Депозити і настирливість співробітників банку.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Відкрито декілька депозитів у банку.Так ось перед закінченням строку депозита, а буває що і після закінченнія строку, шо дивно, постійно дзвонить співробітник банку.Дзвонить завжди в незручний час, бувало що і у вихідний день! Мета дзвінка, це дізнатися, що ви надалі будете робити зі своїми грошима.Дуже дратує.Відмовитись від таких дзвінків неможливо, при зверненні на гарячу лінію відрегували відмовою та роз’яснили, що це така політика банку.Я дуже нервово реагую на дзвінки з банку, а тут такий терор.Жах!!! Заспокоює те, що співробітник завжди дзвонить з одного номеру і його можна занести в чорний список.
Ответ банка
Unex Bank
21 марта 2024, 15:59
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Звісно, нам дуже прикро за саме такий досвід із нашим банком. Будь ласка, напишіть свій номер телефону і ми видалимо його зі списку.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий