Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не зацікавлені допомогти клієнту!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
paliina 11 марта 2024, 11:22
На Жилянській, 75 здійснювала транзакцію на поповнення своєї картки. Після цього на банкоматі з’явилося вікно про помилку і про те що банкомат не працює. Я зателефонувала на гарячу лінію і мені створили заявку. Через 2 дні мені прийшла відмова, типу з банкоматом все ок. Потім я звернулася в сам банк, але дівчина відповіла, що нічим не можу допомогти, що телефонуйте, мовляв, знову на гарячу лінію. І так по 10 колу… І вже не пам’ятаю на який раз, картка поповнилася… Не хочу більше мати справу з Юнекс Банком!!!
Юнекс Банк
Ответ банка
Unex Bank 20 марта 2024, 15:52
Вітаємо! Щиро дякуємо за такий чесний фідбек! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону та коли сталась ситуація, — це допоможе нам якнайшвидше розібратись у ситуації, що склалася, та знайти найкраще рішення. Дякуємо за небайдужість — це важливо для нас, адже допомагає ставати краще.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Юнекс Банк 💰 / Отзывы о Юнекс Банке 📝 / Не зацікавлені допомогти клієнту!