Дистанційне закриття рахунку — жах!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Отже, було це отак: подав на сайті заявку про дистанційне закриття непотрібного мені рахунку. Дистанційно, бо служу, перебуваю у зоні бойових дій. І замість того, щоб зосередитись на задачах, то ще маю пам’ятати, що треба на картку закидати щомісячну плату за користування. Мені скинули на електронну пошту інструкцію. Наче все просто та легко: робиш по інструкції, відправляєш лист-відповідь і все. Ні! Не все! Не так: байдуже, що заява підписана електронним ключем, треба ще обов’язково з підписом фізичним (хоча в інструкції чітко вказано було, що не потрібно). Та й не кожен документ окремим файлом треба надсилати, а виключно одним архівом. Тому прислали УТОЧНЕННЯ до інструкції. Відпрашуюсь в командира, їду за 20 км до найближчого принтера, друкую, підписую, роблю знову все по інструкції (з уточненням), відправляю. Хух, все! НІ — не все! Не так. Треба окремо архів із заявою, і окремо архів з додатками. А ввечері був обстріл, потім виконання задачі — нерви вже не ті. Що робити? — Написав листа, а в ньому нахамив. Дивно, але вже не треба окремими архівами. Вже домовляємось про дату й час відеоверифікації. Знаходжу час, можливості. Зідзвонились по відео. Показав документи, на камеру сказав, що треба було. Ну, все. Все? — Нє, не все! «На відеозаписі були підвисання, тому треба все наново» — отакий лист мені надійшов. І, головне, відео тобі ніхто не покаже, щоб ти сам перевірив. Отак, вір на слово!
Коротше, дуже не раджу з цим «бАНКОМ» зв’язуватись. Коли банку щось треба (типу — поновити дані, заповнити якийсь запитальник, подати відомості про доходи), то ти хоч лопни, хоч все покинь, але дай. А от як тобі треба, то це твій клопіт. Бач, що надумав — рахунок закрити. Це ж нечувана нахабність! Пофіг, що ти там воюєш, когось-там захищаєш. Вони, бачте, бАНК. Не раджу мати будь-яких справ із ним.