Комунікаційна рулетка: виграєш — якщо пощастить)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
Люто підтримую дописувача))) То ви ще в відділення не дзвонили — була б ще третя версія відповіді)) і з усіх відповідей — інформатифних 0))
Вітаємо! Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію по Вашому відгуку, будь ласка, надайте додаткові дані: Ваше ПІБ та номер телефону. Після отримання цієї інформації ми зможемо оперативно перевірити ситуацію та надати вичерпне пояснення. Дякуємо за розуміння та співпрацю!
Операторам обох «джерел» скарги було подано одразу, з повідомленням про розбіжності… Банк вже цілий день оперативно перевіряє)
- +
- 0
-
- orest frank
- 15 июня 2025, 12:22
- #
Підтримую коментарі!
Які «навчання» проходять ваші співробітники?
Не смішіть курей, бо подохнуть зі сміху!
Ваші оператори в підтримці в чатах менеджерів — телепні найвищого гатунку!
Якщо не сказати гірше…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Звернулися до чату підтримки банку з простим запитанням: який ліміт на переказ власних коштів за реквізитами (IBAN, ПІБ, ІПН) через застосунок?
Відповідь трохи здивувала:«0 грн. Надішліть документи про доходи…".
Вирішили перепитати телефоном. І що ж? Оператор впевнено відповідає: ліміт існує і він суттєво вищий (точну суму свідомо не наводимо). Також уточнює, що в чаті, ймовірно, помилилися…
Висновки очевидні: у банку не підтримка, а лотерея. Один канал каже одне, інший — прямо протилежне. Жодної узгодженості, жодної відповідальності за слова.
На просте запитання — дві версії, і обидві «офіційні»))). Самі вирішуйте, кому довіряти.
Але! стабільність таки є)) Проблеми з комунікацією лишаються стабільними. Професійності немає, а стабільна дезінформація є. І це, здається, вже фірмовий стиль.
Ліміти на переказ коштів за реквізитами встановлюються на основі ризик-орієнтованого підходу, передбаченого законодавством України. Це означає, що рівень доступних операцій може змінюватись залежно від фінансового профілю клієнта, джерела надходжень, типу операції та інших факторів, що автоматизованими системами банку.
На жаль, на наш запит ми не отримали уточнення даних від Вас. Ми були б раді оцінити вашу комунікацію зі співробітниками Банку та відкоригувати поведінку наших колег, якщо побачимо у цьому потребу.
Наші працівники регулярно проходять навчання та працюють відповідно до встановлених стандартів обслуговування, які охоплюють не лише швидкість реакції, а й точність та коректність інформації. Кожне звернення важливе, тому подібні ситуації ми аналізуємо, щоб покращувати якість комунікації між усіма сервісними каналами.
Тож будемо дуже вдячні, якщо Ви нам повідомите Ваші контактні дані, дату та час Вашого звернення. Ми обов'язково проаналізуємо комунікацію та за потреби відкоригуємо її.