«високий» рівень консультантів колл-центру
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Завжди реєструвалась на кешбеки від Юнекс Банку. Хотіла зареєструватись в липні. Але так як я в червні змінила фінансовий номер телефону, при вводі нового фінансового номера, з’являється повідомлення, що даний номер не зареєстровано в системі. Перевірте введення і повторіть ще раз. Разів з п’ять зверталась в колл-центр, хотіла з’ясувати свій фінансовий номер телефону і чому я не можу зареєструватись. Найадекватніша відповідь була це спробувати ще раз ввести номер телефону. Зареєструватись я не змогла, і так як я є клієнтом Юнекс банку, в мене питання, чи все добре в Юнекс банку, якщо він так економить на своїх кеш беках?
Написать комментарий