Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
virusolog 21 июня 2024, 6:53
Не знаю кому як, а як на мене — банк не дуже гарний.
Додаток обіцяли зробити — не зробили. За те, що оплачував хостинг у Європі та отримував кешбек — картку заблокували на 6 місяців і потім тільки відмовили в обслуговуванні, і то після того як я запитав, а так би мовчали. Тож будьте обережні з оплатами в Європі.

Найгірше те, що карту закрили. Без пояснення причин і без порушень з мого боку.

З криптою не працюю. У гемблінги та азартні ігри не граю. Крім покупок у звичайних магазинах та покупок за кордоном (оплата хостинг послуг), більше нічого не робив. А карту примусово заблокували на 6 міс., а далі якби не питав, то й не відповіли б. І при черговому зверненні на підтримку (1 раз на 2−3 місяці останніх), сказали закрити картку та рахунок. Тому що відмовлено в обслуговуванні.

Поза тим, що при блокуванні не було жодного повідомлення, після запиту на підтримку, там теж не знають за що і як. І відразу повідомили, що у них часто бувають блокування, і це може тривати не один місяць і звертайтеся до них самі, щоб дізнатися, що у вас з картою і вашими грошима на ній. І розблокують вам її або уточнять щось, або викинуть з незрозумілих причин. Оператори зовсім не грамотні, працювати не вміють з клієнтами, якщо вас щось не влаштовує в банку і ви залишаєте їм побажання, зауваження — вас просто ігнорують. Відповідь від оператора дуже тривала і це тільки в робочий час, в нічний або вечірній, можете забути що вам хтось відповість не те що швидко, а й не дуже швидко. А якщо відповість, то питання не вирішить, бо всі питання вирішуються лише з 9 ранку. Косять під Моно та пишуть не тих. підтримка, а «Центр турботи», хоча турботи просто не помічено.

Карта використовувалася лише під кешбек та накопичення на залишок. Всі перекази на карту були з моєї ж карти, тільки іншого банку. Мабуть я їх трохи задовбав запитами, що щось не працює і просто набрид такий клієнт.

Дуже дивно, що клієнтам, які щось купують тільки з к/б і зберігають гроші на карті для заробітку на залишок можуть і відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин.

Хоча за відгуками бачу, що намагаються набрати базу клієнтів, а тих, хто сам прийшов і з ними працював — виганяють.
Юнекс Банк
Ответ банка
24 июня 2024, 11:30
Дякуємо, що виділили час і поділились своєю ситуацією.
В першу чергу, хочемо відзначити, що у нас дійсно підвищений попит на обслуговування, тому можлива затримка у відповіді, але ми робимо все можливе, щоб відповісти якнайшвидше.

Також повідомляємо Вам про те, що Ваші рахунки були заблоковані службою безпеки Банку у зв’язку з встановленням правомірності платіжної операції.
Згідно з ч. 17 ст. 86 Закону України «Про платіжні послуги» надавач платіжних послуг, що обслуговує неналежного отримувача, для встановлення правомірності платіжної операції у разі опротестування неналежної платіжної операції платником та/або на вимогу надавача платіжних послуг платника зобов’язаний заблокувати кошти в сумі неналежної платіжної операції на рахунку неналежного отримувача на строк до 30 календарних днів.

Додатково зазначаємо, що на період дії блокування будь-який рух коштів по рахунку є неможливим, у т. ч. зняття коштів, безготівковий переказ коштів тощо.
На Ваше ім'я наявний ЄРДР№ **** від 06.12.2023 і саме через це розблокування картки було неможливим.

Щоб бути переконаним, що кримінальне провадження відкрите, потрібно отримати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, рекомендуємо звернутись із відповідним запитом в органи національної поліції. Також отримати витяг можливо в додатку «Дія», завантажити його можна у розділі Послуги.

Комментарии - 1

+
0
virusolog
virusolog
26 июня 2024, 23:03
#
А вам на жаль я «дякую» сказати не можу, тому що ви не розібралися в ситуації. І мабуть перевірили по якійсь базі моє ПІБ, і видало людину з такими ж ПІБ як у мене, тільки з іншою датою народження та іншим ІПН. І ви не розбираючись, змусили мене закрити рахунок і заблокували картку. Хоча у мене з усіх баз немає НІЧОГО! Ні Дія, ні жоден реєстр не видає жодного ЄРДР. Тож будьте ласкаві, перевірити все ще раз і переконатися, що я не заплямований ніякими ЄРДР і на мені нічого немає того, про що ви говорите і пишете. І перш ніж писати таке, потрібно ретельно перевіряти, оскільки це вже наклеп, а він карається законом Стаття 151/1.

Якщо у вас є питання — ви завжди могли зі мною зв’язатися по телефону і уточнити всю інформацію, що вас цікавить.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 45.13
USD 40.6 41.35
Все курсы банка

Курс валют в Юнекс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 45.13
USD 40.6 41.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Отзывы о Юнекс Банке 📝 / Відмовляють в обслуговуванні без пояснення причин