Не банк, а повне фіаско
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
За пів року до завершення депозиту я особисто звернувся до відділення з чіткою вимогою скасувати автопролонгацію. Працівник банку підтвердив, що автопролонгацію відмінено, і жодних додаткових дій від мене не потрібно.
У грудні, після повернення з Донецької області, я з’явився в те саме відділення в Дніпрі, щоб закрити депозит. Фактично ж з’ясувалося, що банк не виконав власних дій, автопролонгацію залишили активною, а мій депозит примусово продовжили ще на рік, позбавивши мене доступу до МОЇХ коштів.
Замість вибачень і негайного виправлення ситуації я почув хамське та зверхнє ставлення: «треба було приходити раніше» і «у всіх банках так». Це виглядає як цинічна спроба перекласти провину за власну помилку банку на клієнта.
Наголошую: я звертався вчасно, особисто і в це ж саме відділення. Якщо співробітник банку не виконав або не зафіксував звернення — це внутрішня проблема банку, а не клієнта.
Вважаю такі дії фактичним блокуванням коштів, введенням клієнта в оману та порушенням базових принципів банківського обслуговування.
Рівень сервісу — неприйнятний. Довіра — втрачена.