Блокування рахунків
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.05 | 41.75 |
Все курсы банка |
27.11.18 відвідав відділення й надав документи. Залишив відділення банку з відчуттям виконаного бюрократичного обов'язку.
01.12.18 (субота) отримав від постачальника повідомлення, що в зв'язку з неоплатою регламентного платежу автоматично отримую санкції.
03.12.18 (понеділок) з'ясовується, що рахунки заблоковані по причині проходження процедури ідентифікації й будуть блокування буде десь до 10-12.11.18.
Ніякої інформації про ліміт строку ідентифікації і тим більше блокування рахунків не отримували ні листом, ні по телефону, ні при наданні документів (могли б хоч завчасно провести платежі).
На спроби вирішити проблему у відділенні отримано: «не переживайте, це стандартна процедура».
Вирішили звернутись у підтримку банку.
У підтримці пояснили, що всі звернення та скарги по проботі відділення розглядаються самим відділенням (!).
Ідеальний бізнес-процес для зменшення кількості скарг.
Зрозумів, що скарга не допоможе. Мало того, тепер не впевнений, що 12.11.18 буде можливість працювати, так як рішення знову на розсуд відділення.
Розчарований рівнем сервісу й клієнт орієнтованості банку такого рівня, який рекламує європейські стандарті та «позитивні зміни».
Тому вирішли терміново відкривати новий рахунок в іншому банку, вносити додаткові фінанси для того, щоб можна було б працювати.
Відповідно бути клієнтом банку, для якого зупинення діяльності його клієнтів на 2 тижні є «нормою» бажання не має.