Це просто треш
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
«Найцікавіше» — що безпека всім до дупи,не люди ж працюють,а обслуговуючий персонал.
«Відеоконференція» — це мабуть щось не те, актуалізація це оновлення даних по Вашим документам,обличчя їм не потрібне.
Чому у відділенні не оновили — мабуть на той момент не було запиту (в банку все чітко по датам).
Блокування застосунку — ну то таке (не вірю)
Чому не можно в додатку — хай вчаться,в інших банках моно)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Але найближче відділення за 130 км. І брати день відпустки за свій рахунок та витрачати гроші на дорогу щоб покататися до цього банку не дуже охота.
Місяць тому я був у відділенні, оформлював карту і звісно що співробітники банку зробити копію моїх документів. Чому знову їх щось не влаштовує — не зрозуміло.
А тепер найцікавіше — під час тривоги (яка зараз буває по 12−15 годин) вони не працюють.
Пройти оновлення даних через відеоконференцію вони не хочуть.
Застосунок заблокували. В техпідтримці якесь *** .
Нікому не раджу користуватися послугами цього банку.