Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Жахливий досвід з Юнекс Банком:

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Валим Корольчук 31 мая 2025, 11:19
Заблоковані кошти та повна бездіяльність
Мій досвід співпраці з Юнекс Банком перетворився на справжній жах. Вже тиждень мої кошти заблоковані під приводом «перевірки безпеки платежів», і я не маю до них доступу. Це абсолютно неприпустимо!
Я опинився в критичній ситуації — не можу користуватися власними грошима, не маю за що жити, купувати продукти, сплачувати за необхідні послуги. Банк фактично позбавив мене можливості функціонувати, а «перевірка» триває вже сьомий день без жодних конкретних термінів завершення.
Звернення до служби підтримки не дають жодного результату. Мені просто повторюють стандартні фрази про «тривалість перевірки» та «необхідність чекати». Жодної конкретної інформації, жодної допомоги у вирішенні моєї проблеми. Це демонструє повну байдужість до клієнтів та відсутність будь-якої відповідальності.
Така ситуація є прямим порушенням моїх прав як споживача фінансових послуг. Юнекс Банк своєю бездіяльністю створює мені серйозні фінансові труднощі та психологічний дискомфорт.
Категорично не рекомендую Юнекс Банк нікому, хто цінує свої гроші та бажає мати надійний доступ до них. Цей банк виявився абсолютно ненадійним партнером, який може в будь-який момент заблокувати ваші кошти без пояснень та можливості доступу.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 2 июня 2025, 12:20
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Ми розуміємо, наскільки важливим є вільний доступ до власних коштів, і хочемо надати роз’яснення щодо причин та подальших дій.

Блокування рахунку було здійснено в порядку частини 17 статті 86 Закону України «Про платіжні послуги», з метою перевірки законності фінансових операцій, що надходили на Ваш рахунок. Звертаємо увагу, що це є обов’язковою процедурою, передбаченою чинним законодавством, та застосовується виключно для забезпечення фінансової безпеки як клієнтів, так і банківської системи загалом.

Щоб якнайшвидше розблокувати рахунок, просимо Вас звернутись до найближчого відділення Банку для повторної ідентифікації та надання необхідного пакету документів, а саме:

* письмових пояснень щодо проведених фінансових операцій;
* підтвердних документів по надходженню коштів на рахунок;
* пояснень щодо суті та економічної доцільності фінансових операцій;
* пояснень стосовно пов’язаності операцій з підприємницькою діяльністю (за наявності такої).

Зі свого боку, співробітники Центру турботи Банку діяли виключно в межах встановлених правил та стандартів обслуговування, надаючи всю наявну інформацію в межах правового поля.

Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений у швидкому врегулюванні ситуації та наданні Вам повного доступу до рахунків.

Комментарии - 1

+
0
Unex Bank
Ответ банка
Unex Bank
1 июня 2025, 20:55
#
Вітаємо! Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію по Вашому відгуку, будь ласка, надайте додаткові дані: Ваше ПІБ та номер телефону. Після отримання цієї інформації ми зможемо оперативно перевірити ситуацію та надати вичерпне пояснення. Дякуємо за розуміння та співпрацю!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Все курсы банка

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Все курсы банка