Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
virusolog 21 июня 2024, 6:53
Не знаю кому як, а як на мене — банк не дуже гарний.
Додаток обіцяли зробити — не зробили. За те, що оплачував хостинг у Європі та отримував кешбек — картку заблокували на 6 місяців і потім тільки відмовили в обслуговуванні, і то після того як я запитав, а так би мовчали. Тож будьте обережні з оплатами в Європі.

Найгірше те, що карту закрили. Без пояснення причин і без порушень з мого боку.

З криптою не працюю. У гемблінги та азартні ігри не граю. Крім покупок у звичайних магазинах та покупок за кордоном (оплата хостинг послуг), більше нічого не робив. А карту примусово заблокували на 6 міс., а далі якби не питав, то й не відповіли б. І при черговому зверненні на підтримку (1 раз на 2−3 місяці останніх), сказали закрити картку та рахунок. Тому що відмовлено в обслуговуванні.

Поза тим, що при блокуванні не було жодного повідомлення, після запиту на підтримку, там теж не знають за що і як. І відразу повідомили, що у них часто бувають блокування, і це може тривати не один місяць і звертайтеся до них самі, щоб дізнатися, що у вас з картою і вашими грошима на ній. І розблокують вам її або уточнять щось, або викинуть з незрозумілих причин. Оператори зовсім не грамотні, працювати не вміють з клієнтами, якщо вас щось не влаштовує в банку і ви залишаєте їм побажання, зауваження — вас просто ігнорують. Відповідь від оператора дуже тривала і це тільки в робочий час, в нічний або вечірній, можете забути що вам хтось відповість не те що швидко, а й не дуже швидко. А якщо відповість, то питання не вирішить, бо всі питання вирішуються лише з 9 ранку. Косять під Моно та пишуть не тих. підтримка, а «Центр турботи», хоча турботи просто не помічено.

Карта використовувалася лише під кешбек та накопичення на залишок. Всі перекази на карту були з моєї ж карти, тільки іншого банку. Мабуть я їх трохи задовбав запитами, що щось не працює і просто набрид такий клієнт.

Дуже дивно, що клієнтам, які щось купують тільки з к/б і зберігають гроші на карті для заробітку на залишок можуть і відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин.

Хоча за відгуками бачу, що намагаються набрати базу клієнтів, а тих, хто сам прийшов і з ними працював — виганяють.
Юнекс Банк
Ответ банка
24 июня 2024, 11:30
Дякуємо, що виділили час і поділились своєю ситуацією.
В першу чергу, хочемо відзначити, що у нас дійсно підвищений попит на обслуговування, тому можлива затримка у відповіді, але ми робимо все можливе, щоб відповісти якнайшвидше.

Також повідомляємо Вам про те, що Ваші рахунки були заблоковані службою безпеки Банку у зв’язку з встановленням правомірності платіжної операції.
Згідно з ч. 17 ст. 86 Закону України «Про платіжні послуги» надавач платіжних послуг, що обслуговує неналежного отримувача, для встановлення правомірності платіжної операції у разі опротестування неналежної платіжної операції платником та/або на вимогу надавача платіжних послуг платника зобов’язаний заблокувати кошти в сумі неналежної платіжної операції на рахунку неналежного отримувача на строк до 30 календарних днів.

Додатково зазначаємо, що на період дії блокування будь-який рух коштів по рахунку є неможливим, у т. ч. зняття коштів, безготівковий переказ коштів тощо.
На Ваше ім'я наявний ЄРДР№ **** від 06.12.2023 і саме через це розблокування картки було неможливим.

Щоб бути переконаним, що кримінальне провадження відкрите, потрібно отримати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, рекомендуємо звернутись із відповідним запитом в органи національної поліції. Також отримати витяг можливо в додатку «Дія», завантажити його можна у розділі Послуги.

Комментарии - 2

+
0
virusolog
virusolog
26 июня 2024, 23:03
#
А вам на жаль я «дякую» сказати не можу, тому що ви не розібралися в ситуації. І мабуть перевірили по якійсь базі моє ПІБ, і видало людину з такими ж ПІБ як у мене, тільки з іншою датою народження та іншим ІПН. І ви не розбираючись, змусили мене закрити рахунок і заблокували картку. Хоча у мене з усіх баз немає НІЧОГО! Ні Дія, ні жоден реєстр не видає жодного ЄРДР. Тож будьте ласкаві, перевірити все ще раз і переконатися, що я не заплямований ніякими ЄРДР і на мені нічого немає того, про що ви говорите і пишете. І перш ніж писати таке, потрібно ретельно перевіряти, оскільки це вже наклеп, а він карається законом Стаття 151/1.

Якщо у вас є питання — ви завжди могли зі мною зв’язатися по телефону і уточнити всю інформацію, що вас цікавить.
+
0
Unex Bank
Ответ банка
Unex Bank
18 июля 2024, 12:31
#
Дії банку є законними відповідно до частини 17 статті 86 Закону України «Про платіжні послуги». Ми завжди готові до відкритої дискусії. Нажаль, нам не вдалося дозвонитись до Вас, але ми готові обговорити це питання далі в чаті : viber://pa?chatURI=unexbank__bot
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Отзывы о Юнекс Банке 📝 / Відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин