Відгук про роботу служби підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Вітаємо! Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію по Вашому відгуку, будь ласка, надайте додаткові дані: Ваше ПІБ та номер телефону. Після отримання цієї інформації ми зможемо оперативно перевірити ситуацію та надати вичерпне пояснення. Дякуємо за розуміння та співпрацю!
- +
- 0
-
- orest frank
- 27 мая 2025, 14:46
- #
«Щодо розрахункових операцій та переказів, то Банк здійснює їх у повній відповідності до вимог чинного законодавства та нормативних документів НБУ, включно з регламентом роботи платіжної інфраструктури. Платежі виконуються у визначені строки, передбачені правилами СЕП»
Змушений вас, шановні, засмутити — ваш Банк ПОСТІЙНО порушує терміни обробки миттєвих платежів та платежів за картками.
Ваша служба підтримки схожа на сплячих бовдурів, котрі не тільки ніц не знають, а ще й дозволяють собі хизуватися власним невіглаством.
Стосовно «завжди на звязку», то у мене «висять» ПЯТЬ діалогів з минулого і позаминулого дня — БЕЗ відповідей. Певно регламент їх обробки також має певний стосунок до регламенту обробки платежів
Дякую. Прийнято рішення про припинення співробітництва і підтримки подальших ділових відносин з Unex Bank.
Змушений вас, шановні, засмутити — ваш Банк ПОСТІЙНО порушує терміни обробки миттєвих платежів та платежів за картками.
Ваша служба підтримки схожа на сплячих бовдурів, котрі не тільки ніц не знають, а ще й дозволяють собі хизуватися власним невіглаством.
Стосовно «завжди на звязку», то у мене «висять» ПЯТЬ діалогів з минулого і позаминулого дня — БЕЗ відповідей. Певно регламент їх обробки також має певний стосунок до регламенту обробки платежів
Дякую. Прийнято рішення про припинення співробітництва і підтримки подальших ділових відносин з Unex Bank.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Що не спитай — відповіді по півгодини, а то й по півдоби…
… компетенцій — нуль — хоче відповідає, не хоче — не відповідає такий собі опєратор Міша…
Платежі хочемо так проводимо, хочемо по іншому (а не так як у регламенті книжка від НБУ пише).
Не дуже рекомендую до постійної співпраці чи (не дай Боже!) щоденного користування
Ми у Центрі турботи Банку дотримуємось стандартів обслуговування, діємо в рамках наданих повноважень та забезпечуємо етичну, зважену і професійну взаємодію з клієнтами. У свою чергу, ми наголошуємо на взаємній повазі у спілкуванні та недопущенні особистих образ чи принижень, взаємному дотриманні права на честь та гідність.
Нашим пріоритетом є надання якісних відповідей. У деяких випадках оператор звертається до інших підрозділів Банку, аби надати клієнту виключно точну та підтверджену інформацію. Нам шкода, що для надання відповіді Вам нам знадобилося більше часу, ніж хотілося б.
Щодо розрахункових операцій та переказів, то Банк здійснює їх у повній відповідності до вимог чинного законодавства та нормативних документів НБУ, включно з регламентом роботи платіжної інфраструктури. Платежі виконуються у визначені строки, передбачені правилами СЕП.
Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та дякуємо за Вашу активну позицію. Завжди на зв`язку.