×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.5 | 45.5 |
USD | 40.95 | 41.65 |
Все курсы банка |
Полный совок работать не хотят
Написать комментарий
Грабительский курс
Комментарии (1)
Повернення коштів
Гроші на картку не надійшли, товар я не отримала.
Повернувшись у Київ я звернулась в УкрСиббанк за допомогою в отриманні коштів. Вивчаючи (Розглядаючи) дане звернення місяць!!!, Банк повідомив мені, що гроші не будуть повернені, посилаючись на лист від «CVS pharmacy».
Ознайомившись з листом, який мені перенаправив Банк, я зрозуміла, що торгова точка (мережа) отримала некоректний запит від Банку, оскільки в відповіді явно написано про необхідність повернути їх товар і в цьому випадку вони розглянуть питання про повернення грошей. Прочитавши даний лист, який був переданий мені Банком, я зрозуміла, що в Банку ніхто даний лист не читав і моє звернення ніхто серйозно не розглядав.
Я звернулась в Master Card офіс в США, вони перенаправили мене в УкрСиббанк, оскільки Банк є їх агентом в Україні і ПОВИНЕН захищати своїх клієнтів. Крім того, вони повідомили, що операція з повернення коштів на картку є беззаперечною, оскільки у мене є доказ повернення коштів від торгової точки (мережі) (чек) і товар мною не отриманий.
Прошу Вас ще раз уважно розібратись в даній ситуації і посприяти поверненню коштів на мій рахунок.
Написать комментарий
Отказ в проведении кассовой операции.
Комментарии (3)
Ужас!
Написать комментарий
Шарахіна кантора, а не банк
Комментарии (2)
Недостаточно банкоматов и отсутствие банков-партнеров.
Комментарии (2)
Недотримання Законів України
В цьому банку арештували мої рахунки, які є заробітною платою UA5735100500000262026807615985, та пенсією по втраті годувальника UA073510050000026200807096878. Це захищенні Законом рахунки і 100% арест на них взагалі заборонен.
Написать комментарий
Банк мошенников и шарлатанов!
На підставі положень ст. 5, 6 закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», ч. 15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їхніх сімей» Верховний суд постановив, що під час особливого періоду військовослужбовцям не нараховуються штрафні санкції та пеня за невиконання зобов’язань перед підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, у тому числі банками та фізичними особами, а також відсотки за користування кредитом.
Як того вимагає Закон України подав до найближчого відділення банку необхідні документи щодо подальшої стагнації процентів за кредитом.
А тепер розпочинається саме цікаве, всі відсотки за кредитом за умовами договору банк прописав на те, що я отримую єдиноразові послуги при купівлі товару, сервісне обслуговування тощо, сума якої складає понад 15000 грн. Тобто виходить, що це не відсотки за користування кредитом, які не нараховуються, а єдиноразові послуги, про які навіть мені не повідомили під час укладання договору. Навіть не запропонували ними скористатись. Думаю, магазин про це і не знав. Ганьба, знущання над людьми! Не рекомендую дану фінансову установу!
Комментарии (3)
Вы здесь не нужны, никто ничего не решает
Опыт. Мне был отправлен SWIFT от одного из маркетплейсов, но отправили они на реквизиты не IBAN, а на «старые». В итоге банк платеж принял и он там растворился. При обращении в колл-центр несколько раз, хамовитые сотрудники постоянно по методичке читают одно и тоже — платеж вернется назад к отправителю, платеж вернется назад к отправителю, но ничего так и не вернулось. Большего добиться от них невозможно, то есть никто даже не пытается это проверить, сказать мне дату зачисления, сумму, дату возврата ни-че-го. Из этого я делаю вывод — банально шаблонно отвечают по методичке. Тогда закономерный вопрос — для чего этот колл-центр? Про чат я молчу вовсе, туда можно не писать совсем. Итог — деньги пропали. Это из последнего.
Другие, не менее важные моменты, с которыми столкнулся за годы:
1. Всего 2-3 банкомата на весь город
2. Будучи Премиум клиентом, как-то нужно было купить всего 1000$, ЗАРАНЕЕ позвонил 729, заказал эту сумму (да да, тут так), приехал в отделение купить, в ответ на Премиум кассе получил хамство и отказ, мол денег нет, с таким видом, будто пришел домой к ней просить милостыню, но только упомянул что звонил, сразу все нашлось.
3. Навязанные куча страховок в пакетах.
4. Нельзя добавить карту Visa в Google Pay, только MC (ау 2020 на дворе, везде можно уже)
5. Комиссия при снятии в «родном» банкомате появилась и в Премиум пакете.
Ну и немного улыбнуло:
Как-то захотел взять телефон сыну в кредит, будучи клиентом, с нормальным оборотом по карте. Звонят, кредит вроде как одобряют, но нужно подъехать в Харьков (Карл! Я в Мариуполе), чтобы заключить кредитный договор :D Меня это откровенно порвало. При этом, в Мариуполе есть огромное отделение с кучей отличных, приятных сотрудников, но они это сделать (подписать договор) не могут :DDD
Для сравнения, другой банк (рекламировать не буду), открыл кредит этот же, за 1 день, даже НЕ имея отделения в городе. Мораль сего отзыва такова: если вы еще не клиент банка, не стремитесь им стать. Посмотрите на другие, более перспективные банки, да черт возьми, даже нелюбимый многими Приватбанк, в чате находил платежи и свифты 3 года назад, а уж в 2020-м?!?
Написать комментарий
Досрочное погашение и хамство.
Написать комментарий
Самый печальный банк
Написать комментарий
Банк-шахрай
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Банкомат не выдал деньги
Комментарии (1)
Порушують закон України!
рахунок на який виконавцем був накладений арешт, рахунок банку АО «Укрсиббанк» № UA463510050000026209808202349, також має спеціальне цільове призначення, він призначений для отримання моєї заробітної плати, Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України «Про оплату праці» заробітна плата — це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Так, відповідно до ст.43 Конституції України Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Статтею 2, ч. 2 ст. 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01.07.1949 р. № 95, ратифікованої Україною 04.08.1961 р., встановлено, що ця Конвенція застосовується до всіх осіб, яким виплачується заробітна плата. Заробітна плата повинна охоронятися від арештів і передачі в такій мірі, в якій це вважається потрібним для утримання працівника і його сім`ї.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 ЗУ «Про оплату праці» забороняється будь-яким способом обмежувати працівника вільно розпоряджатися своєю заробітною платою, крім випадків, передбачених законодавством.
Відповідно до статті 70 ЗУ «Про виконавче провадження» розмір відрахувань із заробітної плати, пенсії, стипендії та інших доходів боржника вираховується із суми, що залишається після утримання податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Я вважає, що накладення арешту на рахунок, який використовуються для виплати заробітної плати, з одночасним відрахуванням відсотків із зарплати спричиняє порушення моїх конституційних прав на своєчасне одержання винагороди за працю, позбавляє мене можливості матеріального забезпечення себе та своєї малолітньої дитини.
Написать комментарий
Из всех банков, с которым мне пришлось связаться - Укрсибом довольна меньше всего.
Комментарии (1)
Отвратительное обслуживание!!!!
прождала на линии более двух часов!!! и безрезультатно!!!
Написать комментарий
Банк з найгіршим відношенням до клієнтів !!!
не можливо нічого зробити не відвідавши одне з відділень банку іці працють лише в будні в робочі години коли всі люди на роботі!!!
Віндвоти парольн не можливо потрібно йти в банк підписувати бумашки!!!
В онлайн чаті вас відправляють на гарячу лінію де ви чекає пів години і поітм вам кажуть що «йдіть у відділенян»
Не рекомендуюю даний банк!
Комментарии (2)
Банкомат Укрсиббанка не выдал деньги но со счета списал!
Комментарии (4)
Ужасное обслуживание в г. Одесса. Тираспольская площадь
Мы с моей мамой, которой исполнилось 45илет, обратились в отделение, чтобы пройти индефикацию клиента, но нас при встрече просто проигнорировали, так как там оказался человек который вносил в банк круглую сумму денег, ему там ч3тли не целовали попу извените. А нас оставили ждать 25 минут, хотя мы пришли к отделению 8:30, в то время как отделение открыва6в 9. И кроме нас больше никого не было.
Этот мужчина появился позже.
Но его приняли первым.
В УкрСиббанке, принимаю по статусу. А не по очереди.
Потом нас обманули, сказав что к нам прийдет менеджер, и займётся нашим вопросом, но никого не было. Мы ждали. Потом нас пригласили на второй этаж. Задавали непонятные вопросы, не узнав причину нашего появления и обращения.
С нами некорректно разговаривали. Нам хамили. Нам дерзили. Нам фыркали и держали нас за дураков!!! В итоге, не проверив никакой информации, ничего не узнав, на обвинили в том что мы обратились с неправильным вопросом в неправильное отделение. И не приняли свою вину. Не изменились.
Мы требуем письменного извенения на фамилию Шелар Алла Васильевна.
Если не будет мы будем обращаться высше!!!
Мы будем требовать справедливости. О требовать равноправия.
Написать комментарий