Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Довге відкриття картки та відсутність інформації

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kuskusme876 12 мая 2025, 13:44
8 травня подав заявку на відкриття нового продукту від банку, картки «SMART». Заявка потрапила на ручне опрацювання — добре, очікую на смс з посиланням на підписання документів. Пройшов цілий день 8 травня — смс немає, звернувся у підтримку, відповідь «Так, заявка є, але вона попала на додаткову перевірку», добре очікую, наступний день (9 травня) смс також немає, пишу до підтримки відповідь наступна — «Очікуйте на смс протягом дня». Дотепер смс я так і не отримав, продукт не відкрив, а відповідь підтримки «Ваша заявка на опрацюванні. Терміні не повідомляють (термінів опрацювання)», як і раніше не надає ніякої чіткої відповіді.
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 12 мая 2025, 17:59
Дякуємо за Ваше звернення та ґрунтовний опис ситуації!

Процес відкриття банківських продуктів включає в себе як автоматичні, так і ручні етапи опрацювання. У ряді випадків, навіть після успішного подання заявки, може бути застосовано додаткове опрацювання в рамках належної перевірки — це передбачено вимогами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Застосування подібної процедури — це стандартна частина банківської діяльності, яка проводиться для забезпечення прозорості, законності та безпеки фінансових операцій. Доки не буде успішно завершена належна перевірка — надсилання СМС-посилання для підписання документів є неможливим.

Варто враховувати, що подібне опрацювання не має чітко регламентованих строків, оскільки обсяг і характер перевірки можуть відрізнятись залежно від продукту, типу операції та інших факторів. Саме тому фахівці служби підтримки надають саме таку відповідь, що є дотриманням як внутрішніх стандартів обслуговування так і чинного законодавства України.

Ми цінуємо Ваш інтерес до продуктів Банку. Після успішного завершення всіх процедур, передбачених нормативними вимогами, можливість підписання документів буде доступна автоматично — ви отримаєте відповідне СМС-повідомлення.

Комментарии - 1

+
0
kuskusme876
kuskusme876
12 мая 2025, 18:32
#
9 травня оператором підтримки, було чітко повідомлено, щоб я очікував смс протягом дня, навіщо тоді повідомляти ці строки, якщо вони не відповідають дійсності, а процедура не має чітко регламентованих строків. Якщо Вас дійсно цікавить описаний випадок, можете звернутися в особисті повідомлення за детальнішою інформацією, дякую!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Все курсы банка

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.55
USD 41.7 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Отзывы о Юнекс Банке 📝 / Довге відкриття картки та відсутність інформації