Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Публічна претензія щодо безпідставного блокування рахунку в УкрКазБанку після першого поповнення (Питання вирішене, 11.07.2025)

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Aleksadr 26 июня 2025, 16:08
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Победы, 44
Рахунок було відкрито кілька годин тому, після чого я здійснив перше поповнення у розмірі 20 000 грн з мого особистого рахунку в іншому банку з метою активації рахунку. Жодних ознак проблем або повідомлень про перевірки я не отримував. Проте одразу після зарахування коштів було обмежено видаткові операції без пояснень.

На момент подачі цієї претензії:
• Банк не надав жодного офіційного повідомлення;
• Причини блокування не озвучено;
• Клієнту запропоновано звернутися до відділення без будь-якого письмового обґрунтування.

Відповідно до чинного законодавства України:
• Клієнт має право вільно розпоряджатися коштами (ст. 1074 ЦКУ);
• Банк зобов’язаний надати письмове повідомлення про будь-яке блокування (ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність»);
• У разі проведення фінмоніторингу банк повинен чітко зазначити правову підставу (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…»).

Вимагаю:
1. Офіційного письмового пояснення причин обмеження доступу до рахунку;
2. Інформації про наявність фінмоніторингу та нормативне обґрунтування його застосування;
3. Негайного розблокування рахунку або мотивованої письмової відмови.

У разі відсутності відповіді у розумний строк залишаю за собою право звернутися до Національного банку України, а також до суду для захисту своїх прав.

Комментарии - 1

+
0
Aleksadr
Aleksadr
11 июля 2025, 14:30
#
Питання вирішено — рахунок було розблоковано, і я отримав доступ до коштів. Дякую представникам банку за оперативну реакцію після публікації звернення.

Прошу видалити даний відгук, оскільки актуальність претензії втрачена.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝 / Публічна претензія щодо безпідставного блокування рахунку в УкрКазБанку після першого поповнення (Питання вирішене, 11.07.2025)