Картки заблоковані півроку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Pixelman95
- 20 июля 2024, 23:52
- #
Я був в поліції - мені сказали що на мене нема заяв чи проваджень! Від вас жодної комунікації за весь час — мені навіть не вказали за яке зарахування є «заява», не попросили жодних пояснень за що були отримані кошти і тд. І як же вашій «службі безпеки» стало відомо про аналогічні випадки, якщо у нас діє банківська таємниця!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Юнекс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.35 | 45.8 |
USD | 41 | 41.51 |
Все курсы банка |
На гарячій лінії сказали що служба безпеки проводить перевірку транзакцій по картам, строки їм не повідомляють.
Через місяць знов звернувся, сказали що передадуть запит і зі мною зв’яжуться.
Подзвонив спеціаліст, сказав що є скарга на платіж, і заява в поліцію.
Я сказав що можу надати будь які підтвердження до платежу, але він не сказав на який платіж скарга, і що нічого від мене не потрібно. Що в мене немає власних коштів на картах, тільки кредитні, що я нічого не втрачаю і краще щоб я закрив рахунок.
Я сказав що рахунок закривати не хочу, хочу розблокувати картки і готовий надати всю необхідну інформацію.
Відповів що тоді чекайте на розслідування службою безпеки.
В квітні написав в чат, що моя карта заблокована вже 5 місяців, що я звертався в поліцію і там сказали що на мене немає ніяких заяв чи справ.
Оператор написав те саме що й в листопаді — триває розслідування службою безпеки банку, строки не повідомляють. Що залишать заявку і зі мною обов’язково зв’яжуться. Пройшло 2 місяці, ніхто не зв’язався.
Повезло що на рахунках немає особистих коштів, але хочеться добитись справедливості і розблокування рахунків.