Довге відкриття картки та відсутність інформації
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- kuskusme876
- 12 мая 2025, 18:32
- #
9 травня оператором підтримки, було чітко повідомлено, щоб я очікував смс протягом дня, навіщо тоді повідомляти ці строки, якщо вони не відповідають дійсності, а процедура не має чітко регламентованих строків. Якщо Вас дійсно цікавить описаний випадок, можете звернутися в особисті повідомлення за детальнішою інформацією, дякую!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Юнекс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.55 |
| USD | 41.7 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Процес відкриття банківських продуктів включає в себе як автоматичні, так і ручні етапи опрацювання. У ряді випадків, навіть після успішного подання заявки, може бути застосовано додаткове опрацювання в рамках належної перевірки — це передбачено вимогами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Застосування подібної процедури — це стандартна частина банківської діяльності, яка проводиться для забезпечення прозорості, законності та безпеки фінансових операцій. Доки не буде успішно завершена належна перевірка — надсилання СМС-посилання для підписання документів є неможливим.
Варто враховувати, що подібне опрацювання не має чітко регламентованих строків, оскільки обсяг і характер перевірки можуть відрізнятись залежно від продукту, типу операції та інших факторів. Саме тому фахівці служби підтримки надають саме таку відповідь, що є дотриманням як внутрішніх стандартів обслуговування так і чинного законодавства України.
Ми цінуємо Ваш інтерес до продуктів Банку. Після успішного завершення всіх процедур, передбачених нормативними вимогами, можливість підписання документів буде доступна автоматично — ви отримаєте відповідне СМС-повідомлення.