Некомпетентні співробітники, глючний додаток.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Виявляється можна все-таки дистанційно обміняти центи, якщо написати поганий відгук. Але виправляти оцінку не буду, бо овердрафт все одно величезний, і витрачені нерви і час і все одно не пояснили що то було за повідомлення про сплату до 11го числа, якщо відсотки все одно нарахувало. Крім цього, на сайті банку неправильне пояснення що конвертація з EUR в USD відбувається за «курсом», вона відбувається за 2ма курсами — EUR-UAH UAH-USD, курс EUR-USD є у відділення але нема на сайті і у додатку і чомусь його не використовують при конвертації EUR-USD.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
-Нарахували її як відсотки на овердрафт, про котрий глючний додаток вчасно не попередив.
-І це при тому що я вже був у відділенні щоб сплатити овердрафт і мені нічого не сказали про цю заборгованість, хоча я питав прямо чи будуть відсотки на овердрафт нарахововані.
-Спіробітник що телефонував і повідомляв про овердрафт, також не сказав що будуть нараховані відсотки.
-Повідомлення в додатку (після дзвінка співробітника) казало що сплатити треба до 11го числа, я сплатив 10го — в той же день.
-Знову ж таки, заплатити 26 центів в додатку неможливо.
-Некомпетентний чат підтримки скерував у колл центр.