Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе ставлення погрози

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mari30 10 апреля 2024, 19:59
З початку роботи з банком почались дзвінки з нав’язування карток банку на відмову ніяк не реагували потім вийшло так що пропустили один платіж так як я була в лікарні а чоловік на передовій почались дзвінки з погрозами з різних номерів терміново сплатити прострочення або справа погано закінчиться потім особисті погрози дівчина типу працівник банку спілкується не коректно може дзвонити в будь-який час доби по відео зв’язку більше нема бажання мати щось спільне з цим банком
Юнекс Банк
Ответ банка
16 апреля 2024, 12:24
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напиши нам у чат https://t.me/UnexBank_support_bot — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за твою небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.
Минфин
Ответ администратора
12 апреля 2024, 16:14
Відгук не зарахований (на 12.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банк

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться