Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Юнекс Банка: Киев, ул. Васильковская, 14

Адрес:
Киев, ул. Васильковская, 14
Телефон:
(067) 323-03-90
Время работы:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
11 июля 2025, 9:42
Мала досвід кредитуватися в Юнекс-банку.
21.04.2025 по телефону на моє питання, яку суму я маю сплатити, щоб закрити кредит, оператор назвав 17648 і довідкой підтвердили.
Натяку писати заяву про закриття кредиту не було.
Я сплатила названу суму і одержала повідомлення телефоном з банку, що 17648 грн в погашення кредиту № 84.8928.0624. одержано.
Проте кошти, як виявилось, не були зараховані банком у квітні.
Сплачені кошти в квітні «притримали», борг не списали, додаткові суми нарахували.
ЖОДНОГО повідомлення про оплату будь-якої суми в травні не надходило.

Натомість у червні 2025 року з боку банку було розпочато систематичну агресивну інформаційну кампанію — телефонні дзвінки людьми, спам ботами, смс-повідомлення (до 20 дзвінків на день)

Цей психологічний тиск і знущання над клієнтом
«прикрасила» «родзинка» — колл-центр Юнекс-банку.

13.06.2025 оператор Володимир назвав для закриття кредиту суму 2 564 грн,
16.06.2025 смс-повідомлення наполягало сплатити 1 466 грн,
17.06.2025 оператор Руслан з номером 8052 вимагав сплатити вже 5 128 грн.
А ще була Лариса з номером 80−17, яка 22 хвилини рахувала «щось» і намагалась давати не кваліфіковані плутані відповіді.
На питання, як утворилась сума, відповідь у всіх однакова: «згідно договору».
Диво Юнекс-банку: договір один, а суми різні.

Професійність операторів «зашкалює» в маніпуляції, а навмисна непослідовність у нарахуваннях, дезінформація клієнта носить ознаки організованого шахрайства.

Я письмово неодноразово через чат колл-центру зверталась до Голови правління Юнекс — банку Івана Світека з проханням надати офіційну відповідь, чому кошти не зараховані в квітні, проте отримую лише шаблонну формальну відповідь, що кредит закрито (схоже від тих же диво-операторів).
Чесність та порядність Юнекс-банку викликає великі сумніви, бо зв’язатися з керівництвом НЕМОЖЛИВО — відповідь колл-центру.
Скріншоти листування з колл-центром Юнекс-банку можу надати в підтвердження.

Вважаю, що дії АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» є такими, що порушують Закон України «Про захист прав споживачів фінансових послуг», а також мають ознаки шахрайства та прихованого нарахування банком додаткових комісій.
Сума вимушеної переплати 2563,35 грн.
Прошу керівництво Юнекс — банку розібратися та повернути мені надмірно сплачені 2563, 35 грн. за кредитом № 84.8928.0624.
Комментарии (2)
Ответ банка
Юнекс Банк
UnexBankUA
11 июля 2025, 17:49
Дякуємо за зворотній зв'язок та надану інформацію.

Підтверджуємо, що 21.04.2025 оператор Банку дійсно озвучив вам суму 17 648 грн як актуальну на той момент до повного погашення кредиту. Також ця інформація була зафіксована у довідці.

Водночас, відповідно до пункту 3.16 Правил надання споживчого кредиту, для дострокового закриття кредиту Вам необхідно було подати відповідну заяву. Лише за цієї умови внесені кошти відразу спрямовуються на повне погашення кредиту. Оскільки Ви не подали заяву на дострокове погашення, кошти залишились на транзитному рахунку й були автоматично зараховані лише в чергову розрахункову дату згідно з умовами кредитного договору. За цей період, відповідно до договору, відбулося нарахування комісії, що і вплинуло на загальну суму зобов’язань. Звертаємо Вашу увагу, що з усіма умовами кредитування, включно з процедурою дострокового погашення, ми ознайомили Вас при оформленні кредиту, про що і свідчить Ваш підпис у відповідному ознайомленні.

