Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить

Удержание денег

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
AmbasadorForbea 27 января 2025, 11:26
Уже больше чем пол года банк заблокировал счета и удерживает деньги ссылаясь на проверку, при этом не запрашивая никаких документов.
Решил позвонить им недавно, сказали подавайте заяву на закрытие (первые не звонили никогда, клиентоориентированность 0)
Подал заяву на закрытие, прошло 45 дней, деньги так и не отдали.
Решил набрать им, они говорят после того как я подал заяву банк решил запросить документы у вас о сути операций, но забыли вам набрать и сообщить об этом.
Ужас, а не банк, не рекомендую никому если вам дороги ваши нервы.
Деньги по сути украли и не возвращают
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 27 января 2025, 12:38
Дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо ваше занепокоєння і хочемо пояснити ситуацію, яка могла виникнути.

Після подання заяви на закриття рахунку процедура повернення коштів вимагає виконання низки обов’язкових дій, передбачених законодавством України та внутрішніми регламентами банку. Зокрема, для коректного завершення процесу в заяві обов’язково мають бути вказані реквізити вашого особистого рахунку в іншому банку, на який необхідно здійснити переказ залишку коштів. Якщо такі реквізити не були надані або були вказані некоректно, це могло спричинити затримку виконання заявки.

Крім того, згідно з вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом», банк має право запросити у клієнта додаткові документи для підтвердження джерел коштів та суті операцій, якщо це є необхідним. Це стандартна процедура, яка застосовується у всіх банках і спрямована на забезпечення відповідності законодавству та гарантій безпеки фінансових операцій.

Ми розуміємо, що ситуація із тривалим очікуванням може викликати незадоволення, однак зазначені процедури є обов’язковими для виконання. У випадку, якщо документи чи реквізити не були надані вчасно, процес переведення коштів дійсно може затримуватися до моменту отримання необхідної інформації.

Після завершення усіх перевірок та опрацювання заявви кошти будуть перераховані на вказаний вами рахунок, як це передбачено умовами Договору про комплексне банківське обслуговування.

Дякуємо за розуміння! Ми діємо виключно в межах чинного законодавства та з урахуванням ваших інтересів.

Комментарии - 3

+
0
Pumbovik
Pumbovik
27 января 2025, 12:49
#
А вы типа полгода спокойно на месте сидели и все равно было на заблокированные деньги? Крипта, казино?
+
0
AmbasadorForbea
AmbasadorForbea
27 января 2025, 13:53
#
Нет, звонил минимум 2 раза в неделю, ответ был только ждите Никакой конкретики Никаких сроков
+
0
AmbasadorForbea
AmbasadorForbea
27 января 2025, 13:55
#
Проблема не решена, счет все так же открыт, деньги все так же не переведены! Сроки регламента нарушены
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.52
USD 41.3 41.72
Все курсы банка

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.52
USD 41.3 41.72
Все курсы банка