Проблеми з 3 D sеcure не вирішують
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Писав звернення на сайті банку, його прийняли, але поки що не відповіли. Сьогодні особисто підійшов до відділення. Менеджер сказала, що відключити цю примусову 3D secure не можна (ну звичайно, треба ж перевірити, що комунальний платіж за адресою власника картки хоче здійснити не шахрай — розробникам цього «корисного» сервісу не завадило б полікуватися від параної) і підключила мені сервіс смс-повідомлень (при тому, що раніше коди нормально приходили і без цього) і запевнила, що все буде працювати.
Але після чергової спроби оплати код знову не прийшов. Це вже не турбота про безпеку, а цифровий концтабір, коли людина не може скористатися своїми грошима через технічні проблеми.