У зв'язку з тим, що Ви невчасно вносили щомісячні обов'язкові платежі та порушували умови кредитного договору, з Вами контактував підрозділ з роботи з простроченою заборгованістю. Всі дії здійснювались у межах чинного законодавства. Співробітники зазначеного підрозділу пояснили причину виникнення прострочки та надали актуальну суму до погашення на відповідну дату.

Додатково 13.06.2025 оператор Центру турботи Банку Володимир повідомив Вам актуальну суму до повного погашення станом на відповідну дату та нагадав про необхідність написання заяви на дострокове закриття.

Ваше письмове звернення до Голови Правління Банку ми офіційно зареєстрували і розглянули у встановленому законодавством порядку. Відповідь надіслали на Вашу електронну адресу та здійснили відправлення через Укрпошту 10.07.2025. До відповіді ми також додали довідку, що підтверджує повне виконання Вами зобов’язань по кредиту.

Якщо у Вас залишилися додаткові питання, ми завжди на зв`язку та готові допомогти.
1 не засчитана
11 мая 2025, 1:06
Замовив картку на початку серпня 2024р., перевів на криптогаманець 1000 usdt, вони також відображались в гривнях. Десь в середені лютого вивів 100usdt. Залишилось відповідно 900 usdt. Далі в кінці березня спробував зайти в застосунок WELD MONEY, але ніяк не виходить це зробити. Система не генерує 4 -и контрольних цифри. А відтак не має можливості а ні перевірити наявність залишка на криптогаманці, а ні перевести кошти на біржу. Мої звернення до тех. підтримки марні, кажуть в нас виникли технічні проблеми і …чекайте на їх усунення. Але скоріш за все виглядає як звичайний кидок на гроші. Доречі, фінансова установа банк Юнекс, на базі якого був впроваджений цей проект, ніяку фінансову відповідальність не несе. Каже що жодної гривні на ваш картковий рахунок не було заведено/виведено. Короче SCAM звичайний (((
Комментарии (2)
Ответ банка
Юнекс Банк
UnexBankUA
12 мая 2025, 18:12
Дякуємо за Ваше звернення!

Звертаємо увагу, що Банк не має жодного відношення до криптогаманця WELD MONEY. Ми не впливаємо на функціональність застосунку або платформи WELD MONEY.

Банк не отримував від WELD MONEY коштів для зарахування на Ваш рахунок, і відповідно жодних рухів по рахунку за згаданою сумою не зафіксовано.
1
27 февраля 2025, 22:46
В декабре заблокировали карту и попросили предоставить документы происхождения средств. Но на носу были праздники и решил заняться после. В конце января вижу что карты уже нету в приложении. По звонку на гарячу линию узнаю что счёт закрыли и деньги (2930грн) лежат на транзитом счёте, и при переводе их в другой банк они сдирают 20% независимо от суммы. При этом никто не предупреждал сколько даётся времени при предоставлении документов происхождения средств и сути транзакций, никто не уведомил что счёт закроют втихаря. Но понятно что захотели ПОИМЕТЬ БОЛЬШИЕ проценты с денег. Если 100тыс бы лежало то содрали бы так же 20тыс. Это нормально в наше время? Чего сразу всю сумму себе не забирать? Если воровать то воровать по крупному?!
Комментарии (2)
Ответ банка
Юнекс Банк
UnexBankUA
28 февраля 2025, 18:06
Дякуємо за ваше звернення. Нам прикро, що ця ситуація виникла. Але банк працює виключно у законодавчому полі, і діє згідно законодавчих вимог. Ми хочемо детально пояснити дії банку у подібних ситуаціях.
Ваш рахунок було закрито на підставі частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Якщо банк запитує документи щодо походження коштів, а клієнт не надає їх протягом тривалого часу, банк, відповідно до закону, повинен припинити ділові відносини із клієнтом. Згідно законодавства, усі виплати клієнтам у разі закриття рахунку здійснюються виключно у безготівковій формі. Це означає, що кошти можуть бути перераховані тільки на інший банківський рахунок. Щодо 20% комісії при переказі коштів на інший банк, узгодженої Тарифним комітетом – вона застосовується саме у випадках, коли банк самостійно припиняє співпрацю з клієнтом через ненадання необхідних документів або інші обставини, визначені законодавством. Ця комісія є частиною Правил обслуговування і стосується всіх клієнтів у подібних ситуаціях.
Вашу картку було заблоковано у грудні. Ми розуміємо, що ви готувалися до свят. Але перевірка фінансових операцій є обов’язковою процедурою для всіх банків. З моменту блокування картки у вас була можливість звернутися до банку і, якщо не надати документи одразу, то хоча б погодити дату надання необхідних документів вами. Банк зі свого боку надав можливості для врегулювання питання, однак ви їх проігнорували, нажаль.

