс — банку Івана Світека з проханням надати офіційну відповідь, чому кошти не зараховані в квітні, проте отримую лише шаблонну формальну відповідь, що кредит закрито (схоже від тих же диво-операторів).
Чесність та порядність Юнекс-банку викликає великі сумніви, бо зв’язатися з керівництвом НЕМОЖЛИВО — відповідь колл-центру.
Скріншоти листування з колл-центром Юнекс-банку можу надати в підтвердження.
Вважаю, що дії АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» є такими, що порушують Закон України «Про захист прав споживачів фінансових послуг», а також мають ознаки шахрайства та прихованого нарахування банком додаткових комісій.
Сума вимушеної переплати 2563,35 грн.
Прошу керівництво Юнекс — банку розібратися та повернути мені надмірно сплачені 2563, 35 грн. за кредитом № 84.8928.0624.
Підтверджуємо, що 21.04.2025 оператор Банку дійсно озвучив вам суму 17 648 грн як актуальну на той момент до повного погашення кредиту. Також ця інформація була зафіксована у довідці.
Водночас, відповідно до пункту 3.16 Правил надання споживчого кредиту, для дострокового закриття кредиту Вам необхідно було подати відповідну заяву. Лише за цієї умови внесені кошти відразу спрямовуються на повне погашення кредиту. Оскільки Ви не подали заяву на дострокове погашення, кошти залишились на транзитному рахунку й були автоматично зараховані лише в чергову розрахункову дату згідно з умовами кредитного договору. За цей період, відповідно до договору, відбулося нарахування комісії, що і вплинуло на загальну суму зобов’язань. Звертаємо Вашу увагу, що з усіма умовами кредитування, включно з процедурою дострокового погашення, ми ознайомили Вас при оформленні кредиту, про що і свідчить Ваш підпис у відповідному ознайомленні.
У зв'язку з тим, що Ви невчасно вносили щомісячні обов'язкові платежі та порушували умови кредитного договору, з Вами контактував підрозділ з роботи з простроченою заборгованістю. Всі дії здійснювались у межах чинного законодавства. Співробітники зазначеного підрозділу пояснили причину виникнення прострочки та надали актуальну суму до погашення на відповідну дату.
Додатково 13.06.2025 оператор Центру турботи Банку Володимир повідомив Вам актуальну суму до повного погашення станом на відповідну дату та нагадав про необхідність написання заяви на дострокове закриття.
Ваше письмове звернення до Голови Правління Банку ми офіційно зареєстрували і розглянули у встановленому законодавством порядку. Відповідь надіслали на Вашу електронну адресу та здійснили відправлення через Укрпошту 10.07.2025. До відповіді ми також додали довідку, що підтверджує повне виконання Вами зобов’язань по кредиту.
Якщо у Вас залишилися додаткові питання, ми завжди на зв`язку та готові допомогти.