Минфин - Курсы валют Украины

Установить

послуги не надаються, «менеджери» відділення не викнують свої обов’язки вчасно і не вміють спілкуватися з клієнтами

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
AnastasiiaR1 5 декабря 2024, 18:11
Отделение по адресу: Киев, ул. Вышгородская, 21
СУЦІЛЬНИЙ ЖАХ. Тут 1 зірка — це вже занадто багато для оцінки їх роботи. Зацікавленість в клієнтах нульова. «Менеджерки» 38 відділення до людей відносяться зверхньо, ніколи не відповідають на дзвінки, жодної інформації щодо діючих процесів (на запит клієнта) не надають. Єдине, що вміють казати — «Очікуйте». Коли накосячать починають казати «я вам все говорила, це ви мене не слухали».

Раджу банку ввести обов’язковий запис розмов ваших працівників з клієнтами, бо менеджери вважають, що вони найрозумніші і можуть хитрувати як хочуть. Особисто тепер записую кожну розмову з ними, бо це єдиний доказ, що «я все почула, що мені сказали». Хоча, таких працівників банку вартувало б тримати подалі від роботи з клієнтами, якщо банк зацікавлений мати адекватний імідж в очах людей.
Коли вдається додзвонитися на відділення, дозволяють собі скинути дзвінок не вислухавши людину до кінця і не надавши відповіді на всі питання.

Коли просиш зв’язати з начальником відділення — кажуть, що такого в них нема, хоча у контакт-центрі запевняють, що у кожному відділенні він є. Як виявляється згодом, той же працівник, який кидає слухавку серед розмови і є головним менеджером👍.

Люди, які читають тут відгуки і вагаються звертатися в цей банк чи ні — ОДНОЗНАЧНЕ НІ! Шукайте інший банк. Не витрачайте свої час та гроші на цю установу.

P. s.: коли пишеш відгук на гугл-картах, впровж 1−2 днів поверх нього з’явиться кілька позитивних відгуків, написаних на прохання працівників банку, які так красиво «підчищають» свої невиконані робочі обов’язки і реальні відгуки користувачів.

Розчарована, що в нашій країні все ще є такі банки.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝 / послуги не надаються, «менеджери» відділення не викнують свої обов’язки вчасно і не вміють спілкуватися з клієнтами