Ми вдячні вам за співпрацю і за вибір продуктів Unex Bank. Сподіваємося на ваше розуміння наших дій у цій ситуації.
1
16 июля 2024, 10:06
Такої безвідповідальної контори ще не зустрічав. Комісії ЗА ВСЕ!, затримки переказів, постійно потрібно витрачати по пів години для підключення оплати в інтернеті(галочки в додатку немає), заблокували картку, попросили надати відомості про дохід, надав, але їм не підходить, іншим банкам підходять, а вони або шахраї або НЕКОМПЕТЕНТНІ! Написав заяву на розірвання відносин, сказали кошти з картки повернуть на протязі 45 днів, періодично хотів спитати на якому єтапі закриття і о чудо з мого номера телефону підтримка слухавку не бере і на жоден месенджер жодної відповіді, звісно пройшло вже більше 45 днів і сьогодні нарешті дозвонився і в службі підтримки заявляють, що ваша заява фуфло це ми з вами будемо розривати відносини, очікуйте. Це на голову не налазить. Просто свавілля!!! Буду звертатись з цього приводу до суду. Нікому не раджу цю контору якщо не хочете проблем або пригод!!!
Комментарии (6)
Ответ банка
Юнекс Банк
18 июля 2024, 12:22
Вітаємо! Нам шкода, що так сталося. Ми готові вирішити цю ситуацію, але для цього нам потрібні деякі дані від Вас. Будь ласка, надайте додаткову інформацію, щоб ми могли ретельно розглянути Вашу ситуацію та знайти оптимальне рішення. Наш запит вже у Вас в особистих повідомленнях.

