Постійна плутанина, затягування та ігнорування з боку банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Вітаємо! Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію по Вашому відгуку, будь ласка, надайте додаткові дані: Ваше ПІБ та номер телефону. Після отримання цієї інформації ми зможемо оперативно перевірити ситуацію та надати вичерпне пояснення. Дякуємо за розуміння та співпрацю!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Окремо хочу звернути увагу на хаотичну комунікацію: інформація, яку я отримую телефоном, у чаті мобільного застосунку та в повідомленнях — постійно відрізняється. Усі обіцянки «розібратися» та «передзвонити» залишаються лише словами.
Найбільш обурливим є те, що банк відмовляється надати офіційний документ, який би підтвердив закриття рахунку — попри мої численні прохання.
Коли я залишив офіційне звернення через підтримку, представник банку відповів: «Добре, уточню». Однак наступного дня просто припинив діалог — без жодного результату чи пояснення. Після цього — повна тиша.
👎 Такий рівень сервісу абсолютно неприйнятний. Якщо для вас важливі прозорість, відповідальність і повага до клієнта — раджу добре подумати, перш ніж зв’язуватися з цим банком.
Розуміємо Ваше занепокоєння, однак хочемо надати кілька важливих роз’яснень щодо процесу закриття рахунків.
У Банку картки закриваються відразу після оформлення відповідної заяви. Водночас закриття саме карткових рахунків відбувається у стандартний термін до 45 робочих днів, що передбачено внутрішніми регламентами банку, зокрема Договором про комплексне банківське обслуговування. Це не є затягуванням, а загальноприйнятою практикою банківської сфери.
Щодо отримання підтвердження про закриття — документ про це формується після завершення всіх технічних процедур, і ми обов’язково його надамо у зручному для вас форматі.
Також хочемо запевнити Вас, що у межах кожного звернення працівники Банку діють виключно відповідно до затверджених стандартів обслуговування, включаючи фіксацію запиту, консультацію клієнта та перенаправлення звернення до профільного підрозділу за необхідності.
Дякуємо, що звернулися до нас і даєте можливість ставати кращими!
Завжди на зв`язку та готові допомогти!