Публічна претензія щодо безпідставного блокування рахунку в УкрКазБанку після першого поповнення (Питання вирішене, 11.07.2025)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
На момент подачі цієї претензії:
• Банк не надав жодного офіційного повідомлення;
• Причини блокування не озвучено;
• Клієнту запропоновано звернутися до відділення без будь-якого письмового обґрунтування.
Відповідно до чинного законодавства України:
• Клієнт має право вільно розпоряджатися коштами (ст. 1074 ЦКУ);
• Банк зобов’язаний надати письмове повідомлення про будь-яке блокування (ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність»);
• У разі проведення фінмоніторингу банк повинен чітко зазначити правову підставу (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…»).
Вимагаю:
1. Офіційного письмового пояснення причин обмеження доступу до рахунку;
2. Інформації про наявність фінмоніторингу та нормативне обґрунтування його застосування;
3. Негайного розблокування рахунку або мотивованої письмової відмови.
У разі відсутності відповіді у розумний строк залишаю за собою право звернутися до Національного банку України, а також до суду для захисту своїх прав.