Дякуємо за розуміння.
5 не засчитана
4 января 2024, 8:42
Менеджери дуже фахові та підходять персонально до вирішення кожного питання. Особлива подяка менеджерці Ользі — замовлення валюти, попередження про зміни та швидке вирішення всіх питань по зняттю коштів.
Написать комментарий
Ответ банка
Юнекс Банк
UnexBankUA
21 марта 2024, 16:20
Дякуємо за теплі слова! Ми приділяємо велику увагу турботі про клієнтів і щасливі, що ви це відзначили :) У Unex Bank завжди вам раді!
5
12 сентября 2022, 16:17
Являюсь клієнтом банку близько року, знайомий порекомендував скористатись послугами. Відкрила картку для власних потреб, приємно здивував відсоток на залишок в розмірі 6%, плюс ще відкрила валютну карту (один з небагатьох банків в якому відсутня комісія за зняття валюти з рахунку).
Персонал доволі компетентний, дівчата на відділенні відразу запропонували відповідні умови, що мене влаштували (відразу було видно клієнтоорієнтованість співробітників).
Доречі на відділенні теж можна оформити і страховку (авто чи життя), що значно дешевше ніж в страховій, що теж здивувало.
Загалом обслуговуванням на відділенні задоволена. Буду звертатись і надалі.
Написать комментарий
2
14 января 2022, 12:38
Решил оформить депозит в банке в отделении на Паньковской. Перезвонил в 11:45 в отделение через Гарячую линию банка. Меня соединили с сотрудницей отделения. Я задал всего 2 вопроса, поскольку всю информацию заранее узнал на сайте, а именно:
1. Какая максимальная ставка при размещении вклада с ежемесячной выплатой и пополнение (часто в банках есть акции, которые дают + к ставке)
2. Какая максимальная сумма пополнения вклада (на сайте такой инфорации НЕТ).
Если с первым вопросом кое-как справились, то со вторым началась ДИЧЬ.
Оказывается условия на сайте отличаются от реальных, на сайте информация не обновляется оперативно и пополнять можно максимум на сумму в месяц не более чем первоначальная.
Перезвонил повторно в 11:54 на гарячую линию и сотрудница Контакт-центра обьяснила, что информация на сайте все-таки правильная и пополнять можно до 300000 и только первую половину срока депозита!
Решил еще раз переспросить в центральном отделении на Жилянской, перезвонил, ждал 10 МИНУТ с 12:15, пока в отделении на Жилянской взяли телефонную трубку!!! 10 МИНУТ ЖДАЛ!!!
Сотрудник обяснил, что НЕДАВНО была новая информация по условиям депозитов, оказывается пополнять можно действительно на сумму не более первоначальной в месяц, но КРОМЕ первого и последнего месяца! На сайте совсем по другому!
Чтоб узнать точную элементарную информацию нужно почти ПОЛЧАСА времени и 3 раза перезванивать в БАНК!
Новинский, займись своим банком, его скоро развалят сами сотрудники своей некомпетентностью!
Комментарии (1)
5 не засчитана
25 декабря 2020, 12:08
Розглядала різні варіанти, для відкриття рахунку. Зупинилася на цьому Виборі, за порадами і відгуками. Вирішила інвестувати накопичення і у мене вийшло. За допомогою інтернету і цієї карти, з дому виконую будь-які операції.
Мій друг інвестує близько 5 років, за допомогою цього банку, послухала пораду і не пошкодувала.
Переваги: всі операції за часом і платити за них нічого не потрібно. Де зараз знайти безкоштовне обслуговування? Коли жила в Росії користувалася послугами Тінькофф банку, завжди платне обслуговування було.
У наш час у всіх людей є карти, це зручно. Не буду співати дифірамби, але з усього що у мене було з карт, ця подобається. Без мінусів.
Написать комментарий
Ответ администратора
Минфин
27 декабря 2020, 11:00
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 27.12.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
5 не засчитана
21 декабря 2020, 15:26
Заказала кредитную карточку Unex Bank. Перед Новым годом это самое лучшее решение, так как год был тяжёлым, а подарки хочется сделать родным и близким. Карточку доставили домой, счастливая выбираю подарки.
Написать комментарий
Ответ администратора
Минфин
23 декабря 2020, 18:22
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 23.12.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
5
15 декабря 2020, 14:07
Несколько месяцев назад я стал клиентом Юнекс банка. В поисках наличных денег, просматривал различные варианты и остановился на этом банке, так как понравились условия предоставления кредита. С оформлением заявки на кредит на 20 тысяч гривен проблем не возникло, на сайте банка быстро заполнил заявку и отправил на одобрение. В скором времени мне перезвонил менеджер и уточнил некоторые вопросы, затем сообщил о положительном решении. Понравилось, что для оформления договора не потребовался поручитель и доказательство моей платежеспособности, даже не обратили внимание, что у меня есть не погашенные кредиты. С меня требовался паспорт. Кредит мне дали на 12 месяцев, четко расписали график погашения с основной суммай кредита и процентами. Для погашения кредита не нужно посещать офис, а можно погошать переводом. Также предусмотрено досрочное погашение кредита, без применения штрафных санкций, думаю через пару месяцев смогу воспользоваться этой возможностью. Пока я доволен работай банка, платежи по кредиту делаю своевременно.
Написать комментарий
Страницы: 12

На странице собрана вся информация про отделение Юнекс Банка по адресу Киев, ул. Васильковская, 14.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Юнекс Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Юнекс Банка  расположенном по адресу Киев, ул. Васильковская, 14- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.