послуги не надаються, «менеджери» відділення не викнують свої обов’язки вчасно і не вміють спілкуватися з клієнтами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Раджу банку ввести обов’язковий запис розмов ваших працівників з клієнтами, бо менеджери вважають, що вони найрозумніші і можуть хитрувати як хочуть. Особисто тепер записую кожну розмову з ними, бо це єдиний доказ, що «я все почула, що мені сказали». Хоча, таких працівників банку вартувало б тримати подалі від роботи з клієнтами, якщо банк зацікавлений мати адекватний імідж в очах людей.
Коли вдається додзвонитися на відділення, дозволяють собі скинути дзвінок не вислухавши людину до кінця і не надавши відповіді на всі питання.
Коли просиш зв’язати з начальником відділення — кажуть, що такого в них нема, хоча у контакт-центрі запевняють, що у кожному відділенні він є. Як виявляється згодом, той же працівник, який кидає слухавку серед розмови і є головним менеджером👍.
Люди, які читають тут відгуки і вагаються звертатися в цей банк чи ні — ОДНОЗНАЧНЕ НІ! Шукайте інший банк. Не витрачайте свої час та гроші на цю установу.
P. s.: коли пишеш відгук на гугл-картах, впровж 1−2 днів поверх нього з’явиться кілька позитивних відгуків, написаних на прохання працівників банку, які так красиво «підчищають» свої невиконані робочі обов’язки і реальні відгуки користувачів.
Розчарована, що в нашій країні все ще є такі банки.